ידיעה עצובה על דנה גרסיה

Rene Zeitune

New member
ידיעה עצובה על דנה גרסיה


השחקנית הקולומביאנית, כוכבת תשוקת הנצים ובגידה חלתה שוב בקורונה.

 

Hadar169

New member
אם היא כבר חלתה לאחרונה והבריאה אז יותר סביר שהיא פשוט

חזרה להיות נשאית של הנגיף רק ללא התסמינים. אבל שמחה שהיא כבר בריאה:) כיום גם לנשאים התקשורת קוראת חולים וזו טעות, מה שנקרא לנפח מספרים כמו גם עם מספר המתים. מה שבטוח זה שכבר הוכח שהרוב המכריע של החולים הם בעיקר מהאוכלוסייה המאוד מבוגרת והמציאות בשטח רחוקה מכל תסריטי הבלהות שניסו למכור לציבור- בעיקר זה שיושב כל היום מול הטלוויזיה וקונה את כל מה שמוכרים לו. לפחות בחודש הקרוב ניתן יהיה סוף סוף לחזור לשיגרה ולעבודה אבל לצערי ייקח עוד שנים עד שניתן יהיה לתקן את הנזק שנגרם למשק עקב הצעדים ההיסטריים והפזיזים שננקטו רק בגלל נגיף שהוא פחות חמור משפעת אבל שקיבל יחסי ציבור ממש טובים.
 

Don Nirtin

New member
את אל תתחילי עם השטויות שלך!


יש מגיפה ואין לה חיסון. זה לא "שפעת רגילה". אז בבקשה ממך אל תזבלי במוח. יחסי הציבור שהמחלה הזו קיבלה היא מכיוון שאף אחד לא היה מוכן בזמן ולכן מספר המתים בהתאם.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
בוריס ג'ונסון ראש ממשלת בריטניה חשב בדיוק כמוך

והתוצאה שהוא נדבק ולא רק ישב עם צינון, אלא היה מאושפז, חסר הכרה ומחובר למכונת הנשמה והוא רק בן 55. זה לא נגיף פחות מסוכן משפעת, משפעת אף אחד לא מגיע למכונת הנשמה. וגם המתים, אמנם אנחנו לא יודעים כמה מתים באירופה משפעת, אבל בטח לא בהיקפים של התמונה באיטליה, ספרד ובריטניה. וגם באיטליה וספרד אין חרדים שצריך לממן ואין שר בריאות שדואג למגזר שלו ובכל זאת גם הן הגיעו למחסור של מכונות הנשמה.

גם נפטרה אישה בת 49 וגבר בן 37 בישראל, כך שזה לא רק האוכלוסייה המבוגרת.

נכון שהרעיונות של בנט הם טובים יותר והוא גם מסתמך על הניסיון של דרום קוריאה שנערכו בזמן ורכשו מסכות, מכונות הנשמה ובעיקר בדיקות, והבידוד נועד למנוע מצב שיש יותר זקוקים למכונת הנשמה מאשר למכונות כפי שהגיע המצב באיטליה שאת הזקנים פשוט שלחו הביתה למות כדי לפנות מכונות הנשמה לצעירים. אז נכון שעדיף היה להשקיע במכונות הנשמה נוספות מלשתק את המשק, אבל נראה שלפני שלושה חודשים חשבו כמוך שזה נגיף פחות מסוכן משפעת.
 

Hadar169

New member
בוריס ג'ונסון אכן חלה בקורונה

אבל הוא לא איבד הכרה וגם לא חובר למכונת הנשמה הדיווחים הוכחשו. כן היה לו חום גבוה ככה שאני מאמינה ששמו אותו בטיפול נמרץ כדי לא לקחת סיכונים כי מדובר באישיות בכירה. עובדה שהוא יצא מטיפול נמרץ אחרי יומיים שלושה,ואני חלילה לא מזלזלת ושמחה שהוא החלים. שפעת וקורונה זה לא טיול בפארק וברור שגם בשפעת יש סיבוכים כולל של דלקת ריאות. עשרות אלפים מתים כל שנה משפעת בארה"ב ואף אחד לא מדבר עליהם. באיטליה יש אוכלוסייה זקנה הרבה יותר גדולה מאשר בישראל מחלות נשימתיות שכיחות שם ובשנה שעברה מתו שם הרבה יותר משפעת מאשר מקורונה. בישראל יש יותר אוכלוסייה צעירה כל מדינה לגופה, ועדיין השפעת של 2017 גבתה יותר קורבנות מאשר הקורונה בעולם.

הנה דרום קוריאה שציינת לא שיתקה את המשק הגדילה את מספר הבדיקות והיא מתמודדת עם זה יפה מאוד בלי להחריב את המדינה והכלכלה. ההסגר לא אפקטיבי כי עדיין אין חיסון הוא רק מעכב את התנדפות הנגיף. כבר היה עדיף חיסון עדרי שכל הנשאים מדביקים אחד את השני מפתחים נוגדנים וזהו. בנט באמת הצליח להפתיע אותי לטובה בקטע הזה חבל שהוא לא מנהל את העניינים. כשרוב הנפגעים מהמחלה זה אנשים מגיל 65 ומעלה ובעלי מחלות רקע אז מקסימום אפשר לבודד רק אותם.

אני רק אומרת, שלא עוצרים את המדינה בגלל נגיף שלא גובה יותר קורבנות משפעת.
ההתנהלות חסרת האחריות של הממשלות סביב הנגיף הזה עוד תילמד בספרי ההיסטוריה.
 

elall

Member
מנהל
איך את בכלל משווה?

איך את יכולה להשוות כמה מתו ממה, הנתונים על שפעת הם שנתיים וקורונה פה חודשיים בערך? הקורונה עוד לא הסתיימה ולא מראה סימנים שהיא הולכת להעלם בקרוב. בסוף 2020 אולי תוכלי לסכם ולהשוות כמה מתו מקורונה ביחס לשפעת ב2017, או ביחס לכל שנה אחרת. נכון להיום בישראל כבר מתו הרבה יותר אנשים מקורונה בחודש האחרון מאשר משפעת בשנה שלמה. וזה עוד כאשר מספר אנשים שחלו בקורונה הוא נמוך בהרבה ממספר השנתי של חולי שפעת. הנתון שצריך להסתכל עליו זה אחוז תמותה, כמה מתו מאלה שנדבקו וזה מראה לנו כמה יכולים עוד למות אם אנשים ימשיכו להדבק. וכן, קורונה היא יותר קשה ויותר קטלנית משפעת. שפעת זה בכלל מחלה קלה ולא מסוכנת, הסיבוכים ממנה נדירים ואחוז תמותה ממוצע בעולם הוא בערך 0.1%, ובישראל הרבה פחות מזה. לא ברור עדיין מה אחוז תמותה מקורונה, אבל הוא הרבה יותר גבוה, בין 1%-10% במדינות שונות, כאשר אלה עם 1% זה מזליסטים כמונו
, אלה שהתעוררו ופעלו בזמן או אלה עם "אוכלוסיה צעירה" אם את ממש אוהבת את התירוץ הזה, אבל זה עדיין הרבה יותר מ 0.005% שיש בישראל משפעת. אגב, אנחנו אפילו במצב יותר טוב מדרום קוריאה.
בישראל, ארה"ב וארצות מפותחות אחרות לפחות 10% מאוכלוסיה נדבקים בשפעת. בארה"ב מדובר בעשרות מיליונים! מתוכם כמה עשרות אלפים מתים מזה, זה לא הרבה ביחס למחלות וצרות אחרות, 0.1%-0.2%. אבל אחוז ההדבקה של קורונה עוד לא הגיע המימדים של שפעת , אבל מבחינת מתים הם כבר עם 40 אלף, הם כבר הגיעו או מתקרבים כמות המתים השנתית משפעת, כאשר רק לפני פחות מחודשיים טראמפ זלזל בזה ואמר שזה קשקוש של דמוקרטים.
10% חולי שפעת בישראל זה בערך 800אלף-מיליון, מתוכם מתים גג 50 בשנה ממש קשה וכן זה כולל גם את הקשישים, עם מחלות רקע וגם ילדים. אנחנו כרגע רק עם כמה אלפי נדבקים מקורונה וכבר מתו לנו 170 בני אדם בחודשיים מאז שהמחלה הגיע לארץ, וזה עוד אחרי שאנחנו כבר חודש מסתגרים בבית ואנחנו בכלל באפריל, זה אפילו לא חורף! אם נגיע לכמות הנדבקים כמו של שפעת, אלפים עלולים למות מקורונה +המערכת הבריאות שלנו תקרוס וגם כל הכלכלה, כמו שזה כבר קורה במדינות אחרות.
בריטניה באו בגישה שלך, בואו ניתן לכולם להדבק וככה יהיה לנו חיסון עדרי, אבל אחרי זמן קצר הבינו שזה הולך להיות כואב מידי ולפי תחזיות של מדענים ורופאים בגישה הזאת ימותו להם חצי מיליון בני אדם מקורונה עד שהם יגיעו לחיסון העדרי. אז הם הלכו עם הגישה של מדינות אחרות בעולם, הסגרים והגבלות, רק שזה כבר מאוחר מידי, יש להם כבר 15 אלף מתים ומערכת בריאות שלא מצליחה להתמודד עם הדבר הזה.
בשביל ליישם את המדיניות של דרום קוראיה, צריך קודם להגיע למצב שלהם מבחינת שליטה במחלה, התפשטות ותמותה, ואנחנו למזלינו בדרך לשם. דרום קוריאה, בניגוד למדינות אחרות בעולם לקחה את המחלה הזאת מאוד ברצינות, ולא זלזלה ולרגע לא חשבה ש"זה כמו שפעת". אז על ההתחלה הם פעלו בשביל להשתלט על המחלה, כן גם עשו הסגרים, בידודים והשבתות במוקדי התפרצות. בנוסף הם עשו הרבה בדיקות, הם הצליחו לפתח שיטות לבדיקה מהירה, וכך הצליחו מהר להשתלט על המחלה והרשו לעצמם לחזור מהר יותר לשגרה. לא לנו ולא למדינות אחרות לא היו בדיקות מהירות מספיק, ציוד מתאים, מעבדות וידע כדי להתחיל לעשות בדיקות בכמויות גדולות, וביחד עם זלזול והתמהמהות, במדינות רבות זה כבר התדרדר למצבים שכבר קשה להשתלט על המחלה ולמנוע התפשטות שלה שלא דרך הסגר וריחוק חברתי.
אבל אנחנו לפחות פעלנו מהר ומנענו התפשטות של המחלה, וכאשר נגיע ליכולת לבצע הרבה בדיקות ביום, גם אולי נוכל ליישם את המדיניות של דרום קוריאה ולהשתחרר.
אגב, אנחנו דורגנו ראשונים בעולם מבחינת התמודדות עם הקורונה, גם מעל דרום קוריאה וגרמניה עם מערכת בריאות המהוללת שלהם.







 

Hadar169

New member
המחלה בדעיכה ב24 מדינות בעולם כולל בישראל

את כל הנתונים של שפעת מול קורונה שהבאתי לא המצאתי קראתי דיעות של פרופסורים בארץ ובעולם. זו מחלה קצת יותר מדבקת משפעת אבל לא יותר קטלנית ובעוד היא פוגעת בעיקר בקשישים שפעת פוגעת בכלל האוכלוסייה. סך הכל יש פה 350 חולי קורונה כל שאר האלפים הם נשאים בלבד. גם מספר המתים מנופח, זה שקשיש עם מחלות רקע במקרה היה גם נשא לא אומר שהוא מת מקורונה. בארה"ב הודו שסופרים גם זקנים שמתו שלא אובחנו בכלל אפילו כנשאים. הסגר לא קשור לחוסר ציוד הוא לא הוריד את מספר הנדבקים אלא רק עיכב והקריס את הכלכלה. כבר אף אחד לא לוקח ברצינות את ה"אלפי מתים וקריסת בתי חולים" תחזית הבלהות לא התממשה וגם לא תתממש. באיטליה זה משהו אחר ואני כתבתי על זה למעלה, גם לא אמורים לאשפז כל חולה קורונה באשר הוא. הסקר שאת מדברת עליו לא אומר כלום מפני שישראל היא מדינה צעירה ומאחר שזו מחלה שפוגעת בעיקר בקשישים אז אחוז התמותה פה בין הנמוכים בעולם. ולא זה לא "תירוץ" זו המציאות. אם לא היינו בעידן של רשתות חברתיות תאמיני לי שהכל היה נראה אחרת, מזל שבשפעת החזירים הפייסבוק עוד היה בחיתוליו ושאר הרשתות בכלל לא היו קיימות אחרת אני לא רוצה לחשוב מה היה הולך פה.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
המחלה בדעיכה בזכות הסגר

עובדה שבשכונות החרדיות ובעיקר בבני ברק ובירושלים ששמו פס על ההנחיות נדבקו פי כמה יותר מבשאר המדינה. בדרום קוריאה המחלה בדעיכה בזכות הבדיקות.

קשה להפריד בין נשאים לחולים, כי לא כל חולה זקוק לאשפוז, וגם יש באמת כאלה שהם רק נשאים שהבדיקה יצאה חיובית והם בריאים, אבל כל מי שיש לו חום ובדיקה חיובית הוא חולה ולא רק נשא, גם אם הוא יכול להחלים במלונית או בבית.

גם מתו שישה אנשים מתחת לגיל 60 בישראל.

ובכל מקרה יש עשרות מונשמים זה לא צחוק. בשפעת לא מתחברים למכונת הנשמה ואכן הבעיה היא האפשרות למחסור במכונות הנשמה ולכן חשוב לבלום את קצב ההידבקות, עובדה שכבר עכשיו רץ בווטסאפ שיש החלטה שאם יהיה מחסור במכונות הנשמה, הנכים יהיו אחרונים בתור.

ולגבי מחלות רקע אם מטפלים בהם כראוי הן רק כרוניות ולא סופניות, כך שזה לא סתם צירוף מקרים שאדם עם סכרת חי כל החיים עם הסכרת וכשהוא גם נשא קורונה פתאום הוא מת, זה לא צירוף מקרים, כנ"ל לגבי לחץ דם וכל מחלה אחרת.
 

elall

Member
מנהל
המחלה בדעיכה בגלל כל אותם צעדים קיצוניים שננקטו בהרבה מדינות

כן, כשכולם יושבים בבית , אז אנשים מפסיקים להדביק אחד את השני, זה היגיון פשוט. ומכל טיעונים שכתבת , אפשר להבין שלא הבנת כלום מכל מה שכתבתי. לא הבאתי לך סקר, הבאתי שורה של נתונים וגרפים שמראים למה קורונה יותר קטלנית משפעת, כולל בישראל, ואת לעומת זאת, לא הבאת שום נתונים, אלא סיסמאות ריקות והשוואות נטולות היגיון סטטיסטי או מתמטי.
"תחזית הבלהות לא התממשה", את רצינית? אצלינו לא, כי פעלנו מהר ועצרנו את המחלה בזמן, אבל מה עם כל שאר המדינות? ומה היה בסין? עזבי את איטליה, מה קורה בספרד? צרפת? ארה"ב? בריטניה? הם עם אלפי מתים, ועוד הרבה מדינות אחרות שנאלצים להסב חדרי ניתוח, כל מיני מחסנים ומבנים אחרים למיטות טיפול נמרץ. כל כך הרבה עדויות של רופאים ואחיות מכל העולם שנמצאים כבר על סף יאוש.
אנשים לא מתים ממחלות רקע שלהם ו"במקרה" מתגלה אצלהם וירוס, אלא מכשל נשימתי. לא יודעת אם את מודעת לזה אבל השם המלא של הוירוס הזה SARS-CoV-2, כאשר SARS זה קיצור Severe acute respiratory syndrome, תרגום חופשי "מסמונת נשימתית חריפה". זה לא סיבוך נדיר של המחלה, זאת המחלה. ובגלל זה כולם לחוצים על מכונות הנשמה. אלה שעם מערכת חיסונית חזקה מקבלים את זה בצורה יותר קלה, אלה שיש להם בעיות אחרות חוטפים את זה חזק כי לגוף שלהם קשה להלחם. רוב, אם לא כול קורבנות הקורונה, מתים בבית חולים לאחר קריסה של מערכת הנשימה והנשמה בטיפול נמרץ. לא, לא אלה שמתו פתאום מסיבה אחרת ולמשרד הבריאות/בתי חולים משעממים בחיים, אז הם עושים בדיקות קורונה לגופות כדי מצוא אולי הבן אדם היה נשא ולנפח את המספרים לעצמם. בן אדם שמת כי הריאות שלו קרסו, כל אידיוט מבין שהוא לא מת מסכרת, לחץ דם או אי ספיקת כליות.
וכן לאמצעים טכנולוגיים עוזרים למתן את המחלה. בדרום קוראיה עשו מלא בדיקות גם לאנשים בריאים וכך גילו גם את הנשאים, וכך יכלו לבודד כמה שיותר אנשים בלי להשבית את כל המדינה. בישראל לא היה מספיק בדיקות וכל כך התקמצנו על זה, שעשו בדיקות רק לאנשים שכבר חולים, עם חום גבוה, בעיות נשימה וכו', רק כדי לאמת שזה קורונה. היו לא מעט עדויות של אנשים חולים שהיו צריכים להתחנן שיעשו להם בדיקה. היה את המקרה שעובד נתב"ג שבוע היה בבית עם חום גבוה וסרבו לבוא לעשות לו בדיקה כי אין לו את כל התסמינים, בסוף אישתו הביאה אותו למיון אחרי שמצבו התדרדר מאוד, והוא היה מאושפז שבועיים מונשם ובנס יצא מזה. ככה שאלפי מאובחנים בישראל זה אנשים שאשכרה חלו, ולכן עשו להם את הבדיקה. מי יודע כמה היו כאלה שחלו ולא עשו להם בדיקה וכמה נשאים היו או יש לנו שלא פיתחו בכלל תסמינים? ברור שלא מאשפזים את כולם, מי שמצב קל יחסית נשאר להבריא בבית או שולחים למלון הזה שהם פתחו לחולי קורונה כדי שלא ידביקו את המשפחה. אבל איזה "רק 350" חולים? חולים קשה אולי, כי למעלה מ100 בני אדם בטיפול נמרץ ומונשמים. לא בסה"כ לתקופה, אלא ברגעים האלה ממש. מתי היה דבר כזה עם שפעת?
&nbsp
אני לא אענה לך יותר, זה כמו להתווכח עם מתנגדי חיסונים שמתעלמים או לא מסוגלים להבין סטטיסטיקה פשוטה, שלא מאמינים לאלפי מדענים ורופאים בעולם, לא מאמינים להיסטוריה, לא מאמינים לארגוני בריאות עולמיים ואלא לכל מיני תיאוריות קונספירציה, ומלקטים בפינצטה דעות של כל מיני פרופסורים בודדים ומתעלמים מרוב המוחלט של אנשים מקצוע, רק כי זה מתאים לדעה שלהם.
וב2009 כאשר הייתה שפעת חזירים, פייסבוק ושאר רשתות חברתיות בהחלט היו כבר מזמן פופלאריות, פשוט שפעת חזירים באמת לא הייתה נוראית בהרבה משפעת, עקבו אחריה בדאגה כי זה היה זן חדש של שפעת אבל לא נקטו צעדים קיצוניים כי הבינו שהיא לא משהו נוראי מידי. ומה קשר לפייסבוק? משרד הבריאות מפרסם ומנתח נתוני התחלואה ותמותה, לא פייסבוק. או שמשרדי בריאות ברחבי העולם נהנים לנפח ולהמציא נתונים כדי לגרוף לייקים? הממשלות בכל עולם סתומות ומכניסות את המדינות שלהם להסגר וברוך כלכלי כי זה מה שתקשורת מחליטה? לא מתוך הבנה ושיקולים מקצועיים?
אם זה מה שנוח לך לחשוב, אני מרימה ידיים.
אני רק אזכיר לך עוד דבר אחד, בעולם יש מלא מכחישי שואה, והם מביאים טיעונים מאוד דומים לשלך. הם יביאו לך מלא מחקרים ודעות של פרופסורים והיסטוריונים מכל העולם שיסבירו למה שואה זה שקר או שהמספרים מנופחים, הם גם אומרים שאם היה אינטרנט במלחמת עולם ה2 השקר הזה לא היה מתקבל.
אה והערה אחרונה, סליחה, אבל אני לא פה 24/7, ב11 בלילה אני בדרך למיטה ולא עוברת פה על הפורום ומנקה אותו, בטח לא כשהפורום גם ככה יבש מזמן.









 

evglev1

Well-known member
מנהל
ולגבי דנה גרסיה

כנראה היא לא החלימה לגמרי ורק הסיפטומים נעלמו, אבל נראה שגופה לא ניצח עדיין את הנגיף ולכן המחלה חזרה.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
מסכנה, החלמה מהירה לה

נראה שהשמחה על החלמתה הייתה מוקדמת והיא לא החלימה לגמרי, כי נראה שהגוף שלה עדיין לא פיתח את הנוגדן שיכול לחסל את הנגיף. שחקנית מעולה, מקווה שתחלים לגמרי ותחזור לשחק כשיהיה אפשר לעשות צילומים לטלנובלות וסדרות.
 
למעלה