השיבה הביתה

evglev1

Well-known member
מנהל
פרק 86 - גבריאלה מצליחה להחזיר את דוד לתלם

דוד לא מבין את פשר הסטירה וההשוואה לאביו הפחדן, ומוחה בפני "וורוניקה" שהיא נוזפת בו כאילו היא אימו, וגבריאלה אומרת שהיא כמוהה ומזכירה את המצב של אימו לאחר הדרך שבו נוצר ובאיזה מצב הייתה ואיזה בחירה בחרה ושבזכות זה הוא נולד ודוד משתכנע והולך לדבר עם ססיליה שלא רוצה לשמוע ממנו אך גבריאלה מתעקשת ודוד מתנצל לפניה. אחר כך הוא פונה לאלחנדרו שהוא הדבר הכי קרוב לאבא ומספר לו והם מבשרים לאנטוניה ודוד מבטיח לקחת אחראיות ואנטוניה מפצירה בו לא להתחתן עם ססיליה ודוד ואלחנדרו לא מבינים מדוע לא, היא האישה שהוא אוהב ואנטוניה מציעה כל כסף שיצטרך לתמוך בססיליה בתנאי שלא יתחתן איתה, וכשדוד לא משתכנע היא אנטוניה נזכרת איך רצחה את הילד של אלחנדרו וגבריאלה באמצעות מקריו.

גסטון מדבר על גבריאלה כאימה מאושרת וססיליה תוהה במה מדובר שהרי אין לה ילדים והם אומרים שהם כולם מרגישים הורים לילד שלה כי יעזרו לה לגדל אותו. גם פונסיה מדברת עם וורוניקה על החשש שלה שהילד של ססיליה יגדל בלי אבא ושומעת שדוד ייקח אחראיות.

פטריסיה מראה לריקרדו כותנה חדשה שהיא קנתה וריקרדו אומר שזה לא יצליח ופטריסיה אומרת שזה לא בגלל זה, מכאן הגיב לדברים חדשים שקנתה וריקרדו מרוחק ואפילו מסרב לישון איתה באותו חדר.

עוברים כמה ימים ועומדים לפתוח את בית החולים של וורוניקה ואירנה מחפשת את לוצ'ו ולא מוצאת אותו וקוראת את הידיעה בעיתון ומבינה שלוצ'ו הלך לשם בחוסר אחריות. לוצ'ו מתחפש לרופא ומגיע לבית החולים ואלחנדרו מבחין בו ורץ אחריו, אך לוצ'ו מצליח לברוח ממנו ואלחנדרו מספר על כך לגבריאלה ומטיח בה שמגינה על נמלט והיא מבהירה שתעזור לו למרות שהייתה מעדיפה שיעזוב את הכפר ושהוא חשוב לה ואלחנדרו זועם שהיא חשובה לו עד שסיכן את עצמו כדי ללכת לאירוע שהוא עדיין מאוהב בה. לוצ'ו נתקל באניבל שמזהה אותו ומזעיק את המשטרה שרודפת אחריו. לוצ'ו מתחבא מאחורי אוטו ומאיים על גונסלס מאחור שיניח את הנשק ומכוון לעברו ודורש שיתרחק עשרה צעדים וגונסלס עושה זאת ולוצ'ו מצליח לברוח ובלמסדה מצטרף והם מחליטים לחסום את האזור. בלמסדה מבין שמישהו עוזר ללוצ'ו. כשאלחנדרו וריקרדו שומעים על המקום בו מחפשים את הלוצ'ו הם מחברים את הקצוות לבית של החמים שלהם שאירנה ולוסיה גרות בו כעת.

גבריאלה דואגת ללוצ'ו ואנטוניה עוקצת אותה שכולם מחכים לה ולא נעים שהייתה מאורסת לפושע. גבריאלה טוענת שהוא רק גנב מעשירים חסרי מצפון והיא סולחת לו בעוד לפושעים הגדולים היא לא מוכנה לסלוח. אניבל טוען שאולי היא לא מתכוונת לכך אבל היא מצדיקה את מעשיו והיא מבהירה שהוא גנב מבעלי הכוח והפתגם האומר "הגנב מגנב פטור". כולם מתבשרים שלוצ'ו הצליח לברוח וגבריאלה נושמת הנחת רווחה.

לאירוע מגיע קונסטנסה בלבוש ערבייה ובלמסדה לא קונה את זה, מה יש לערבייה לחפש בכפר, וריקרדו מגן על הזכות הזאת. אנטוניה מטיחה בוורוניקה שיותר מאירוע צדקה מדובר באירוע פוליטי וגבריאלה לא מכחישה. הבישוף בא לברך את הבית חולים וגבריאלה מודיעה שהצליחה בזה בזכות אישה נדיבה שתרמה ועזרה לה ובינתיים לא נחשפת אך תיחשף בקרוב וקונסטנסה בלבוש ערבי של כיסוי ראש שומעת הכול ומתרגשת. גבריאלה אכן מנצלת את האירוע כדי להשיק את מסע הבחירות של גסטון שסביר להניח שיהיה ראש הכפר הבא.

פונסיה מבקרת את ססיליה שמתנצלת ופונסיה מבהירה שאין לה על מה שעליה להיות גאה בתור אימא. קונסטנסה מעירה לגבריאלה על כך שלא הייתה צריכה לנצל את האירוע כדי לדבר עליה שהיא כמעט חשפה אותן וגבריאלה מבהירה שהיא חלק מכל ההצלחה הזאת והם יעשו דברים בשביל הכפר והכול יהיה בסדר כשתיחשפנה ופונסיה וססיליה בדיוק יוצאת ופונסיה מזהה את קונסטנסה.

פרנסיסקה לא מבינה את הרמזים של טיגרה ומעמידה את התמונה של טיגרה בפינה. ובדיוק וולנטינה באה לבקר את פרנסיסקה ושואלת אם זה נכון שהיא ומקס השלימו והיא מספרת שכן ומופתעת שוולנטינה שמעה על הרומן שלה עם גסטון. וולנטינה מגינה על פרנסיסקה שזאת זכותה ופרנסיסקה מודה שעצוב לה להיפרד ממנו. מקס מגיע ומחפש את אימו וולנטינה מפתיעה אותו ומטיחה בו את האנוכיות שלו כלפי אימו. מקס מתעקש שזאת בגידה בזכרו של טיגרה ושוב מתחילים ליפול דברים במטבח ומקס אומר שמעדיף את אימו מתה מאשר בזרועות גסטון לתדהמתה של וולנטינה ובפרומו לפרק הבא רואים שמקס מכסח את לוקאס ולוקאס כנקמה זורק אבן לא קטנה על ראשה של פרנסיסקה.

לוצ'ו חוזר לבית של אירנה ולוסיה ותומך בהן ואירנה מטיחה בו את חוסר הזהירות שלו ללכת לאירוע. הם שואלים את עצמם למה ממשיכים לאהוב אנשים שלא ראויים לזה ולא אוהבים אותם. אירנה שואלת איפה פגש את וורוניקה ולוצ'ו ממציא סיפור על כך שהם נפגשו בצרפת והיא הייתה אישה שונה לגמרי ממה שהיא היום, שהיא הייתה שבורה ממות בעלה.

בלמסדה מנסה לשכנע את צ'אקון להעיד נגד הבוסים שלו וצ'אקון מזכיר לו שהוא איבד כלייה, שהוא יצלע לנצח ויישב כל חייו בכלא, אבל הוא חי, ואם ידבר גם את זה יאבד. בלמסדה אומר שיוכלו להקל בעונשו אם ידבר, והוא לועג שבמקום 30 שנה יקבל 29 וחצי, שהרי לא נשאר לא הרבה זמן לחיות. בלמסדה מורה לגונסלס לקחת אותו וצ'אקון דורש לדעת מי ירה בו ובלמסדה מזכיר לו שזה היה כשניסה לרצוח אותו והוא לא חייב למסור לו וצ'אקון אומר שבטוח יגלה ומבין שמדובר בבוסית, ובלמסדה שואל אם הוא מאשים אותה במשהו וצ'אקון מבהיר שבינתיים לו, כל עוד היא הבוסית, אך כשלא תהיה הם ידברו כמו עמיתים למקצוע. צ'אקון נלקח לכלא ולאחר כמה ימים מקריו מבקר אותו ומטיח בו את הרס החווה ומבטיח לו להרוג אותו, אבל לא עכשיו ומבהיר לו שכדאי שישתוק כי אם ידבר ימות, וצ'אקון מתחנן בפני מקריו שיהרוג אותו, אך מקריו שימות מידיו אך לא כעת.
 

Don Nirtin

New member
הפרקים שבהם למעשה לא קורה כלום בעלילה


סתם הולכים מסביב עצמם. יותר מדי אנטוניה בחזייה, יותר מדי שטויות סופרנטורל הזויות, שום דבר לא חדש.
&nbsp
בעצם, יש משהו חדש - העלילה העמוקה שנתנו לבלמסדה. אני מעדיף אותו חוקר ומפוצץ כבר את הסיפור הראשי מאשר שיחקור את אנטוניה ברמה האישית והמבחילה הזו.
&nbsp
ו...... ריקרדו מאכזב מאוד. :-\ תפסתי ממנו דמות די טובה ונחמדה אבל להגיע לאותה רמה שפטריסיה ירדה אליו עם אלחנדרו? נו, אחר כך אומרים שהגונב מהגנב פטור.....
&nbsp
אגב, האוורות - נחמש ששמרו את הסט הזה כדי שגם דויד וססיליה ישכבו בפעם המיליון בערך. אני די מנחש שהקונדום נקרע בזמן היחסי מין ולכן ההיריון הדפוק נדחף לעלילה.
&nbsp
ו.... זהו בעיקרון.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
לא מגלים הריון אחרי יום יומיים

בטח ההריון הוא מהפעם בבית חולים או אחרי זה, אבל העיקר שהיא בהריון ודוד בהתחלה מגיב בפחדנות וישר חושב על הפלה. אבל גבריאלה מצליחה להכניס לו שכל וכמובן ססיליה כדמות טובה אפילו המחשבה על הפלה מזעזעת אותה.

לא יודע מי יותר מאכזב ריקרדו על המשיכה המינית או אינס הלא מקצועית שהכניסה סקס לטיפול, שלא לדבר על שהיא חברה של פטריסיה, כך פטריסיה מקבלת בדיוק את שעשתה לאחותה ולריקרדו עם אלחנדרו.

כן אני חושב שזה אותם האורוות בהם אלברטו ופטריסיה עשו את ריקרדיטו.
 

Don Nirtin

New member
זה בדיוק אותם האורוות


ברמת העקרון ספיילרתי קצת ונראה שהפרקים הקרובים יהיו מעניינים וסוף סוף אקבל מה שאני רוצה - תחילת הסוף.
&nbsp
רק חבל שריקרדו ממש ירד לרמה נמוכה כי הוא היה דמות ממש טובה רוב הטלנובלה.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
פרק 87 - פרנסיסקה מבקשת ומקבלת תשובה מטיגרה

מקס משתכר בבר ודוד לא מבין לפשר העניין, בשביל מה קרה לו ומקס מספר לו ששוב רב עם וולנטינה ואמר שמעדיף את אימו מתה מאשר בזרועות גסטון ודוד מטיח בו כמה זה לא טוב, ואז לוקאס מגיע ומקס נזכר איך הוא ומקריו הכו אותו כשבא לבקר את וולנטינה ומחליט לנצל את זה שלוקאס לבד ולא חמוש ומכה אותו ודוד מנסה להפריד ביניהם ללא הצלחה ואף אחד לא עוזר. מקס מכסח את לוקאס ולוקאס מבטיח לנקום בנקודה הכי כואבת למקס. דוד מעיר למקס שרק שוחרר על חשד לרצח אלברטו וכבר מכה את לוקאס ומקס מבהיר שלא הרג אותו ודוד מבהיר שיש אנשים שחושבים שכן.

פרנסיסקה מביאה ירקות לקבר של טיגרה כי טיגרה לא אהב אותם והיא מביאה אותם במקום פרחים כדי לנזוף בו על שהוא לא ברור. ומוחה על כך שהוא ומקס לא רוצים שתהיה מאושרת. ואז לוקאס זורק אבן לראשה של פרנסיסקה, שני אנשים ראו שהיה מדובר בכוונת זדון. הם מטפלים בפרנסיסקה ואחת הנשים מודיעה על כך ברדיו של גסטון וכשגסטון שומע שפרנסיסקה פצועה הוא משאיר מוסיקה ורץ לבית החולים לא לפני שהוא מתקשר לגבריאלה להודיע לה כי לא הצליח להשיג את מקס.

מקס השיכור מתנצל לפני אימו שלא נמצאת ואומר שרוצה שתחיה ודוד מבחין שאף אחד לא נמצא וגבריאלה מגיעה ומבשרת למקס על מה שקרה לפרנסיסקה ומקס רץ לבית החולים והוא ודוד רואים את גסטון ודוד אומר שהוא באמת אוהב אותה. רוחה של פרנסיסקה יוצאת ממנה והיא פוגשת את טיגרה ושואלת אם בא לקחת אותה והוא אומר לה שעוד לא הגיע זמנה שגסטון וביתו זקוקים לה ומברך על הקשר שלה עם גסטון והיא מאושרת וחוזרת לגופה.

לפני כן פונסיה מזהה את קונסטנסה שכולם בטוחים שהיא מתה וססיליה מדברת כמה היא נחמדה. קונסטנסה מספרת לפונסיה את סיפור חייה והיא מזועזעת מאניבל ואנטוניה שהפרידו אותה מבנה וקונסטנסה מבהירה שלא רק לה עשו זאת וגבריאלה באה ואומרת לפונסיה שהיא אישה טובה ומודה לה ששמרה על בנה ופונסיה מבינה שהיא גבריאלה, הן מספרות שניצלו וחזרו לעשות צדק ופונסיה מודה שגם לה יש חשבון עם פונסיה שהפכה לשפחה שלה. גבריאלה מבקשת לבטוח בן ולספר לה והיא מספרת איך הייתה נשואה לגבר אלים שהכה אותה עד שאיבדה את בנה וגבריאלה נזכרת איך מקריו עשה לה אותו דבר. והיא מספרת שלא הצליחה להרות שוב והבינה שזה היא או הוא והרגה את בעלה בדקירות סכין והיא הודתה בכך במשטרה, אך אנטוניה הפעילה קשרים ולקחה את הודאתה ושומרת אותה ובכך הצילה אותה מהכלא והכניסה אותה לכלא גרוע יותר.

אנטוניה זועמת על כך שוורוניקה מנסה להראות שיש לה יותר כוח ממנה ואניבל מזכיר שרצתה אותה בתור כלה, אך אנטוניה מבהירה שההתמודדות של גסטון מוכיחה שוורוניקה באה לנפנף בכוח שלו מולה ואנטוניה אומרת מודה שרוצה להרוג אותה. היא מחפשת את פונסיה וכשפונסיה חוזרת היא שואלת לפשר היעלמותה והיא אומרת שביקרה את אחייניתה שהיא עשתה לה טובה שסילקה אותה כי אילו ראתה אותה עכשיו. ואנטוניה לא מבינה את פשר האושר על פני פונסיה ופונסיה אומרת לאנטוניה שכל כלב בא יומו.

לוצ'ו מכריח את אירנה לעזור לו לבשר אחרת לא תאכל ובדיוק אלחנדרו מגיע ולוצ'ו מתחבא ואלחנדרו מגיע ורואה בישול ואירנה ממציאה סיפור שלוקחת שיעורי בישול, בהתחלה אומרת ממורה גבר, ואחרי שרואה קנאה אומרת שזאת מורה אישה. אלחנדרו מבקר את לוסיה ושואל אותה על השדון ועל האפשרות לראות אותו כשהיא מספרת איך השדון מבשל. אלחנדרו מבקש מריקרדו להשיג לו תמונה של לוצ'ו וומפה ומספר על חשדותיו שהוא עם אירנה וביתו, אך ריקרדו מתקשה להאמין שיכול להיות שיתוף פעולה בין לוצ'ו לאירנה ובטוח שאלחנדרו טועה, אך מוכן לעזור. אירנה מברכת את לוצ'ו עד שתכניתו עובדת ואלחנדרו מתחיל להעריך אותה.

דוד ומקס מדברים על מה שקרה לפרנסיסקה ומסיקים שלוקאס הוא זה שהכה אותה. מקריו נוזף בלוקאס על שפעל לאור יום וכשלוקאס טוען שנקם במשפחת סוארס על רצח אביו, מקריו מטיח בו שזה על המכות שחטף ממקס. הם מספרים לאנטוניה שלא יודעת איך להגן על לוקאס. אלחנדרו מחפש את בלמסדה ושומע שוורוניקה אצלו. גבריאלה ומקס מגישים תלונה על לוקאס על האיומים שלו וראו שגבר צעיר זרק אבן ובלמסדה מבטיח לעזור, אך מטיח במקס שלא שחררו אותו כדי שיתקוטט ושילמד לשלוט בעצמו. כשמקס הולך בלמסדה שואל את גבריאלה אם לוצ'ו בא לפתיחת בית החולים, כי הוא מאוהב, או כי היא שותפה שלו.

הרומן הסוער בין בלמסדה לאנטוניה נמשך.
 

Don Nirtin

New member
הרומן המיותר בין בלמסדה לאנטוניה נמשך, אתה מתכוון.


אני חושב שאני מגיב עד 88 שהיה אתמול......
&nbsp
מקס מעצבן ומיותר אבל לפחות התנרמל הפרק הזה כשהוא שומע את גסטון מדבר בכאב אל פרנסיסקה.
&nbsp
נראה לי לא מתאים בסצינות דרמטיות להראות את ארסלי ארמבולה עם הציצי בחוץ, אבל בסדר. התרגלנו.
&nbsp
לוצ'ו ואירנה...... נו שיהיו ביחד וזהו. זה ממילא מה שעדיף לנו כצופים - שהם יפסיקו להפריע לזוג הלא קיים הראשי.
&nbsp
ו.... פונסיה המלכה שמה פס על אנטוניה, סוף כל סוף.
 
למעלה