בעיית חוסר איתות אדום בדפים מסויימים:

argamon

Member
בעיית חוסר איתות אדום בדפים מסויימים:

ראשית סליחה אם שאלתי את השאלה הבאה כיוון שאני לא מוצא שאלה כזו שלי ואולי רק רציתי לשלוח שאלה ולא שלחתי.
> השאלה כך: אני נכנס לדוגמה לדף של לאומי קארד. > אני עובר לדף שירות הלקוחות, שואל משהו ושולח. > אני רואה שעוברים מספר ימים ואני לא מקבל איתות אדם מהם על תשובה ואז אני נכנס ביוזמתי לדף שירות הלקוחות ומגלה שעברו אפילו יומיים מאז ממתינה לי תשובה.
השאלה שלי למה אני לא מקבל איתות אדום לסימן שקיבלתי תשובה?
> אציין שזה קורה לי גם בדפים אחרים בהם יש מעבר לדף שירות לקוחות.
> עוד אציין שאני כן מקבל כראוי איתותים אדומים לתגובות על פוסטים שלי בדפים רגילים.
>>> אם זה חשוב אציין גם שמדובר בשיחות שלי בשירות לקוחות במצב שרק שירות הלקוחות רואה את השיחות ביננו ולא כולם.
 

shoosh2607

Member
מנהל
לפי מה שאתה מתאר זו הודעה

זה לא פוסט. כלומר הודעה אישית (מסרים). אין על זה התראה.
 

argamon

Member
לשוש

יש לי לא פעם בעיה שאני מתקשה להסביר בבירור, ולפעמים אני לא מבין בברור תשובות. אז אולי את משיבה לי על השאלה במלואה אבל אני רוצה להיות בטוח שהבנתי אותך נכון כיוון שזה חשוב לי. אז כך:
1. אני מקבל כרגיל איתות אדום בדף הבית שלי גם להגעת מסרים אישיים וגם על תגובות להודעות פתוחות שלי בדפים רגילים.
2. הבעיה היא שבדף כמו של הוט ואחרים בהם יש מעבר לדף השארת הודעה אישית בשירות הלקוחות, אני לא מקבל התראה אדומה על הגעת תשובה ומגלה שיש תשובה רק בכניסה יזומה לדף שירות הלקוחות. זה כמובן לא מצב מסר אישי אלא דף שירות לקוחות.
האם אני מבין אותך נכון שכוונתך היא שפייסבוק לא נותן התראה על תשובה בשירות הלקוחות של חברה כמו לדוגמה "הוט" אלא נותן התראה רק על תגובות להודעות שלי בדפים רגילים וכן התראה על תגובה שקיבלתי במסרים האישיים וגם התראה על הגעת בקשת חברות?
 

argamon

Member
לא הצלחתי להבין:

> אם את שולחת לי מסר אישי אז אני מקבל איתות אדום על הגעת מסר אישי
> אם תכנסי לדוגמה לדף הפייסבוק של "הוט", תיראי בצד ימין כותרת קישור בשם "שירות לקוחות" שבלחיצה עליה תקבלי תיבה למשלוח הודעה שלך לשירות הלקוחות.
> זה לא המסר האישי הרגיל של פייסבוק אלא דף שירות לקוחות של הוט (יש להם בדף הראשי גם את הלחצן הרגיל למסרים אישיים אבל הם מבקשים פירוט בדף שירות הלקוחות שלהם שהוא מאובטח עבור פרטים אישיים, וכך זה בחברות גדולות שונות ) על זה אני לא מקבל איתות ומגלה אם יש כבר תשובה רק בכניסה ידנית.
 

shoosh2607

Member
מנהל
אתה מתכוון ל"שירות ותמיכה"?

אין לזה קשר לפייסבוק. זו הטמעה של יישום חיצוני לכן אין על זה התראה
 
למעלה