האם בסוף מאיה וכתריה ייבחרו לייצג אותנו כצמד יחד?

Tommy Tanision

New member
זה עשה ממש שירות רע לכתריה לשיר עם מאיה. התבלטה לרעה.

וכל החולשות שלה נחשפו. מאיה אכלה אותה בלי מלח, בכל פרמטר אפשרי. קול, נוכחות, כריזמה..
&nbsp
בדה פור כתריה הייתה הרבה יותר מרשימה. והיא ממש מאכזבת בכל ביצוע שלה בכוכב הבא. פתאום הקול שלה נשמע דקיק יותר, חלש יותר, הנוכחות הבימתית שלה חלשה. חבל.
 

Shellpearl

New member
לא ראיתי את ההופעה שלהן, רק את הסוף - אבל זו היתה הכוונה

(לפגוע בכתריה ולהבליט את מאיה). גם כל השירים של מאיה תפורים על הקול שלה. והיתה להם כוונה גם שהדואט של אברהם וסקעת יבליט את החולשה של אברהם, והם נתנו לקובי לשיר לבד וגם הגבילו אותו בנושא השיר. הכול כדי שיקירתם מאיה תנצח בתחרות. הם עושים סיקול לכל מי שיכול לאיים עליה. זה לגמרי מכור למאיה, רואים את זה יותר ויותר.
 

Tommy Tanision

New member
זה שיר שאמור להיות גם תפור למידותיה של כתריה

זה שיר שמושר ע"י אריאנה גרנדה וג'סי ג'יי, שאלה בדיוק האזורים של כתריה. מוזיקת פופ שחורה, עם מיטב הסלסולים והאלתורים. זה לא יותר תפור למאיה כמו שזה אמור להיות תפור לכתריה. לתחושתי גם עם שיר אחר המצב היה דיי דומה.

לכתריה יש איכויות אחרות שאין למאיה- היא מביאה משהו יותר פרשי ועדכני, יש לה גוון קול דקיק ומעודן יותר, יש לה מראה דיי ייחודי (בנוף הישראלי), יש לה סלסולים מיוחדים שאופיינים לה. אבל מאיה הרבה יותר מרשימה ממנה הן מבחינת הפרפורמנס והן מבחינת הווקאליות.

מרגיש לי שכתריה עוד צריכה לפתח קצת את הקול שלה. מרגיש שהיא נורא נשענת על מה שהטבע נתן לה. היא נשמעת מאוד מתאמצת להוציא צלילים גדולים, וזה נשמע צורמני, חד-גוני ולא מספיק ייחודי. מאוד הייתי בעדה, היא הייתה הפייבוריטית שלי בדה-פור, ומאוד שמחתי שפורסם שהיא תתחרה בכוכב הבא. אך משום היא לא מצליחה להלהיב אותי בכוכב הבא.

לדעתי אי אפשר למכור תחרות לאף אחד. אם הקהל לא יאהב את מאיה, הוא לא יבחר בה, כפי שהיה בתכנית הקודמת. בתכנית הזו היא הפגיזה. וזה שלא כתריה הייתה גרועה, פשוט בדואט הכל יחסי. וזה הבליט בדיוק את כל מה שכתריה לא טובה בו- להוציא קול גדול, להביא נוכחות בימתית גדולה ולהיות יותר וורסטילית במהלך הביצוע.
 

Shellpearl

New member
כאמור לא ראיתי את ההופעה, אבל אם המטרה לא היתה לפגוע בכתריה

אז היתה מטרה להגן על מאיה, משום שהקהל שמצביע אוהב את כתריה (ויחד הם קיבלו ציון גבוה). בכול-אופן, בכול מה שההפקה עושה יש מטרה/תוכנית מאחורי זה. בהחלט אפשר למכור את התחרות וזה הם עושים בכול המניפולציות שלהם שהם מחליטים כל פעם חוקים אחרים/פרוצדורה אחרת, וגם לא תמיד זהה בין מתמודדים מסויימים לאחרים. כולם בובות על חוט - המצביעים, הצופים, אפילו השופטים. ההפקה מחליטה מי ינצח ועושה הכול כדי שזה יקרה. זה מכור כמו כל תכניות הריאליטי. עצוב מאוד! גם שנה שעברה זה היה מכור, אבל זה הצליח להם. בוא נקווה שגם השנה זה יצליח להם.
 
מכור לא מכור מאיה הכי טובה

ואני מקווה שאחת משתיהן תזכה.
ווקלית שתיהן מצויינות אך למאיה יש יותר כריזמה וסקסיות.
אני בכלל הייתי מאוהדי מרימי אבל הסגנון הזה של האופרה מתחיל לשעמם. הוא לא מחדש. אם מאיה תמשיך להפגיז ככה כמו אתמול אני ממש ממש מקווה שהיא תזכה ומגיע לה!
 
למעלה