פראג 'און-ליין...': עזרה לבדוק אם פספסתי משהו

פראג 'און-ליין...': עזרה לבדוק אם פספסתי משהו

שלום,

אנחנו זוג ונמצאים בפראג. מה הספקנו עד עכשיו ביומיים:
יום 1: ואצלב, השעון האסטרונומי וטיפוס במגדל, הרובע היהודי (לא נכנסנו לבתי הכנסת. רא הצצנו לבית הקברות היהודי, סולם הגולם, בית חב"ד), גשר קארל, שוק Havel’s Market

יום 2: גבעת פטרין, מבוך המראות (מבוך די קטן ומעט מאכזב), מאלה סטראנה -Mala Strana ורחוב נרודובה, מצודת פראג (ביקרנו רק בגנים ובאזורים הפתוחים), גני ולדשטיין, קיר לנון, אי קמפה, הבית הרוקד

נשארו לנו עוד יום וחצי. כנראה נקפוץ לדרזדן, אבל לא בטוח (אולי יהיה לנו טרמפ לכיוון אחד)

תכננתי עוד להספיק את:
מגדל אבק השריפה, קניון פלדיום, השוק הויאטנמי, חנות צעצועים המליס, טירת טרויה

יש עוד משהו לעשות פרט לעיל? לא נראה לי שניסע לאזור המרחצאות.

מה לגבי תאטרון שחור באחד הערבים? האם יש מופע מומלץ? איפה זה מציג? מאיפה רוכשים כרטיסים?

שאלה אחרונה: איך מגיעים מתחנת הרכבת FLORENC לשדה התעופה? צריכים להיות בשעה 20:30 בשדה. כמה זמן להתארגן לשם כך? כמה זה צפוי לעלות? לאיזה טרמינל עלינו להגיע? (טיסה של SmartWings)

תודה רבה!
 

ערני222

New member
מנסה לעזור:

תאטרון שחור : לטרנה מגיקה ,זה ליד התאטרון הלאומי ,בnarodni 4 .קניית כרטיסים -אתר laterna.cz.
כיכר העירייה -אבק השריפה -קניון פלדיום : מצויים קרוב זה לזה .שווה להקדיש זמן ולראות.משם לקניות בפלדיום ובוואצלב .
לפני הטיסה היעודה -להגיע שעתיים קודם.
 

nurii

New member
ווישיגרד=הונגריה
קצת התבלבלת

פראג עיר נהדרת.שהייתי לא עשינו וי. וזהו.ישבנו בבתי אוכל של מקומיים.הקשבנו לשפה,לאוכל.(וגם נזהרנו מכייסים).רק לעבור את הכיכר ולאכול בדוכני הרחוב היתה חוייה טובה.היינו בדרזדן.שיחזרו אותה בצורה מדהימה.וגם ביקור למי במחנה ההשמדה טרזין מומלץ, לכל ישראלי.
 
כן

פראג היא עיר שאני מאוד אוהבת. חזרתי לאחרונה משבוע בה, וזה לא ביקור ראשון.

אז מה פספסתם? בעיקר את זה שפראג היא יותר מסך ביקור מהיר בכל אתריה. כדי להרגיש את האווירה של העיר צריך יותר מלסמן V על כל "אטרקציה" אלא להיכנס לאווירה - לשבת במבשלת בירה קטנה או בטברנה רועשת, לנצל יום שמש כדי להשתרע עם כל המקומיים לתפיסת קרני אור באחד האיים בנהר עם איזה מאפה טעים, לשבת בבית קפה מרהיב בבניין עתיק עם נברשות, לטייל בנינוחות בגבעת פטרין על גניה והנופים שניבטים ממנה, וכו'. ובעיקר, ללכת הרבה רגל ולפקוח עיניים - רחובות העיר הם ההצגה הכי טובה עם האדריכלות המדהימה בכל הסגנונות, ובכל אחד אפשר לגלות בניינים מרהיבים אם רק טורחים להסתכל. בעיניי כל אלו ודברים שגיליתי במקרה (כמו בית קברות לא תיירותי ונהדר עם מצבות מפוארות, פסלים מודרנים פסיכיים, גן חמוד עם עצי פרי וטווסים, כמה מבני אר-נובו מדהימים ביופיים וכו') הרבה יותר מעניינים מלראות את המצודה ושות'.
 
למעלה