פינת הטורקיות

פינת הטורקיות


כאן ניתן להגיב על הסדרות הטורקיות שמשודרות בויוה פלוס ואם מישהו רואה גם בים תיכוני אז מוזמן להגיב גם.

 
יש כמה דברים שמפריעים לי

כששגנגיז נכנס לאוטו לברוח עם מלק כשגילה שסינאן בפגישה עם זיינפ סינאן עומד כמו כמו דחליל במקום לרדוף אחריו?! איך זה ייתכן? מלק בסכנה וחוץ משולה כולם יודעים זאת ונתנו לגנגיז לברוח כשהסתפקו בירי לגנגיז. בכלל איך יכול להיות שגנגיז שרד את הפציעה ונשאר ללא נזק כשהוא כולו פצוע מאבד דם ויכול להשיג את מלק ורק איבד את ההכרה בלילה והתעורר שוב כשמצא אותו נהג משאית? אדם במקומו כבר היה מת. גם התירוץ שנתן לנהג משאית לא היה אמין ובכל זאת הנהג משאית האמין לו.
&nbsp
אז אימא של גנגיז היא זונה ובגללה הוא נהיה מה שנהיה ובעצם הוא מקנא במלק שזכתה לאימא כמו זיינפ והוא מתנהג אליה אחרי מה שעבר עליו בילדות. אני עד היום לא הבנתי למה שולה לא יוצאת לחפש עבודה? האם היא שובניסטית שמאמינה שאישה צריכה להיות כנועה לגבר? היא מוכיחה שמלק לא מעניינת אותה כבתה. היא כופה עליה לחיות חיי גיהנום עם גנגיז שמי יודע מה עוד עשה לה שאנחנו לא יודעים הצופים עוד כשגרו לבד לפני שזיינפ נכנסה לחייהם. גנגיז נהיה אכזרי ואף החליט לנקום בכולם כולל זיינפ ומלק ואולי אפילו סילאן. לא אכפת לי כבר מה יעשה לשולה היא מעצבנת שחושבת שהיא אמא טובה למלק.
&nbsp
לא מבינה את זיינפ. מצד אחד היא יודעת ששולה אמא גרועה למלק שגרמה לה רק נזק, מצד שני היא הולכת עם שולה להפגש עם גנגיז ואחרי זה נפגשת איתה בבית. קצת תמוה תחושת האימהות שיצאה לזיינפ פתאום רק כי ראתה ילדה במצוקה במקום להפנות אותה למשרדי הרווחה. זיינפ הייתה אישה בודדה שלא הייתה בקשר כמעט עם משפחתה ושמרה מרחק ממלק. הזוי שנקטה בהחלטה לחטוף אותה פתאום. הרי מעולם לא הייתה אימא והיא בעצה היה לה תסביכים עם אימה וידעה שאימא הביולוגית נטשה אותה והיו לה רגשות של שנאה כלפיה. לא ברור גם מה גרם להפוך לשולה להיות אימא אכזרית כשהייתה נשואה הייתה אמא נהדרת וגם כשהתאלמנה טיפלה יפה בה עד שהכירה את גנגיז שהפכה לסמרטוט ונהייתה נערת ליווי שנותנת לגבר להתעלל בבתה.
מה שכן אהבתי זה המבטים והפרצופים של סינאן כזיינפ פנתה לעלי לעזרה. הוא מתחיל לקנא. קיוויתי שהיא ועלי יהיו זוג אבל נראה שדורו שמה עליו עין. ואפילו נפרדה מבן זוגה. אגב הייתכן וזיינפ בתולה? נאמר שאף גבר לא עניין את זיינפ והייתה לבד בלי אף אחד. מעולם לא הרגישה נאהבת או לפחות מאוהבת.
&nbsp
לצערי קראתי ספקולציה בפורום ויוה לגבי הבקתה שעלתה באש בה מת אביה של זיינפ ובבית הקברות התגלה שגונול בכלל לא הרגה אותו. אם הספקולציה נכונה אז גונול הגנה על מישהו. בכל אופן זיינפ לא הייתה הוגנת כלפי גונול. אין לה בכלל זכות לשפוט אותה במיוחד שהיא יודעת מה שעברה גונול וזיינפ לא יכולה להתייפייף כי גם היא ישבה בכלא על האשמה חמורה ואילולא ביטול התלונה זיינפ הייתה ממשיכה לשבת בכלא עד בית המשפט שלא הייתה יוצאת ממנו בקלות. אני אוהבת את השחקנית הזאת אבל הדמות שלה מעצבנת. לא הגיונית ולא אמינה.
&nbsp
איפה נעלם המחזר של גמזה? עד כמה שהדמות שלה לא קלה אני מבינה את הטענות שלה כלפי זיינפ. תאכלס כל עולם סובב סביבה במיוחד ג'אהידה שכבר בסכנת של פירוק שותפות בחברה. זיינפ חושבת רק על טורנה שהיא אפילו לא בתה אבל האימא שגידלה אותה והאימא הבילוגית לא אכפת לה מהן. רק גמזה דואגת לג'אהידה שבגלל שהגנה על זיינפ כל הלקוחות שלה עזבו אותה ואפילו דורו לא אכפת לה רק חושבת על זיינפ וטורנה ועלי. בעיניי זיינפ הבת הכי גרועה ותמוה בעיניי איך היא מתפקדת בתור אימא יותר טובה משולה. גמזה לעומת זאת איבדה את ההריון שלה וכולם שכחו מזה חוץ מג'אהידה. בהתחלה הייתה דמות מעצבנת וממורמרת אבל עם הזמן הבנתי אותה ולאחרונה יותר אחרי שזיינפ הסתבכה עם אדם מפוקפק כמו גנגז ואף אחד במשפחה לא מבין זאת.
&nbsp
אין ספק שהדמות הכי טובה זאת גונול שמתברר שאפילו לא הייתה רוצחת. הקריבה הרבה קרבנות הכל למען בתה. שילמה בחופש שלה מחצית מחייה, סבלה מהתעללות מצד בעלה. הדמות הכי אהובה עליי שאפילו לא שפטה את זיינפ כשגילתה את האמת על טורנה עוד לפני שידעה את הנסיבות לכך. האמא הכי טובה בטלנובלה.
 

sigalit1000

New member
לגבי הבעל של גונול יש משהו לא ברור

אם הספקולציות שקראת נכונות וגונול אכן לא הרגה את בעלה והגנה על מישהו על מי היא יכלה להגן? זיינפ היא משפחתה היחידה, אם יש לה בן משפחה נוסף מלבד זיינפ מדוע הבן משפחה הזה לא גידל את זיינפ ואיפה בן המשפחה הזה היום? מוזר....
 

evglev1

Well-known member
מנהל
הספקולציה הייתה נכונה


זיינפ היא שהציתה את הבקתה, היא הגנה על ביתה, וכנראה זיינפ לא זוכרת את זה בגלל הטראומה. אם כי לא נכנסתי לקישור לקטע מהפרק הטורקי וגם אם הייתי נכנס בטח לא הייתי מבין כלום כי זה בטורקית ללא תרגום, אבל היה יותר קל להגן על ילדה שאי אפשר לייחס לה כוונות זדון ובטח העונש של זיינפ לא היה חמור, אם בכלל לא היו פוטרים אותה על אי שפיות באותו הרגע.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
בהתחלה זאת הייתה ספקולציה שמישהי העלתה בפורום ויוה

בפורום ספוילרים ענו לה על השאלה ואף הביאו קישור לקטע מהסדרה. כך כשרנת כתבה לראשונה זאת הייתה ספקולציה, בהמשך כבר ספוילר.
 

רומי 9121

New member

אכן גונול לא הרגה את בעלה, זיינב היתה מאד קטנה והציתה לא בכוונה את הבית כשהאב המתעלל בתוכו. זיינב לא זוכרת, כי היתה מאד קטנה, אך בהמשך יהיו לה הבזקי זיכרון והאירוע ואז היא תבין שהיא בלי כוונה הרגה את אביה.
ידיעה זו קראתי בפייסבוק מצופים אחרים שראו את הפרק הזה (לקראת הסוף) בטורקיה או ביוטיוב.
 
נא לא לכתוב ספוילר ללא סימון

יש אנשים שזה מקלקל להם ואולי זאת אשמתי שלא הבהרתי שאני לא מעוניינת בספוילר אלא רק שיתפתי ספקולציה שקראתי בפורום. בכל אופן גם אם רציתי יש כלל בפורום שאוסר לפרסם ספוילר ללא סימון ובטח ללא כל אזהרה שכל אחד נכנס מבלי שיכול לתאר לעצמו שיקרא מה שעתיד לקרות ולהרוס לעצמו. לתשומת לבכם.
&nbsp
יש לסמן בנושא ההודעה את הסימון
שקיים כבר שנים בתפוז כדי לכבד את גולשי תפוז שלא מעוניינים לדעת בסדרות או סרטים. כלל זה בפורום מהווה חלק חשוב בפורום ויש לשים לב אליו למרות שנראה שהפורום הפעיל כבר איננו ורק בודדים הם הותיקים. כמו כן לצערי נפלטים ספוילרים חופשי בקבוצות פייסבוק גם כאלו שמבהירים לא לספלייר. ויוה הוא אגב בפייסבוק הוא אחד מהם שמספליירים הודות לפרסום תקצירים של הצוות באתר.
 
אחרי זמן מה אני מצליחה לאהוב שוב פעם דמויות ראשיות יחד

אויה, טובה אך כבר לא נשארת חייבת. לא נוטרת טינה אבל לא פראיירית. סבלה בתיכון מרוע ונבגדה בצורה זוועתית על ידי חברותיה כביכול שהרסו את חייה. מה שהוביל לניסיון התאבדות והפיכה לעקרות. טאילאן הטמבל מיד פיקפק בה והאמין כפתי שבגדה בו. אולי זה הדבר היחיד שהיה טוב כי הוא סתם סמרטוט טיפש של פולין שאפילו מפחד ממנה. סארהאן כל כך שונה ממנו. ידע כבר מהתחלה שהמערכת היחסים של אויה ואדיפ מומצא וגם לא מאמין שניהלו רומן בהתחלה בתיכון. איזה גבר אינטיליגנטי וחכם. רק באסה שנפל לתרמית של ראיזה.
&nbsp
מהאמט ובורג'ו זוג טיפשים שמתאימים אחד לשני. נילאי הצליחה להערים עליי ועל בורג'ו ולא האמינה לאף מילה שלה. באמת הופתעתי שנילאי פתאום מחבבת את בורג'ו בכזאת קלות.
מרווה חשדה פתאום שלסארהאן יש מישהי, אבל לא מתארת לעצמה מי זו יכולה להיות ומשוכנעת שהיא נמצאת במשרד שלו עד שסאראהן אומר שאין להם תקציב לקנות יאכטה ואז התפוגג לה החשד שיש לו מישהי. תאכלס היא שונה מפולין. פולין יותר מלאת תשוקה ואילו מרווה יבשה. כשסארהאן ומרווה הלכו מיד לישון גרם לי לחשוב כמה זמן הם כבר לא שוכבים. וגם בקושי מתנהגים כמו בעל ואישה.
 
למעלה