חדשות, כתבות ומאמרים

טאוֹ

New member
היופי של מה שלעולם לא נדע

לפני 30 שנה כמעט, פיקו אייר נסע ליפן, התאהב במדינה ועבר לחיות שם. אייר, כצופה נלהב של רוח האדם, מצהיר שהוא מרגיש עתה שהוא יודע הרבה פחות על יפן - או, למעשה על כל דבר שהוא - ממה שהוא חשב שהוא יודע, לפני 3 עשורים. במדיטציה לירית זו על חוכמה, אייר מרחיב על תובנה מסקרנת זו, על ידע שנרכש הם הגיל: שככל שאנו יודעים יותר, יותר אנו מבינים עד כמה מעט אנחנו יודעים.
 

טאוֹ

New member
איזו מציאות אתם יוצרים לעצמכם?

מציאות אינה דבר שאנו חווים. היא נוצרת במוחנו. אייזק לידסקי למד את השיעור החשוב הזה מכלי ראשון, כשנסיבות חייו יוצאות הדופן הביאו לתובנות חשובות. בהרצאה אישית זו, הנובעת מהתבוננות פנימית, הוא מדרבן אותנו לחדול מלתרץ תירוצים, מלהניח הנחות ומלחשוש. הוא מאיץ בנו לקבל עלינו את האחריות הנהדרת כיוצרים של המציאות שלנו.
 

טאוֹ

New member
דרך חדשה לריפוי לבבות ללא ניתוח

במפגש של ההמצאה הרפואית והתרבות הילידית, קרדיולוג הילדים פראנץ פרוידנטל מתקן חורים בלבבות של ילדים ברחבי העולם, בעזרת מכשיר שנולד מתוך האריגה המסורתית הבוליביאנית בנול. "הבעיות המורכבות ביותר של זמננו," הוא אומר, "יכולות להיפתר בעזרת טכניקות פשוטות, אם אנחנו מצליחים לחלום"
 

טאוֹ

New member
סביבה או גנטיקה? מה סוד החיים הארוכים של הקשישים ביפן

פרופ׳ רפי קרסו, וחוקר אריכות החיים הבריאה אופיר פוגל, יצאו ליפן לנסות להבין מהן הסיבות האפשריות לאריכות החיים הבולטת במקום, ומה אנו יכולים ללמוד מהם וליישם כאן בארץ.

צפו בחלק הראשון של המסע המצולם
 
למעלה