אני אשמח לעזרה

אני אשמח לעזרה

אני לא יודעת אם זה המקום ואכן שייך לכאן,אבל אני לא יודעת לאן בידיוק הבעיה שלי שייכת,בכל אופן אני אשמח אם מישהו יאמר לי את חוות דעתו. כבר מספר ימים שאני לא בידיוק מרגישה טוב אני מסתובבת עם טעם מתוק כזה בפה כל היום ואין לי מושג מה הסיבה לכך,גם אתמול יצא לי קיא צהוב,וכאב ראש כל היום,מהיכן זה נובע?
 

עדינה77

New member
הרגשה

למה את מתכוונת "לא מרגישה טוב"? זה הטעם בפה או משהו אחר? קרה משהו בימים האחרונים? רגשי או פיזי? צריך לקחת בחשבון גורמים שונים כדי לאבחן מה הבעיה. תרגישי טוב
 
תשובה

זה גם הטעם המתוק המוזר הזה בפה שנורא מציק,וגם הכאב ראש וגם ההקאות.. אממ לא קרה משהו מיוחד. ותודה
 

בלנד

New member
אני עונה מאוד מאוחר

ובטח כבר פנית לבדיקות, אך חשוב לי להבהיר גם לאחרים שקוראים כאן, מטופל שזקוק לשתיה מרובה באופן יוצא דופן מהרגיל, בעיקר עם עייפות סחרחורות וכו' הסכנה המיידית היא סכרת. חשוב להבהיל לרופא במהירות אפשרית בעיקר אם מדובר בילד, מצב כזה עלול להתדרדר במהירות אף לקומה. הרבה בריאות.
 

ינוקא1

New member
קצת קשה דרך האינטרנט

זה נשמע לי כמו שחטפת איזה חיידק או וירוס.
 

0 אור 0

New member
לפי מה שאת מתארת

אז דבר ראשון את צריכה לבצע בדיקות אצל הרופא, במקביל חשוב שתתני לגוף הזדמנות להתרפא על ידי הורדת הילוך - מנוחה, שתית מים, אכילה קלה בלבד (פירות וירקות בעיקר אם אין לך שלשולים)
 

יעל ND

New member
רק עכשיו ראיתי את פנייתך

ומקווה שלא איחרתי עם תגובה. תפני לרופא פנימי דחוף, יתכן שיש צורך בבדיקות דחופות ואף התערבות כירורגית. בכל מקרה, יש לשלול כמה דברים שאין אפשרות לעשות זאת דרך הפורום. תרגישי טוב
 
למעלה