טיול לזוג באוקטובר ל-5-7 ימים

Ofer Bronstein

New member
טיול לזוג באוקטובר ל-5-7 ימים

אהלן, אני (בן 29) וחבר שלי (בת 26) רוצים לטוס לחו"ל באיזור החגים ל-5-7 ימים, וחשבנו על יוון. הבעיה היא שהמדינה כ"כ מגוונת שקשה לנו להתמקד מבחינת לאן ללכת.
היינו שמחים למקום שיש בו הרבה דברים מעניינים לראות (אנחנו אנשים סקרנים), אפשר טבע אבל לא טרקים (הליכות יום נעימות זה סבבה), לא סתם בטן-גב. עדיף יחסית להישאר בעיר/איזור אחד (אולי עם גיחה ליום אחד לאיזור אחר), אבל גם לשכור רכב זו אפשרות. מקום רומנטי זה פלוס :)
אשמח לטיפים :) תודה!
 

beerbear

New member
עצה על בסיס הטיול שאנו מתכננים בימים אלו

אני לא מומחה, אבל על בסיס הטיול שאנחנו תכננו, אם יש באמת רק 5-7 ימים, כדאי להתרכז באזור זגוריה. תוכל לקרוא עליו עוד באתר המעולה הזה:
&nbsp
http://www.greece-islands.co.il/pages/zagoria_villages_greece.html
&nbsp
אם טסים לאתונה, נסו לבדוק אפשרות של טיסה פנימית ל-Ioannina, ומשם לשכור רכב להסתובב באזור.
 
מסלול מומלץ בשלד כללי

תלוי במספר הימים העומדים לרשותכם, אם רק 5 ימים מוטב להתרכז בכפרי זגוריה אולי בשילוב גם של צומרקה, יותר ימים ניתן גם לשלב את חצי האי פיליון ואולי בין לבין את המנזרים התלויים של מטאורה, בכל מקרה כל מקרה לגופו, שווה גם לשקול להגיע ליעוץ או לרכוש מסלול כתוב מעמוד הייעוץ של אתר איי יוון
 
טיול לזוג ביוון

אמנם התשובה שאני נותן מאוחרת אבל זאת בקבות תקלת תקשורת, בכל מקרה אולי היא תעזור לגולשים אחרים שמתעניינים ולכן למרות האיחור אענה כאן, מקריאה של בקשתכם ומספר הימים המצומצם העומד לרשותכם הייתי מחלק את הטיול לשני יעדים, כפרי זגוריה 3 ימים ועוד 2-3 ימים בחצי האי פיליון כאשר בדרך מזגוריה לפיליון תבקרו במנזרים התלויים של מטאורה, כך או כך בכדי לחסוך בזמנים תוכלו לקחת טיסה פנימית מאתונה ליואנינה לתחילת המסלול [ כפרי זגוריה ] ואז לנסוע למטאורה ופיליון ולהחזיר את הרכב לאתונה לטיסת החוזר שלכם, קחו בחשבון קנס על החזרת רכב במיקום אחר מהלקיחה, או תוסיפו עוד 2 ימים ואז תתחילו מאתונה ותסיימו מאתונה או התחילו בסלוניקי וסיימו בסלוניקי.
 
למעלה