קניות בסופר השכונתי

קניות בסופר השכונתי

בשישי בצהריים ירדתי לסופר השכונתי, מידי פעם עושה קניה גדולה. כשחצי מהעגלה שלי מלאה ראיתי אותה ליד מקררי המעדנים. מילפית בלונדינת, חולצה ומכנסיים קצרים מלאים בנשיות מודגשת. השקיעה בשפתיים ושדיים ואולי אפילו בישבן הבולט. היא חטפה חלב וקוטג' ושעטה קדימה, מעכסת, קשה היה להתעלם מהתחתונים הקטנים שנראו בברור דרך המכנסון השקוף. עד שרואים בסופר השכונתי מילפית סקסית וכבר היא נעלמה. נפגשנו שוב ליד הירקות והפירות. היא לוקחת חסה ואננס ואני את הירקות הסטנדרטיים. הסתכלתי עליה והיא הרימה את עיניה, סרקה אותי ואז חייכה מרוצה מזה שאני חושק בה.
ושוב רצה בלי עגלה לאסוף עוד משהו מהמדפים. דחפתי את העגלה ונעמדתי בקופה הריקה ביותר, לפני זוג זקנים עם עגלה ענקית. הקופאית לוקחת מהסרט הנע, מעבירה את המצרכים במהירות והם נערמים על המגש אחריה. ידעתי שאני צריך להמתין עד שהזקנים יסיימו לארוז.
פתאום המלפית נעמדת אחרי מחייכת אבל אני רואה שהיא מביטה בשעונה, לחוצה, ממהרת. חייכתי חזרה ואמרתי לה שהיא יכולה לשלם לפני, תוך שניות הורידה את המצרכים לפני המצרכים שלי. הקופאית העבירה במהירות, ובזמן שהזקנים עדיין מעמיסים היא כבר סיימה. "גמרה איתך מהר" אמרתי לה מסמן בראשי על האתיופית הצעירה, היא הסתכלה עליה ואחר כך אלי, הנהנה והתקדמה לעברי כדי לעבור ולשלם. נצמדתי אחורה כדי שתעבור והיא עם גבה אלי, עברה. ישבנה מתחכך באיברי הנפוח, ואז שאיברי בין שני פלחי עכוזה היא מסתובבת ולוחשת. "כולם גומרים איתי מהר". היא עברה, הגישה לאתיופית החמודה את כרטיס האשראי ושוב חזרה אלי. ,יש לך כרטיס ביקור ?" הנהנתי ..שולף את כרטיס הביקור שלי. ומושיט לה. היא הכניסה אותו לארנק, יחד עם כרטיס האשראי.
בערב צלצלה. "יעל הרטוב" הופיע שם על המסך (אפליקציה me פעילה תמיד ) . "ערב טוב" עניתי, "אתה לבד" שאלה ?. "כן, תגיעי" נתתי לה את הכתובת...תתקשרי כדי שאפתח את השער לחניה, תחני אחרי הרכב שלי, חניה 69 אמרתי. "תנוחה טובה, תדליק את הדוד שיהיו מים חמים" היא אמרה. דירה 82 קומה 17 אמרתי לפני שתתחרט. כעבור 20 דקות צילצול בדלת. "התגנבתי לחניה אחרי משהו וחניתי אחריך". פתחתי את הדלת, היא חמקה פנימה ואמרה יש לי שעתיים. סגרתי את הדלת ונצמדתי לאחוריה. הופך את פניה אלי ומצמיד נשיקה לשפתיה הבשרניות. מנשק את צאוורה, יד אחת מוצאת את הדרך לחזה המפואר שלה ויד שניה פותחת את כפתור המכנסיים הקצרים שלה. ביד שמאל צבטתי את פיטמתה השמאלית ואת יד ימין שלחתי לתחתוניה הדקיקות. הרגשתי את דלילות שיער ערוותה ואת עסיס תשוקתה. הרגשתי משהו קשה ולקח לי כמה שניות להבין שיש לה פירסינג בין שני השפתיים ליד הדגדגן. הורדתי לה את המכנסיים ואת התחתונים והתחלתי ללקק לה כשהיא עוד עומדת. היא אחזה בראשי מצמידה אותו לחלציה.
הושבתי אותה על כורסת הטלויזיה המתנדנדת אומר לה לפסק את הרגליים על משענות היד ולהבליט את האגן. אהבתי את המראה, שדיים כבדים, מותניים צרות ואגן מדהים. שפתיים גדולות טבעת פירסינג על כל שפה והם קשורות ביניהן. מגולחת לגמרי ורק מעל הדגדגן קווצת שיער מעוצבת בצורת טרפז. התחלתי ללקק לה את הדגדגן מחדיר שתי אצבעות לתוכה לאחר כמה דקות הא התחילה להאנח ורטיבות מילאה אותה. שלפתי אצבע אחת והחדרתי אותה לפי הטבעת. היא נאנחה שוב, מלטפת לי את הראש. ואז אומרת, אני רוצה שתזיין אותי.
היא נעמדה על ארבע על השטיח מבליטה את ישבנה אחורה. נעמדתי על הבירכיים והתחלתי לזיין אותה מחזיק לה במותניים הצרות. התחת העגול הגדול והמושלם שלה נע בקצב החדירה. היא סטרה לעצמה על הדגדגן משפשפת אותו ונאנחת בקולניות. דחפתי לה אצבע לפי הטבעת תוך כדי חדירה, היא התמלאה נוזל ודרשה שאכה אותה על הישבן. התחלתי בספקנגיג בהתחלה בעדינות ואחר כך בעוצה, היא מצידה סטרה בכח על הדגדגן. הרגשתי שהיא מתקרבת לשיא. הוצאתי את הזין והעמדתי אותו מול פי הטבעת, שביקשה שוב שאזיין אותה החדרתי את הזיין לפי הטבעת, באיטיות אבל בהתמדה. כשזין שלי נבלע בתוכה לגמרי היא התחילה לצעוק שהיא גומרת. הרגשתי את אצבעותיה בתוכה, כשגמרה.
המשכתי לנוע בתוכה עוד כמה פעמים עד שגם אני התפוצצתי, בתוכה. היא נשכבה על השטיח ואני לצידה.
אני חייבת להתקלח ולזוז, היא אמרה. בעלי אוהב לרדת לי כשאני חוזרת מאוחר מקניות.
 
למעלה