שני לילות בחצי האי פיליון - היכן כדאי ללון?

beerbear

New member
שני לילות בחצי האי פיליון - היכן כדאי ללון?

שלום לכולם,

אנו זוג בני 30, נטייל בסוף ספטמבר ביוון למשך כשבועיים, כשאת 10 הימים הראשונים מקדישים לצומרקה וכפרי זגוריה (7 לילות) ולחצי האי פיליון (שני לילות).

אנו לא בטוחים היכן כדאי לנו ללון בחצי האי פיליון מכיוון שיש לנו שם מעט זמן יחסית ונשמח להמלצתכם כך שנוכל לשלב הליכה בטבע ונופים וגם ליהנות מאחד החופים.

תודה! :)
 
המלצה ללינה בפיליון

2 לילות בפיליון זה ממש ממש מעט מדי! הכבישים המתופלים בפיליון והצורך בזמן למעבר ממיקום למיקום משאירים לכם מעט מדי זמן להיות בפיליון וחבל, לפיליון צריך להגיע למינימום של 4 לילות, ממש במינימום, עם זאת ואם אין ברירה מציע לכם או ללכת על משהו נח מאד כמו כרומה וילות בגאדזאה, או ללכת על מלון סטאמו בכפר זגורה, או עם אנובוליוס באגיוס גאורגיוס, תוכלי לקרא המלצות על מלונות לינה בפיליון בקישור הבא מלונות בפיליון לא חושב שלמיקום יש חשיבות שיש לכם רק שני ימים, או אולי נסו ללון בכפר זגורה בצפון מזרח פיליון ואת תהיו קרובים יותר לאיזור "המיוחד" יותר והמרוחק יותר וממנו תוכלו לעשות חיתוך חזור לכיוון וולוס, כלומר להתחיל רחוק ולהתקרב אט אט, אבל שוב, לדעתי יומיים בפיליון זה ממש מתחת למינימום הנדרש.
 

beerbear

New member
מגבלות הזמן

סיוון, תודה רבה על התגובה המפורטת.

לצערנו אלו הן מגבלות הזמן. אנו נבלה 3 לילות ב-pramanta ועוד 4 לילות באריסטי, ואז נותרו לנו עוד 2 לילות לפני שאנו יורדים לאיים לכמה ימים. החלטנו לנצל אותם כדי לקבל טעימה מפיליון.
חשבנו ללון בטסגרדה (מקווה שרושם זאת נכון) וביום הראשון לנסוע לבקר בזגורה, וביום השני לרדת לחוף מילופוטאמוס לכמה שעות ואז לחזור לאתונה.

למקרה שנתאהב באזור, נחזור שוב :)
 
מגבלת זמן או תכנון לקוי..

בגדול התשובה בסדר, אלה שניתן היה לתכנן אחרת, אני הרי הבאתי לציבור הישראלי את כפרי זגוריה ואת צומרקה ולמרות זאת ניתן לקחת יום אחד משם ולהעביר לפיליון, למרות שלא מומלץ, אבל אתם יורדים לאיים, תנו עוד יום לפיליון על חשבון האיים.. זו דעתי, הדרכים בפיליון מאד מפותלות, להגיע לשם בכדי להגיע למילופוטאמוס וצאגאראדה ולצאת משם זו טעימה קצרה מדי, מספר שיהיה לכם יום עם רוח ואז חוף מילופוטאמוס יהיה אפור ולא טורקיז והלכה לכם ההפתעה, צריך יותר ימים, יומיים זה הימור.
 
למעלה