נזק לאחת הדירות כתוצאה מביוב סתום

uda0566

New member
נזק לאחת הדירות כתוצאה מביוב סתום

שלום
בעקבות החלטתו האישית של ראש הוועד בבניין המשותף ללא שום שיתוף הדיירים בבניין בהחלטתו לא לתקן סתימה בביוב בבניין.כתוצאה מזה
אנו הדיירים יתבקשנו מצידו להשתתף בהוצאות נזק של השכן שנגרם לו הצפה בגלל ביוב סתום ושלא תוקנה בזמן .השכן שנגרמה לו הנזק תבע את הביטוח האישי שלו על הנזקים והביטוח אישי שלו תבע את ראש הוועד שלנו. האים אנחנו הדיירים צריכים לשאת בנזק ?או ראש הוועד שלא שיתף אותנו במקרה זה ולא תיקן בזמן (לפני עונת הגשמים) את הסתימה שגרמה נזק חמור לאותו שכן?אגב הכל מתועד

תודה יהודה
 
תביעה כנגד יו"ר הנציגות

יהודה שלום,
אני לא בטוחה שהבנתי נכון את התהליך המתואר, או לפחות זו הפעם הראשונה שאני שומעת שחברת ביטוח תובעת את נציגות הבית המשותף. אם אכן זה המקרה, עליכם לבקש עזרה משפטית מיידית כדי לייצג אתכם בתביעה.
מהשאלה שלך עולה כאילו ההליך המשפטי הסתיים? זה לא ברור.
באופן כללי מאוד - במענה לשאלתך - החוק קובע כי הנציגות היא הנציגה (המורשה) של כל בעלי הדירות לשם טיפול, ניהול ואחזקת הרכוש המשותף, וכל עוד היא פועלת במסגרת הסמכות שלה, הפעולות של הנציגות מחייבות את כל בעלי הדירות.
אינני יודעת אם החלטת יו"ר הנציגות היתה החלטה לגיטימית, סבירה בנסיבות וכו' - נתונים שאינך מפרט וסביר שאינך יודע. לכן נחוץ לכם וגם ליו"ר הנציגות, ייעוץ משפטי פרטני.
בהצלחה
 
למעלה