תמר פרידמן וכל השאר....

איציק911

New member
תמר פרידמן וכל השאר....

תמר פרידמן זמרת גדולה הרבהה יותר משאר המתמודדים ומהשופטים

פשוט ענקית

השופטים מחמיאים להרבה פחות טובים ממנה ועליה מעבירים ביקורת....

נכון היא ביישנית על הבמה

עדיין עד עכשיו היא הכי טובה
 

מחשבות

New member
שירה אינה לעמוד כמו בול עץ על הבמה,

אלא אם מדובר להקלטה בלבד. היום הופעה חיה היא הרבה יותר מזה ולתמר אין דבר וחצי דבר שלציפורן הקטנה של כל האחרים יש.
 

GM1988

Well-known member


 

kobyz21

New member
זו לא הבעיה, מצידי שתעמוד כמו בול עץ אם היא

מביאה ביצוע!! אבל החוסר ביטחון אצלה משפיע גם על הביצוע הווקאלי שהוא מקרטע ולא זורם נכון...
 
אבל לא כולם צריכים לתת כזה שואו

אם זה היה תו התקן של הזמרות באשר הן לא היה לנו את חווה אלברשטיין, יהודית רביץ ורבות אחרות.
לעדן זה מתאים, לתמר - לא.
בשלב האודישנים לא התרשמתי שזה מה שהם מחפשים, שהם רק מתמקדים במי שיכול גם לשיר, גם לרקוד, גם להיות סופר כריזמטי וגם לתקשר כל הזמן עם הקהל. אם מישהו ניחן בכל אלו - סבבה, אבל לי הייתה הרגשה שהם מחפשים מגוון, אבל למרבה הצער, במקום לתת לכל אחד לפרוח בכיוון שלו, שמים את כולם באותה מיטת סדום של שואו פופי גדול מהחיים.
 

לאליס8

New member
אגב אודישנים..

קראתי בגוגל שהמון מתמודדים אמרו שערכו להם את האודישן.גרמו להם להישמע הרבה יותר טוב ממה שהם באמת ןשלחלקם אף קראו להקלטות חוזרות של האודישן מול הקהל (אלוהים).אני כבר לא יודעת מה אמיתי ומה לא. כשתמצא שרה במחנה האימונים את ״גשם כבד עומד ליפול״ פשוט הצטמררתי.היא בורכה בקול שמיימי. אבל כנראה שכל העניין של הופעות חיות גדול היא עדיין בכל זאת רק בת 16 כך ש.. עליה
 
גם אני קראתי את זה פה, גם על העיבוד הקולי

וגם על זה שהאודישן הראשון לכאורה לא היה באמת הראשון...
 

mmeny

New member
מידע אישי,זה נכון

אני מכיר כמה מועמדים שעברו,וכבר לפני האודישן היה להם סיכום עם ההפקה שהם עוברים,לא משנה מה
 

לאליס8

New member
אני למשל

ליוויתי את החברה הכי טובה שלי לאודישנים המוקדמים בחדרה.הלך לה די טוב.התקשרו מההפקה שתבוא לאודישן נוסף בת״א.הלכה.קראו לה לעוד אודישן ואז היא פשוט וויתרה.ההפקה פשוט מרחה אותה.ועכשיו כשאני רואה וסופגת הכל מסביב על כל הקרקס הזה שמתיימר להיקרא X factor,אני אסירת תודה שהיא ויתרה.ויש לה קול קול
 

GM1988

Well-known member
מהההההההה?


טוב למה אני באמת מופתע... אבל אני מופתע

כלומר, היו אודישנים ששודרו ואלו היו גרסאות סטודיו מוקלטות? ואי ואיי...לא הייתי מעלה בדעתי שהם אשכרה עושים דברים כאלה.
 

LiRs Lullaby

New member
איך פספסת?

יותר משהזוי לקרוא על זה, הזוי לקרוא מתמודדים "מתלוננים" שהוציאו אותם זמרים יותר טובים בעריכה
 

GM1988

Well-known member
כנראה שלא נוכחתי בזמן שפרסמו את זה פה.

אפשר קישור בבקשה?
 

GM1988

Well-known member
תודה רבה!

קראתי עכשיו גם את הכתבה.
מצד אחד - אני מאד מעריך את העובדה שהם רוצים לתת הנאה לצופים, שזה מבורך וטוב.
מצד שני - כן - זה בא על חשבון נאמנות למקור כפי שהוא בוצע במציאות.

לא יודע במה הייתי בוחר יותר, אבל אני חושב שתכלס כדי לעניין את הצופה וליצור עניין חשוב שהם יעבדו ככה


יש מישהו שהיה מעדיף אחרת אגב?
 

LiRs Lullaby

New member
אני מעדיפה לשמוע את זה כמו שזה

אחרת, מה הפואנטה לתקן דברים באולפן אם הזמר לא באמת כזה מוצלח במציאות? זה לא דוגמנות, שמשפצרים בפוטושופ, ומי יודע איך הדוגמנית באמת נראית במציאות.
פה אי אפשר לשפץ לזמרים מעפנים את ההופעות החיות. בפועל, נראה לי שזו הייתה הבעיה בהופעה הקודמת - די הרבה הופעות של זמרים/להקות שהיו בסדר, פתאום הקול שלהם נשמע הרבה יותר קטן באולם... רק מי שהיה לו קול ענק באמת נשמע טוב.
 

GM1988

Well-known member
תראי

מבחינתי כשאני אומר "שואו" - זה לאו דווקא רקדניות, שנדלירים, זיקוקים ופיצוצים!
שואו זה גם איך את עומדת על הבמה ומגישה את השיר, איך את מעבירה את זה בשלל דרכים.
מה שקורה כרגע עם תמר, זה שהיא מתעסקת במסביב ולא בעיקר. אומרים לה ללכת, אומרים לה להצטלם לוידאו-ארט, ולמלא את הבמה בכל מיני דברים.

היא לא צריכה את זה!

פורטיס חייב לתת לה את המקום להתבטא בדרך שלה. זה אומר שהוא יכול לתת לה לבחור שיר לבד, להגיד לה "תחשבי שאת באה שוב לאודישן, ואת רוצה להרשים אותנו - תעשי את זה הכי טוב שאת יכולה".

ממש ככה הייתי אומר לה. וזהו.
 
למעלה