החלפת סתימות אמלגם

  • פותח הנושא Rav15
  • פורסם בתאריך

Rav15

New member
החלפת סתימות אמלגם

בעוד כשבוע אחליף את 6 סתימות האמלגם שבפי. מכיוון שתהליך זה עלול לגרום לזיהום כספית בגוף (גם בשימוש אמצעי הגנה, הכוללים סכר גומי ומסכת חמצן), חשבתי לחזק את המערכת החיסונית שלי בתקופה זו באמצעים הבאים:
1.המשך תזונה מיטיבה ופעילות גופנית
2. אכילת מלח שחור, שום, בצל, ירקות ממשפחת המצליבים (כרוב, ברוקולי, כרובית, צנון) וירוקים למיניהם (גם כמיצים). שתיית תה ירוק, סרפד וקמומיל. הוספת חרסית למי השתיה
3. ניקוי כבד (שתיית מיץ מחצי לימון וכף שמן זית בבוקר)
4. ביצוע אמבטיות עם epsom salt
5. לקיחת התוספים הבאים למשך מס' חודשים: פרוביוטיקה (קפסולה אחת), ויטמין C (כמות בהתאם לכיול הגוף), 22 zinc picolinate מ"ג ליום (כדור אחד), seleno-methionine 200 מיקורגרם ליום (כדור אחד), magnesium chloride כתרסיס שמן 400-500 מ"ג ליום, D3 2000IU, כלורלה 500 מ"ג (2 כדורים 3 פעמים ביום), ויטמין B באמצעות אכילה יומית של שמרי בירה וטבליית כורכום ביום.

שאלותיי הן: איך כדאי ליטול את התוספים במשך היום, כך שלא תהיינה התנגשויות? האם לדעתכם כדאי לשנות משהו בהרכבם או במינונם? למשך כמה זמן כדאי ליטול אותם (כרגע התחלתי בנטילת הכלורלה וניקוי הכבד)? האם הייתם ממליצים על משהו נוסף?
תודה :)
 

0 אור 0

New member
חיזוק המערכת החיסונית??

כל התוספים שרשמתי די לא קשורים למערכת החיסונית (אולי חוץ מפרוביוטיקה וויטמין C)
מה שכן, בסדר שהם קשורים איכשהו להרחקת רעלים ..
כרגע בזכרון, ללא חומרי העזר שלי , ברח לי השם של תוסף שכן אמור לעזור להרחקת מתכות רעילות,
לגבי שילוב הדברים:
ההערה הכי חשובה שלי היא שתהליך ניקוי רעלים עלול לשחרר לגוף רעלים שנשמרו בתאי השומן - לכן מומלץ לבצע זמן מה לפני שאתה מוסיף רעלים לגוף (טיפול רפלקסולוגי או הוליסטי אחר של חיזוק מערכות ההרחקה + דיאטת ניקוי רעלים מתאימה לך ולמצבך)
לאחר מכן סעיפים 1-3 בהחלט מומלצים, בתוספת של חיזוק הכבד עם צמחים כמו ארטישוק, שן ארי , גדילן שאפשר לשלב אותם עם אדפטוגנים לחיזוק כללי ועם צמחים לחיזוק המערכת החיסונית
התוספים בסעיף 55 - צריך לבדוק אחד אחד מדוע ולמה אתה רוצה לקחת אותם, ואם הם מתאימים לך בכלל
&nbsp
&nbsp
 

Rav15

New member
חיזוק המערכת החיסונית- תודה על התגובה

אור, תודה רבה על התגובה.
עברתי ניקוי רעלים (8 ימי מיצים) לפני יותר משלושה חודשים ומאז אני שומרת שהתזונה (וגם הסביבה) שלי יהיו נקיות מרעלים ככל האפשר. טיפול הוליסטי לצערי לא מצאתי בקרבת אזור המגורים שלי (בולגריה).
שן הארי מצאתי ואני שותה כחצי כפית ביום של שורש טחון כחליטה. ארטישוק וגדילן אני לא מוצאת פה. בעקבות התגובה שלך קראתי קצת על צמחים אדפטוגנים (שוב תודה, לא הכרתי את המונח לפני כן) ועלו לי שתי שאלות: 1. מיהו היעיל ביותר או את מי כדאי לדעתך לצרוך? 2. האם ידוע לך על צמח אדפטוגני הגדל באופן טבעי בבולגריה? (מצאתי את Tribulus terrestris, האם אתה חושב שיתאים?)
התוספים בסעיף 5 מקורם מהרשת, כאשר חיפשתי שיטה להרחקת מתכות מהגוף מצאתי שיטה הכוללת כמויות גדולות של ויטמין C, אשר מוספים להם סלניום, מגנזיום ואבץ. משיקו עלות החלטתי ליטול אותם בנפרד לצריכת הויטמין C. הכורכום- כי הוא נראה לי תמיד טוב וכלורלה כי מצאתי מידע עליה כקושרת מתכות (בנוסף לעוד הרבה דברים טובים).
 
למעלה