אימפריה - פרקי השבוע

  • פותח הנושא elall
  • פורסם בתאריך

elall

Member
מנהל
159-163

זהירות,
לפניך
העניינים והסודות ממשיכים להתגלות, והפעם לטובת קומנדדור בעיקר. כצפוי קומנדדור טמן מלכודת למאוריליו, והוא כמובן נפל לתוכה. רק מעצבן אותי איך בכזאת קלות מריבל הולך להוציא אותו מהכלא. הרי זה לא היה ניסיון רצח, אלא גם רצח של קורה. המשטרה בטוח לקחה את האקדח ממאוריליו והייתה צריכה לבצע בדיקות ובקלי קלות היו אמורים לגלות שזה אותו נשק שאיתו נרצחה קורה. גם אם היו עושים חקירה הכי פשוטה , הקומנדדור היה אמור גם לספר שמאוריליו שתל מצלמה נסתרת, זה גם פשע. בכלל להפוך את כל החדר בבית מלון , מחשב, הכל, לחקור מי הוא, שהוא זייף את זהותו. ואף אחד לא חקר כלום, לא בדק כלום, והוא הולך לצאת נקי אחרי רצח וניסיון רצח נוסף.
עוד אכזבה הוא מריבל... אני חשבתי שלבן אדם יש איזשהו מוסר, אבל לא. הוא משתף פעולה עם סילביאנו ומאוריליו, ובדרך הזאת גם פבריסיו מילגאסו. נכון שקומנדדור היה לא צודק איתו , אבל הוא חייב גם לגלות איזשהי הבנה שקומנדדור , האימפריה והמשפחתו היו נתונים ללחץ, ומישהו בכוונה גרם לו לחשוב שמריבל הוא פבריסיו מלגאסו. למעשה קומנדדור והוא הם קורבנות של החבורה הזאת שבראשה עומד פבריסיו מלגאסו, הם אלה שהסיתו את קומנדדור נגדו, פגעו באימון ביניהם, אז למה עכשיו הוא איתם? ועוד כאשר מדובר באנשים שפלים , גנבים, מוכנים להרוס כל מי שיעמוד בדרכם ואפילו להרוג. והכל בשם איזשהי נקמה. וזה אני לא מצליחה להבין על מה סילביאנו נוקם? מה כזה נוראי קומנדדור עשה לו שזה מצדיק את הגניבה ממנו, השתלטות על אימפריה ורצח של קומנדדור? מי שם אותו לשופט? הרי את הכסף שלו הוא הפסיד בעצמו, לא קומנדדור זה שהרס אותו. סילביאנו הוא לא יותר מקנאי , שלא סובל את המחשבה שהוא בן אצולה מלומד לוזר נותר חסר כל תלוי באחד שהוא בור ועם הארץ מפוצץ בכסף והוא צריך לשרת אותו.
גם השיחה של סילביאנו עם תאו פריירה הייתה מגוחכת. נו באמת, מי יאמין לשקרים שהוא המציא? עוד בפרק לפני כאשר הוא רק אמר את ההקדמה לתאו על כך שהוא חושש לחייהם שקומנדדור יכול לשלוח רוצח שכיר להרוג אותם, כבר היה ברור שסילביאנו ממציא דברים ומנסה להוציא את קומנדדור כמפיונר מרושע. והדברים שהוא סיפר אחרי זה פשוט הסגירו את רמת האמינות שלו....וגם כל הדאגה שלו ואהבה שלו למרתה, אוייי להקיא מהצביעות שלו. אפילו מריה מרתה כבר באיזשהו שלב הבינה שהוא רוצה משהו ממנה ו"לשרת אותה" זה רק תירוץ. רק איך מריה מרתה הגאונה לא קלטה שזה קשור לבריכת הכסף בפטרופוליס?
הקטע עם הבריכה היה משעשע איך קומנדדור המשוגע הזה נפל לתוכה והתחיל להתרחץ בה.

הגיע הזמן שכרמן תשלם על כל הרע שעשתה, והיא שילמה עם ריבית. הסוף שלה היה מזעזע, בסגנון מקסיקני אפשר להגיד. לא ציפיתי לסוף כל כך אכזרי. היא בן אדם נוראי , אבל אני חושבת שאפשר היה להסתפק בכלא בשבילה. אבל טוב נו, ברוך שפטרנו.
ולסיום מריה קלרה, איזה מגעילה, עושה הכל כדי להציק לכריס, ממש כמו ילדה קטנה. כל הכבוד לכריס יש לה את הכוח לא להגרר לפרובוקציות שלה.

 

evglev1

Well-known member
מנהל
נראה שמריבל גם מאוהב במריה מרתה

ולכן גם יש לו טינה לקומנדדור.
 

elall

Member
מנהל
ומאוריליו מה? מלאך? כנ"ל גם אבא שלו

סילביאנו ומאוריליו שניהם ניהלו רומן איתה באיזשהו שלב של החיים, הראשון היה בעלה והשני שהיה מאהב וגרם לה להמון סבל והשפלה. מריבל ראה טוב מאוד מה מאוריליו עשה למרתה , וזה הופך את הסיפור ליותר מגעיל ומזעזע כאשר מבינים שסילביאנו היה שותף לזה. כמה דוחה זה שסילביאנו שלח את בנו לפתות אותה ולשכב איתה ואחרי זה התעלל בה ובמשפחה שלה רגשית, וכל זה תוך כדי שסילביאנו מעמיד פני מלאך ,עובד נאמן ותומך. אחרי שמריבל ראה מה שני אלה עשו למרתה, איך הוא יכול לעבוד איתם?
 

Don Nirtin

New member
מה היה הסוף של כרמן?


לא ממש כתבו את זה בתקצירים של ויוה....
 

evglev1

Well-known member
מנהל
הדברים החשובים נעלמים מהתקצירים

כרמן נשרפה למוות.
 

faery18

New member
עד פרק 155 - קורה מתה אחרי שהצילה את הקומנדדור


היה די עצוב, למרות כל מה שעשתה היא אהבה את זה אלפרדו הצילה אותו ולפחות מתה מאושרת במחשבה שהמשאלה שלה שזה אלפרדו ישכב איתה כביכול התגשמה כשלמעשה זה היה רק חלום - כמובן שהצופים לא ידעו את זה מהתחלה - עוד דוגמא איך שהמפיקים פה ובשובל של שקרים אוהבים לתעתע בצופים. כמו גם בסצנה עם ההתנקשות בזה פדרו כשכלאו אותו בסאונה וכיוונו לטמפ' המקסימלית. חח היה די מגוחך איך שהם ניסו לגרום לנו לחשוד בכל מיני דמויות לא קשורות
הרי היה ברור מההתחלה שמאוריליו עשה את זה. גם בקטע עם דניאלי ומאוריליו ניסו לגרום לנו לחשוב כאילו דניאלי סופסוף התפכחה או שלפחות יש לה קו אדום ושהיא לא מקבלת רציחות אחרי שהיא חשפה את מאוריליו לגבי נסיון רצח הקומנדור. איך שהיא דיברה איתו בתוקפנות ואז מייד אחר כך היא חזרה לעצמה תמכה במעשה הנורא ועודדה אותו
באמת חבל שהרסו לה ככה את הדמות, היה מגעיל גם איך שהיא דיברה לבת שלה. אני ממש מרחמת על ברונה שיש לה אמא כזאת

&nbsp
זה אלפרדו לא משתנה גם בפרקים האחרונים. נשאר מתנשא וחצוף לא פחות משהיה בהתחלה. ממש ריחמתי על מרתה איך שהוא ממשיך להשפיל אותה. אם זה החשד שכל הילדים ממנו, אם זה המשך הכנסת המאהבת שלו לתוך הבית מול הפרצוף של מרתה. אומנם מרתה לא טלית שכולה תכלת אבל היא אוהבת אותו ורואים שהיא באמת נפגעת ממנו הוא פשוט יהיר וחסר רגישות מינימלית. הם עדיין בעל ואישה על הנייר שיכבד אותה! איך שהוא צחק עלייה שהיא נפלה ברשת של מאוריליו אחרי שהיא רק שאלה אם הוא רוצה שהיא תמשיך לעזור לו, הרי הוא זה שעודד אותה להמשיך להיות איתו.
&nbsp
גם אחרי שהתגלה שכל הילדים שלו כולל זה פדרו הם באמת שלו, הוא פשוט לא היה מסוגל להתנצל בפני מרתה. אומנם הוא אמר ללוקאס שהוא מרגיש לא נעים מהם אבל על מרתה כלום! באמת מקוה שהיא תסיים עם מריבל הוא לפחות אוהב ומעריך אותה ובחיים לא ישפיל אותה כמו זה אלפרדו כפוי הטובה.
&nbsp
ודבר אחרון - יסמאל מתחיל להגזים עם לורייני. זה לא שהיא ממשיכה לגנוב או משהו, סך הכל הלכה לבקר את סילביאנו ולעזור לו מתוך נקיפות מצפון. היא הרי לא באמת יודעת שהוא רע ומסוכן. אזמה קשור שהוא רוצה להתגרש ממנה
ואגב ז'וזואה והקומנדדור יכלו להזהיר אותה לפחות אבל כל עוד זה לא קשור לאינטרסים של הקומנדדור מצדם שסילביאנו ישפד אותה.
&nbsp
וכמובן שאת כל הסצנות החופרות עם המשוגע הרצתי

&nbsp
 

faery18

New member
סופסוף מצאתי תמונות של דונה ז'ואנינה(או איך שלא קוראים לה


מתקופת טרה אספרנסה

&nbsp
בזמנו כשהיא הופיעה פה בפרקים של אימפריה חיפשתי ולא מצאתי ועכשיו נתקלתי בהן ממש במקרה. איזו נובלה זו הייתה
אין ולא יהיה על הטרות




 

faery18

New member
לאור ההתנהגות ההזויה של ויסנטי עדיף כבר שישאר עם קלרה


עד 157


הגברת מריה קלרה מרשה לעצמה לעלות על הבמה מול כל העולם ואישתו באמצע אירוע לא לה, ומכריזה בקול שהיא וויסנטי מתחתנים
גם מה זו ההצעת נישואים הלא קשורה הזו של ויסנטי
רואה את אנריקו מתווכח איתה ופתאום נזכר להציע לה ככה פתאום? סתם בשביל לעשות דווקא לאנריקו? ועוד אחרי שקלרה הודיעה את זה בפני כריסטינה וכולם, הוא מרשה לעצמו לחייך! הוא יודע שכריסטינה כולה שבורה ועצובה והוא פשוט עומד לו ומחייך כמו דביל!
באמת שזה הגלאן הכי טפשי וחסר טאקט ורגישות שיצא לי לצפות בו. בגלל זה כבר עדיף מבחינתי שהוא באמת יסיים יחד עם קלרה גם ככה הוא כבר לא ראוי לכריסטינה. ועוד אחרי שהקומנדדור מדבר איתו הוא בשלו - "כריסטינה נשארה בעבר הרי ניסינו בכמה וכמה דרכים" ואני שואלת מתי בדיוק הם ניסו לחזור חח הרי כמעט כל הטלנובלה הם פרודים עד לרגע זה
ויסנטי הזה הוא אכזבה ענקית. גם לא אהבתי אתה המראה הדאעשי משהו שלו בטלנובלה הזו


כריסטינה בכלל דמות מסכנה שחוטפת מכל הכיוונים, איך הקומנדדור יכל לחשוד בה שהיא פבריסיו מילגאסו אותו אויב מושבע שלו שמנסה להרוג אותו?
לא הוא לא בן אדם זה אלפרדו הזה. לחשוד בבת שלו שעושה הכל בשבילו ובשביל החברה שלו ממש גועל נפש של התנהגות. באמת שזה השיא אצלו. אומנם בסוף הוא התנצל אבל ציפיתי לראות שעובר זמן מסויים עד שכריסטינה סולחת לו כדי שבינתיים יעשה עם עצמו קצת חשבון נפש. רק חבל שבמקום זאת הראו אותה סולחת לו מייד אחרי מעבר זמן של כמה שבועות ככה שלא באמת ברור כמה זמן לקח עד שסלחה לו. אבל היה יכול להיות נחמד מאוד לראות את הקומנדדור קצת מתחנן חבל שלא הראו חח


עוד דמות שנזכרו בה ברגע האחרון - ברונה החמודה! חח פתאום היא מקבלת זמן מסך בשביל כל הטלנובלה. אהבתי איך שהיא עזרה לבלש אחרי מאוריליו איך שהיא ענתה לדניאלי ואיך שהיא אמרה "אני בצוות הקומנדדור והדודה מרתה"


גם במאמן האישי של ז'וז'ו נזכרו רק עכשיו. נותנים להבין כאילו והייתה איתו כל הטלנובלה כאשר לא ראו אותו יותר משני פרקים ממש מזמן


כריסטינה עדכנה את אליוולדו שקורה רוצחת אחרי שצפתה בסרטון. אבל יש פה דיסאינפורמציה. זה גם נבע מהגנה עצמית ובכלל את ז'אירו וז'ורמה היא לא הרגה. יותר טוב היה אם היו מגלים שהיא כתבה את המכתב בשמה של אחותה והתעללה בה לפני מותה.
 
למעלה