יש סיכוי שויוה יחזירו בעתיד את משבצת הנוער "V"?

NivB2712001

New member
יש סיכוי שויוה יחזירו בעתיד את משבצת הנוער "V"?

היי,
בין 2002-2006, ויוה עשו משבצת נוער שנקראית "V" - המשבצת, כמו שמה, דאגה לספק גם לנוער את הטלנובלות לצעירים האהובות. משבצת של שעתיים בלבד. עד כמה שזכור לי, זה היה מתחיל ב-18:00 ונגמר ב-20:00.
זה התחיל עם עליית הטלנובלה המצליחה לנוער, "כיתה 406" ואז הפסיק בתום סיום פרק ה-440 (האחרון) של הטלנובלה המקסיקנית, "Rebelde". יש סיכוי שויוה יחזירו את המשבצת הזאת בעתיד? יש כל כך הרבה לנוער, וחבל מאוד שהם לא ממשים את הפוטנציאל לעשות את זה. לדעתכם הם יחזירו את המשבצת? תודה!
 

snirf

Active member
לא. למה שהם יחזירו


אם כל טלנובלות הנוער בארץ בשנים האחרונות כבר נרכשות ע"י הערוצים המתאימים להן-ערוץ הילדים, דיסני וחברות הכבלים למיניהן (יס והוט)
 

NivB2712001

New member
ולמה זה אמור להיות קשור בין השתיים?

גם לפני המשבצת, ערוץ הילדים שידר מגוון טלנובלות כמו: "קטנטנות", "פינת אור" ועוד המון, איך זה קשור לויוה?
 

evglev1

Well-known member
מנהל
אין סיכוי

קודם לא הייתה משבצת כזאת אלא רק הביאו ב-19:00 ברצף את יש מצב לאהבה וכיתה 406. כשהביאו את רבלדה המקסיקנית ביחד איתה הביאו את השידור החוזר של בובה פראית וזה היה במשבצת הזאת, ובמשבצת של בובה פראית היו עוד סדרות לנוער לזמן מה עד שהחליטו לשדר בה את טרה נוסטרה הברזילאית, אבל אחרי רבלדה משבצת של 18:10 הפכה למשבצת חוזרת רגילה שבאה הביאו בהתחלה בעיקר מה ששודר בויוה פלטינה, בלי קשר לנוער.
 

NivB2712001

New member
ואני עדיין לא רואה סיבה בדברייך על כך שלא יעשו זאת שוב בעתיד

כן הייתה משבצת כזאת, אני בעצמי זוכר. כשזה קרה, היו גם כתבות ב-Ynet על זה שויוה החליטו לעשות זאת עם עליית "כיתה 406". עדיין, בדברייך אני לא רואה שום סיבה לכך שויוה לא יחליטו לעשות זאת בעתיד.
 
למעלה