והרבה נוסעים תקועים. עדיין לא ידוע מה יעלה בגורלן של הטיסות היום לנתב"ג ומחר למנצ'סטר...עוד אתמול בדקתי אפשרות טיסות איתם ללונדון בסוף אוקטובר...איזה מזל שלא הזמנתי
יש למישהו מושג מה עושים במצבים כאלה? יש לנו טיסה עוד שבועיים
הלוך עם ארקיע ללונדון, חזור עם מונראך.
נורא חיכינו לטיול, יש מלון, כרטיסים לכל מיני מקומות.
האם להתחיל לחפש טיסת חזור אחרת? הם יפצו אותנו כספית? יש לנו ביטוח נסיעות כבר חודשיים בערך מהרגע שהזמנו את הטיסות.
תודה. חיפשנו והזמנו טיסה אחרת. אבל לפי הלינק הם לא יתנו פיצו
למי שהזמין אחרי דצמבר 2016, זה נשמע לי די מוזר.
מותר להם לעשות דבר שכזה? לפי החוקים הישראלים הם מחוייבים להחזיר את הכסף, והם חברה שפועלת גם בארץ, הם לא כפופים לחוקים האלה?
תמלאי טופס כשל תמורה מול חברת האשראי ותקבלי את הכסף בחזרה
בפעמים הקודמות עם חברות אחרות זה עבד בלי בעיה.
לי הבטיחו שאם אמלא את הטופס באנגלית הטיפול יהיה מהיר יותר כי יחסוך להם תרגום.
אני קיבלתי את מלוא הסכום (למעט הפרשי שער) תוך שבוע, אחרים שאני מכיר וכתבו בעברית קיבלו תוך שבועיים.
 
העיקר שהשגתם כרטיס חלופי
במקרה שמלוא הסכום של עסקה אחת שהתבטלה. כלומר אם בתשלום היה על 2 דברים שאחד התקבל והשני לא, חב' האשראי לא מטפלת בזה, מהטענה שהם לא מתערבים בתוך עסקאות.
לכן, לפי דעתי, כשקונים כרטיסי נסיעה שונים עדיף לשלם על כל אחד בנפרד. אם אחד מתבטל פונים לביטול עסקה ורוב הסיכויים שהכסף יוחזר. (כנ"ל בקניה של כמה מכשירי חשמל למשל...)
אני חושבת שכדאי מאד לשקול הזמנת מקום חזור
החברה פשטה את הרגל יקח הרבה מאד זמן לקבל פיצויים אם בכלל
שלמתם בויזה? אז כדאי לצלצל לויזה ולבקש ביטול אני משערת לעצמי שלא תהיו יחידים. להשאר תקועים בלונדון זה לא נעים בכלל
לידיעת מזמיני טיסות דרך מונארך.
דיברתי היום עם נציג של חברת כאל.
נאמר לי, שבחברות האשראי מודעים לבעיה. הם כרגע לא יכולים להחזיר כסף באופן גורף. הם צריכים שיקרו לפחות אחד משני הדברים הבאים:
א. פסק דין של בית משפט
ב. תאריך הטיסה יעבור - והטיסה לא תמומש כי אין איך.
הציעו לעקוב בחדשות ובאתר של מונארך. יכולות להיות כל מיני התפתחויות.