מחירי שופינג בברלין רגע לפני חג המולד

  • פותח הנושא mc80
  • פורסם בתאריך

mc80

Member
מחירי שופינג בברלין רגע לפני חג המולד

היי,
האם המחירים בתקופה של דצמבר (ויותר מדוייק שבוע לפני חג המולד) הם ברמת סייל ויותר זול מהארץ? או שבשל טירוף הקניות המחירים גבוהים ואין כ"כ תחרות?

אני מתלבט לגבי קניות בעיר, בעיקר מעיל איכותי, ושאר בגדי חורף שישמשו אותי היטב גם בארץ ולא רק במאפס מעלות אירופאיות...

אגב כמה באמת קר בתקופה זו בעיר? כמה שמש/גשם יש שאפשר להסתובב במהלך היום יחסית בלי להיכנס כל 5 דק' לאיזה בניין להתחמם?
 

דניאלה1311

Active member
מנהל
לגבי השופינג ומזג האוויר
אני לא אתייחס לברלין כי לא עשיתי שופינג בברלין כבר כמה שנים טובות אבל כן עשיתי במבחר ערים אחרות יותר במרכז ודרום גרמניה. כשיש מכירת סוף עונה/חג אז מי שבאמת מחפש מוצרי איכות מוזלים הזמן לקנות הוא מיד עם פרוץ האירוע כלומר המכירות או החג. זו עובדה ידועה מאד לכל הקנייניות בעולם (אולי אני מפריזה אבל בארה"ב ובגרמניה בטוח) .
&nbsp
דבר שני מעיל איכותי. כדי לקנות מוצר איכותי צריך להכנס לחנות או רשת איכותית, כלומר אני לא הייתי מחפשת מעיל איכותי באחת הרשתות המסמורטטות או כמו שאומרים בצרפתית חנות שמאטס אלא יש בברלין חנויות מעולות ויקרות וגם מעולות אבל בטווח בינוני וכן, צריך להקדיש לזה זמן אלא אם מוצאים מיד מה שרוצים. נכון שאחרי החג עדיין
בקישור המצורף שהוא חיפוש של גוגל ועלו דברים מעניינים. אני מציעה שתעשה קצת עבודת הכנה תרשום לך לאיזה חנויות או מולים אתה רוצה להכנס תבדוק במולים איזה חנויות יש במול קודם כל ולפי זה תראה אם זה רציני עבורך או לא.
https://www.google.com/search?q=ber...2.69i57j0l5.5686j0j7&sourceid=chrome&ie=UTF-8
&nbsp
לגבי מזג אוויר עם כל השינויים הדרסטיים במזג האוויר העולמי קשה לדעת אם יהיה קר קפוא או קר סביר. לבדוק במשך 10 ימים לפני הנסיעה את מזג האוויר וזה יתן לך מושג עד כמה הקור יהיה נסבל עבורך או לא. לדעתי גשם ורוח קרה מהווים מחסום לא קטן לטיולים אבל לא לשופינג.
 

mc80

Member
ההתלבטות לגבי תאריך הנסיעה היא בעיקר

בשל עניין הקניות. לכן תהיתי כמה ישארו מידות או מחירים נוחים יחית לארץ לפחות ששווה תנסיעה בין היתר כי בברלין כבר הייתי לפני כמה שנים, אבל חיפשתי יעד שווה וזול לקניות מעבר לחג המולד שגם לא חוויתי ומשום מה ברלים היתה מהזולות שמצאתי.
מודע שאם קונה מעיל זה בהחלט לא אחד מפריימרק, אבל גם לא ארמני.
אני אכן אנסה את מזלי בחלק מהקניונים שבעיר. הבנתי שלנסוע לאאוטלט לא הכי כדאי כי הרב שם דיי יוקרתי בכל מקרה.
תודה בכ"ז על המידע!
 
למעלה