אמצע החיים.. כניראה שעכשיו זה עכשיו

KCjhones

New member
אמצע החיים.. כניראה שעכשיו זה עכשיו

כבר שנה שלמה ששום דבר לא קורה.. היום הוא לילה והלילה הוא יום הגלגל מסתובב ואנחנו עדיין רואים סרטים.
בקיץ לפני שלוש שנים התחדשתי באוטו ישן שנת אלפיים ושמונה אופל אסטרה טורבו ידנית, אוטו נהדר עם הרבה אופי וחדוות כביש, נסעתי בכל מקום ולכל מקום כחצי שנה ואז אחרי עשר אלף קילומטר של שיוט ברחבי הפלטפורמה הרדיאטור נפל לתון הקרבורטור באמצע המדבר בין בארשבע לדימונה עשה לו סאמטוחה שלמה בכל המנגנונים והמכונה שבקה חיים. פאקינג אוטו ששווה מעל 40 אלף ביום בהיר וחם החליט שהוא מפסיק לעבוד. אין מצב שזה פלאגים אני מהרער היה צריך לעשות רעש של מניע. סוויץ סוויץ סוויץ שאנדלה-באנדלה והצליל נהיה מחרחר. פה זה כבר לא עניין של זוג כבלים אומר יוסוף חבר של שלומי המעצב פנים שדווקא מבין מאוד ברכבים יצא לו לשבת בכמה, ישר הוא אמר פה הלך מנוע שלם.
אין יותר מדי מה לעשות תמיד צריכים להמשיך ולא להיתקע, התקדמתי מערבה קרוב לכביש יותר ראשי ציקצאק אוטובוס של אגד קו אחת עשרה לתחנה מרכזית.
איפה גרירה איפה תיקון איפה שבוע בלי אוטו, פליף פלוף אתה חייב שמונה עשר וחמש מאות אלף שקלים חדשים.
עברו עוד חודשיים ואז פתאום טסט. אמרתי אוקיי פה לא ניפול האוטו תוקן עבר יישור קו המנוע תקין כמו שעון שוויצרי וונגר. איפה אגרה איפה צמיגים איפה פילטר שמן חוזר הבית בשש בערב מעשן סיגריה שעולה שלוש אלף שבע מאות. מהטסט הזה אני אלמד.
מפה לשם עברה שנה האוטו מקרתע אבל יום יום מניע, שמש שמש. עוד אגרה נשלחה בדואר יורד לדואר נותן לה אלף מאתיים שקל מזומן שטרות חמישימים ועשרימים מחזירה לי ארבעים ושבע שקל עודף מאחלת לי דרך צלחה. אמרתי לה 1,153 שקל אגרה רק בגלל שגדל בשנה? ענתה לי כתוב מה כתוב לא? זה מה יש.. כמו שנכנסים לקניון וחייב לצאת עם שקית נכנסתי לטסט ויצאתי עם לוחית רישוי חדשה. שוב פעם מערהר למה זה חייב להיות ככה? ההוא עושה שם סדר וכבר יודע את הבעיה גם באוטו התשיעי בתור, איך הוא שמע שבשברולט ממול צריך להחליף ממיר קטליטי ומצערת בזמן שהגיר עושה רעש של סוס? ככה או ככה שאלתי אותו ברגע חטוף מה מי מו ענה לי שאין לו זמן להתווכח על 39 שקל אני פה מתכנן לסגור בארבע וחצי יאללה סע לשלום ותחזור שוב בעוד שנה כי פה זה ככה.
אחרי שבועיים נמכר האוטו טסתי עשרה ימים לאמסרטרדם חזרתי עם טובלרון ופומפיה כמו של הרסק עגבניות רק בצורה של קלף אס. עכשיו? באמצע החיים אני צרך לחזור להמר? פוקר זה כבר לא בשבילי.. עץ שנפל מהרוח, על אי בודד, ללא שום חיי אדם באיזור האם אכן נפל? לא משנה הווריציה התשובה תמיד אותה תשובה
האמנם
 
מזל שאמצע החיים שלנו זה לא אמצע החיים של אופל אסטרה טורבו


 
למעלה