קרדאיי

evglev1

Well-known member
מנהל
פרידה מתעקשת להאמין במאהיר

היא המומה לשמוע מאדנאן וסלים שמאהיר הוא החשוד בירי על אביה ומבטיחה לא לתת להם להפליל את מאהיר ואף מאיימת לשלוש מהם את המקצוע שלהם ונחושה להגן על מאהיר. קרימה לעומת זאת מבררת אם החשד מבוסס ויש להם עדים. קרימה מנסה לשכנע את פרידה שזה אפשרי לאור זה שאולי מאהיר שמע שהוא ניסה לחתן אותה בכוח. פרידה מבררת מי האדם שהביא את אביה והתיאור תואם למאהיר ואדנאן מנסה לשכנע אותה שהכול מצביע עליו והיא שואלת את האחות והיא מאשרת שמדובר במאהיר קארה ופרידה המומה עד שהיא מספרת שמאהיר תרם דם לאביה ופרידה מאושרת ורוצה לסתום את הפה לתובע שמאהיר הציל את חיי אביה ולא ירה בו. פרידה שומעת שהוצא צו מעצר נגד מאהיר ומנסה לשכנע את אדנאן וסלים שמי שהיה רוצה להרוג לא היה תורם דם, אבל סלים מתעקש שזה גם יכול לנבוע מחרטה.

טורגוט ובלגין מחכים לחדשות ובלגין מקבלת את הידיעה שהוצא צו מעצר נגד מאהיר והם מאושרים שכנראה מאהיר ירה במהמט סאים והכול מצליח להם. טורגוט מתעקש להיות עם פרידה ברגעים הקשים למרות שאמר לבלגין שהם ישארו עד לחדשות על מותו של מהמט סאים. טורגוט בא לדבר עם פרידה ומבין שהיא מאמינה במאהיר ואומר לשוטרים לעקוב אחרי פרידה שהיא תוביל אותם למאהיר. פרידה אומרת לאימה שצריכה להיות עם מאהיר כי נאזיף קיבל התקף לב והולכת לבית החולים בו מאושפז נאזיף.

מאהיר שומע בבית הקפה שהילמי המתאגרף נתן לו זמן עד שבע כדי להגיע ולהציל את אורהאן. מאהיר ממהר, אך המכונית לא מתניעה ומאהיר רץ לשם ברגל. מאהיר מאחר והילמי מחליט לא לחכות וטוען שלמאהיר לא אכפת מאורהאן ושם אותו על הקרח ועל חבל התלייה ותולה אותו אך למעשה לאורהאן יש זמן עד שהקרח יימס. מאהיר מגיע לפני שהקרח נמס ומציל את אורהאן. אורהאן שמח ומספר למאהיר שהילמי מחפש נקמה והוא אמר שיתעסק עם כל המשפחה. אורהאן רוצה ללכת הביתה אל אימו וסונגול ומאהיר מספר על התקף הלב של אביו ושהם בבית החולים.

הילמי מחליט למצוא את מאהיר ודורש לחפש בכל הבתים ולגלות איפה מאהיר ואנשיו מאיימים על אנשי השכונה ובסוף מגיעים לבית של מאהיר. הילמי מאיים על התינוקת של נאג'דט שיהרוג אותה ודורש מאייטן שתגיד איפה מאהיר, השכנים שומעים וחושבים להזעיק את המשטרה, אך אייטן דואגת לתינוקת ומספר שנאזיף קיבל התקף לב והם בבית החולים. הילמי שואל איזה בית חולים ואייטן מסבירה שהקרוב ביותר אליהם. ולחשוב שמדובר בתינוקת של סואידה המאהבת של בעלה, אייטן הפכה ממש למלאך בעונה השלישית ולחשוב איזה קרצייה הייתה בעונות הראשונה והשנייה. נאג'דט שומע את המהומה אך לא מצליח לקום.

סאייס מלווה יד ביד את אילקנור ליד בית החולים ובדיוק מאהיר מגיע עם אורהאן והם שמים לב שאנשי הילמי הגיע קודם, מאהיר מכה את הילמי ודורש שלא יתעסק עם משפחתו ובמהלך הקטטה איש של הילמי מכה את אורהאן וסאייס בא לתת יד לאורהאן אך אורהאן מסרב, גם אורהאן הפך לאדם נפלא בעונה השלישית בעצם גם בולנט. במהלך הקטטה פרידה מגיע ורואה את מאהיר חובט בהילמי ומאיים עליו, המשטרה שעוקבת אחרי פרידה עוצרת את כולם ומאהיר נעצר בחשד לירי במהמט סאים ונלקח לחקירה אצל המפכ"ל סלים בכבודו ובעצמו.

פרידה מתעקשת להיות שתגן על מאהיר. מאהיר מובא לחקירה וסלים טוען שהוא יודע במה הוא מואשם. פרידה מתעקשת להגן על מאהיר ולא לתת להפליל אותו, איזה נפלא היא מאמינה בו למרות המכות רצח שלו שראתה, ומאהיר מתעקש שפרידה תצא, אך פרידה מסרבת ומתעקשת להגן על מאהיר מהתרגיל שלהם מכיוון שאביה לא יכול להגיד שזה לא מאהיר. כשמאהיר לא מצליח לשכנע את פרידה לצאת הוא אומר לפרידה ההמומה שהם צודקים והוא ירה באביה.

טורגוט מספר לבלגין שפרידה עדיין מתעקשת להאמין בחפותו של מאהיר וזה יהיה קשה לה, אבל הוא יינחם אותה. הוא מספר על המלכודת שטמן לה וביקש מהשוטרים לעקוב אחריה. הוא מבקש מבלגין לשים כץ ליסוריו של מהמט סאים ולהרוג אותו בבית החולים, ובלגין טוענת שהוא שר וקשה לה להגיע אליו וטורגוט מתעקש שתמצא דרך ומחמיא לה שהיא הורגת את מי שתתפוס את מקומו. בלגין מתחזה לאחות ובעזרת האחות שמכירה עובדת שלה נכנסת לחדר של מהמט סאים ובורחת ממנו כשסונה מגיע לתמוך ולא מבחינה שהאחות היא בלגין. סונה באה לתמוך בקרימה במצב הזה והם מקבלים את הבשורות שליבו של השר הפסיק לפעום לאחר שהרופאים נזעקים בניסיון להציל את מהמט סאים.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
מאהיר מצליח לשכנע את פרידה שהוא ירה באביה

פרידה לא מבינה מדוע מאהיר מודה באשמה שהרי הוא תרם דם לאביה והציל את חייו. מאהיר מתעקש ומסרב להסביר את עצמו, אך פרידה מנסה להעמיד פנים שהיא נרגעת, אבל נועלת את עצמה עם מאהיר בחדר בתחנה ודורשת ממנו את האמת כשסלים ואנשיו דופקים בדלת. מאהיר עומד על שלו ופרידה דורשת שישבע בילד שלהם שהוא ירה באביה ומאהיר נשבע שהוא אשם שאביה במצב הזה ופרידה הולכת נואשת. סלים מבקש ממאהיר לשחזר את ההודאה ומאהיר עושה זאת ומועבר לפרקליטות.

מאהיר מודה באשמה גם בפרקליטות מול אדנאן ואדנאן מציג גם את הראיות של האקדח של מאהיר וטביעות האצבעות של מאהיר ומאהיר נעצר עד תום ההליכים ואדנאן מבקש לזררז את הדיון הסופי במשפט. סונה רואה את מאהיר ומנסה לברר מה קורה ומאהיר אומר שהכול ברור והיא איתו כשהוא מועבר לכלא, אך לא מצליחה לדבר איתו. מאהיר מבקש מארדאל לקרוא ליאסין ולסאייס שיבואו ביחד לבקר אותו בתא.

באותו זמן הרופאים מצליחים להציל את חייו של מהמט סאים שליבו נעצר ופרידה מתעדכנת מסלים שאביה היה בסכנת חיים וכמעט מת אבל עכשיו הוא בסדר. פרידה דואגת לאביה, וסונה מספרת על מה שראתה עם מאהיר, ומעבירה את המסר שמאהיר נעצר עד תום ההליכים ופרידה לא מבינה על מה יש לסונה לדבר איתו שהוא הרי הודה לפניה כמה פעמים שהוא ירה באביה.

פרידה לא מצליחה להוציא ממאהיר את הסיבה לירי באביה והיא מבקשת מסלים לעדכן אותה. מאהיר אומר שבא לדבר איתו על הנושא הידוע והם רבו ומהמט סאים קילל אותו והוא לא התאפק ושלף אקדח וירה בו וסלים מעדכן את פרידה שאין שום דבר מיוחד, הם רבו ומאהיר ירה מתוך כעס באקדח שאיתו הוא בה מראש ושפשוט מדובר באדם שלא שולט בכעסו ועובדה שגם כשהוא נעצר הוא הכה בן אדם ואם המשטרה לא הייתה באה היה הורג אותו במכות.

אילקנור שמחה שסאייס השתחרר מהכלא ומתעדכת שגם אורהאן שוחרר אך המומה לשמוע שמאהיר נעצר והוא הודה בירי במהמט סאים אביה של פרידה וסאייס טוען שלא יודע מדוע. סונגול שומעת והמומה ומצטערת שקוראים רק דברים רעים. היא מתנחמת בזרועותיו של אוסמאן ודואגת מאוד לאביה ולאביה.

בכלא שואלים את מאהיר אם הממשלה דווקא אותו שהוא ירה בשר, אך מאהיר מתעקש לא לדבר על הנושא מעבר למה שסיפר במשטרה. ואז יש לו ביקור וזה יאסין וסאייס. הוא מבקש מהם לשמור בסוד את מה שישמעו ומספר שלא ירה במהמט סאים ויאסין לא מבין מדוע לקח על עצמו את האשמה ומאהיר מספר שאביו ירה בו כדי להגן עליו לאחר שמהמט סאים עמד לירות בו ולולא אביו היה מת. סאייס מבין שהוא מקריב את עצמו למען אביו. מאהיר מבקש מסאייס לבקש ממהמט סאים לא לסתור את העדות שלו ובתמורה הוא לא יספר שהוא הג'נטלמן. סאייס מבין שמהמט סאים לא סומך עליו יותר, אך מאהיר מסביר שהנה הוא יכול להעביר מסר ממאהיר איתו שיתף פעולה. יאסין נשאר עם מאהיר ומסביר לו את השנאה שפרידה תרגיש כלפיו ואת העונש שהוא יקבל אם לא יספר את זהות הג'נטלמן, אבל למאהיר חשוב רק לצלוח את התביעה שאביו לא יואשם בכלום והוא לא חושב מעבר לזה.

קרימה מבקרת את טורגוט ושואלת אותו אם מאהיר ירה במהמט סאים כי גילה שהוא הג'נלמן. היא מסבירה שאם כן פרידה צריכה לדעת, כי אם מאהיר ירה בו בגלל שרצח את אימו ואחיינו מאהיר צודק במאה אחוז. ואמנם היא התנגדה לקשר, אבל ראתה כמה הם אוהבים ולא רוצה שפרידה תסבול ותשנא את האדם הלא נכון ועוד תתנחם מול אביה שאשם בכל. טורגוט טוען שהוא לא יודע למה מאהיר ירה, אבל אין הוכחות נגד השר ורק אם ייתפס על חם אפשר יהיה לשפוט אותו ובכל מקרה במשפט לא יהיו למאהיר נסיבות מקילות והוא יבלה שנים רבות בכלא וכדאי לשכנע את פרידה לשכוח ממנו ולחפש אהבה אחרת ועליה לכוון אותה בכך. קרימה שואלת מה העונש הצפוי למאהיר, וטורגוט אומר שלפחות 20 שנה, אבל הלוואי והיה מסתכם בזה שיש לו את תיק של רצח שמאהיר ביצע וזה תיק רצח ולא פציעה ומצליח לשכנע את קרימה.

פרידה שומעת שאביה התעורר ומאושרת להיות לצידו כשהוא יצא מכלל סכנה. אחר כך קרימה מבקשת ממנה לא לחשוב רק על אביה ולהעמיד פנים שלא קרה כלום לגבי מה שקרה עם מאהיר. היא מזכירה לה שאביה אמנם עכשיו מאושר להתעורר אבל הוא לא יקבל את המצב שתלד ילד של האיש שירה בו וגם מאהיר צפוי לשנים רבות בכלא והיא לא יכולה ללדת ילד ללא אבא.

טורגוט בא אל בלגין למספרה ובלגין מטיחה בו שחשבה שהם ברוגז שלא הצליחה ליצור איתו קשר לאורך זמן וטורגוט מספר על העניינים החשובים שהיו לו. הוא מספר על ההודאה של מאהיר ושפרידה כעת שונאת את מאהיר. טורגוט כועס שגורלו של מאהיר בשליטת הג'טלמן שניצל וכעת יכוון את הדברים בכיוון הנוח לו בגלל הכישלון שלו. בלגין מזכירה שעשתה את מה שצריך והרגה אותו, היא לא אשמה שהרופאים הצילו אותו. טורגוט מספר לבלגין על הראיות שיש לו שמאהיר רצח את סאיט והוא נתן לפרידה, אבל היא אהבה את מאהיר ולא פעלה בנושא. ובלגין מבינה שכעת כשהיא שונאת אותו היא תתייחס ברצינות. טורגוט מסביר שפרידה לא יכולה לשפוט ירי באביה, אבל כאן אפשר לסדר שפרידה תשפוט את מאהיר וזה גם תיק רצח ולא פציעה. בלגין אוהבת את הרעיון ובדיוק כשאדנאן מתעדכן שמהמט סאים יצא מכלל סכנה, בלגין מגיעה לבקר ומביאה לו את התיק של רצח סאיט על ידי מאהיר ומבקשת לסדר שפרידה תשפוט בתיק, אדנאן מסביר שזה לא כל כך קל, אך בלגין מבקשת להתאמץ ולפעול בנושא.

איש חברת התקליטים מספר לאייטן שיוסוף לא טעה לגביה וכעת מתעניינים שהיא תופיעה על במה ורוצים לראות אותה ויש לה קריירה זוהרת. אייטן מסבירה שקראו הרבה דברים והיא צריכה זמן להחליט והאיש מזכיר לה שההזדמנות יכולה לחלוף כמו הרוח. אייטן מנסה לדבר עם נאג'דט ואומרת לו שעליו למצוא את סואידה או מניקה לתינוקת שאי אפשר להמשיך כך. נאג'דט כועס על סואידה ואייטן מטיחה בו שגם הוא אשם שלא נתן לה את מעמד אישתו כשהם התגרשו. נאג'דט מטיח באייטן שהיא לא דואגת לאחד בין האימא לבת, אלא רוצה להמשיך את הקריירה שפעם אחת נקטעה לה ואייטן לא מכחישה ומסבירה שיש גבול שהוא אשם בכך שאיבדה את הילד והיא לא עד כדי קדושה שתוותר על הקריירה בשביל לטפל בילדה שלו מאישה אחרת שאיתה הוא בגד בה. נאג'דט מסביר שהוא מעולם לא מתחנן ולכן לא יתחנן בפני סואידה וגם לא בפניה ומבקש לעבור מביתו של אייטן עם ביתו.
 
למעלה