Xפקטור ארה"ב בוטל בטענה לרייטינג נמוך

Xפקטור ארה"ב בוטל בטענה לרייטינג נמוך

אקס פקטור האמריקאית בוטלה
http://e.walla.co.il/?w=//2719162

בישראל רק גילו את הפטנט, ובאמריקה כבר מיצו את הטרנד: "אקס פקטור", תכנית הכשרונות מבית היוצר של סיימון קאוול, יורדת מהמסך בארצות הברית, לאחר שרשת פוקס החליטה שלא להשיב אותה לעונה רביעית. מקורבים לקאוול טוענים כי המרץ הרב שהשקיע גם בגרסה הבריטית של המותג לא איפשרו לו להשקיע בגרסה האמריקאית, אבל הסיבה האמיתית היא ככל הנראה נתוני רייטינג שלא סיפקו את הסחורה מול המתחרות, "דה וויס" ששודרה ברשת NBC, וכן המתחרה מבית, "אמריקן איידול" של פוקס. לפני מספר חודשים הודיעה גם השחקנית והזמרת דמי לובאטו כי היא עוזבת את כס השיפוט בתכנית, לאחר שלקחה בה חלק מאז שנת 2012.

הכתובת לא היתה על הקיר לאורך כל העונה האמריקאית האחרונה, שבה נעשו החלטות ושגיאות פטאליות של פאנל השיפוט, ובעיקר של לובאטו שהדיחה את המתמודדות הכי טובות שלה.

הרייטינג הנמוך זה רק תירוץ לביטולה של X פקטור האמריקאית והורדתה מהמסך בארה"ב. הצופי בארה"ב זעמו על מה שהתחולל בעונה הזאת עוד מהדחתה הלא מוצדקת של אשלי וויליאמס.

השועל מקווה שהזכייניות הישראליות יירכשו את הזכויות לשדר לצופים בישראל את העונות הבאות של X פקטור הבריטית.
 
מה שמצחיק שהכוכב הבא הולכת להחליף את X פקטור

ארה"ב, כמו מדינות רבות אחרות רכשו מקשת את הפורמט של הכוכב הבא, וכבר במהלך הקיץ הקרוב תעלה רשת ABC לשידור בארה"ב את הפורמט בגירסתו האמריקאית.

הכוכב הבא מגיעה לארה"ב בקיץ הקרוב
http://www.mako.co.il/culture-showbiz/Article-7e7fccee83b6241006.htm
 
למעלה