נסיעה לרוטרדם בעוד חצי שנה

tammy28

New member
נסיעה לרוטרדם בעוד חצי שנה

שלום,
אשמח אם תוכלו לעזור לי בנוגע לנסיעה לרוטרדם בעוד חצי שנה.
בעלי היקר קנה לנו כרטיסים למופע ברוטרדם בעוד כחצי שנה ב 9/2014.
מכיוון שאין לי בכלל נסיון עם נסיעה לחו"ל, תהיתי האם כדאי כבר עכשיו לקנות הכל - כרטיסי טיסה ומלון או להמתין לתאריך קרוב יותר לספטמבר ואז לקנות.
מה יהיה יותר זול לדעתכם?
וחוץ מזה, יש למישהו המלצה על מלון באזור?
ולגבי טיסה: הבנתי שאין טיסה ישירה לרוטרדם אז אני מתלבטת האם לטוס לאמסטרדם ומשם להגיע ברכבת לרוטרדם (נגיע בלילה) או להגיע במטוס לרוטרדם (לאחר שנטוס לעיר אחרת בארופה וניקח טיסה ממשיכה לרוטרדם)
אשמח להעזר בידע הרב שלכם
 
נראה לי שתלוי באופי המופע. אם הוא כזה שמושך עשרות אלפים

אכן כדאי להזמין טיסה ומלון כבר עכשיו. במיוחד שספטמבר 2015 הוא תקופה של חגים ובכלל לא בטוח שיש עדיין טיסות במחירים סבירים להולנד, אלא אם כן התמזל מזלכם ותטוסו בחצי הראשון של ספטמבר, לפני החגים.

לגבי לינה, אפשר היום להזמין מלון באתר כמו www.booking.com שיש בו לפעמים תנאי ביטול נוחים מאוד, כמו אפשרות ביטול עד 72 שעות לפני השהות. רק צריך לוודא היטב מהם תנאי ההזמנה בכל מלון ומלון, זה כתוב בצורה ברורה. אם אתם מוצאים משהו זול יותר בסמוך למועד הנסיעה, תוכלו לבטל ולהזמין אותו. אין לי כל דרך לדעת אם מחירי הלינה יהיו אז גבוהים או נמוכים יותר מאשר היום. שוב, אם מדובר במופע שמושך המונים, ההנחה שלי היא שלא. אני לא מכירה מלונות ברוטרדם.

בדקת האם יש שדה תעופה ברוטרדם? אם יש, אולי יהיה נוח לטוס לרוטרדם, רק צריך להיות מהם תנאי הקונקשן ומהם המחירים. אתר טוב לצורך זה הוא www.opodo.com. את מכניסה תאריכים וייעדים ומקבלת אפשרויות.

אם יש טיסה רק לאמסטרדם, זה גם לא רע, אפשר לבוא כמה ימים לפני כן, לשהות בה, לטייל ולהנות, ואז לנסוע לרוטרדם. בקרבת רוטרדם ישנן האג ודלפט, שתיהן ראויות לביקור.
 
למעלה