ברוכים הנמצאים!

לא מסכים איתך

המשפט "צריך להיות מוכן לקבל את החבילה כמות שהיא בלי להתלונן על כך". נראה לי שהפורום הוקם בדיוק בשביל אנשים כאלו כדי שכן יוכלו להתלונן. נראה לי שאת טועה בפורום, בפורום השכן זה שמילטון כל הזמן מטיף להגיע אליו שם תמצאי חברים בעמדתך.
 
האובססיה שלך עם הפורום השכן בכלל

ואיתי בפרט ידועה זה מכבר, ולכן ברוב המקרים אינני טורח להתייחס להודעות שלך. במקרה זה כבר השתמשת בשקר גס ("זה שמילטון כל הזמן מטיף להגיע אליו"), ולכן כדאי מאד שתחזור בך.
 
בבקשה ממך, די!!!

הטיעונים שלך מזכירים את ההרגשה של ויכוח עם חבדניק המשוכנע שרבו המשיח, או כל קיצוני אחר מכל כת שהיא על פני הגלובוס. כל מאמרי חז"ל/המחקרים/הקונספירציות/הציטוטים מגוייסים לטובת עמדתו, הוא לא באמת מעוניין להשתכנע אחרת, ואין שום דרך אפילו להקהות את שיניו מלבד להפסיק להזין את אהבת ההתנצחות שלו בויכוחים נוספים. את מייצגת דעה מסויימת, וזה לגיטימי, אבל כל צורות הדיון שלך מערערות בקביעות ובאופן אישי את בר פלוגתך, את מטיחה האשמות, קובעת עובדות פיזיות כביכול על בסיס מנטלי. את בוחרת לשפוט אותנו בדבר שהוא מסור ללב ולנפש בלבד. מוסכם על כולנו כי נדרשים כוחות ותעצומות נפש ענקיים בסך הלבטים הקורעים הללו. ואני לא מצליח להבין לאן את חותרת. אנא, הניחי לנו, או נהלי את הדיון בידיעה שגם להגיון הלא הגיוני שלנו, וגם לטלפיים החזיריים שלנו יש מקום.
 
אני מבין אותך, ואני מבין את בעל מחשבות

לפי מה שאני רואה ומבין, מפריע לך הצביעות שלו והאגואיסטיות שלו, בכך שהוא מקצין את עמדותיו והכל למרות שהוא בכלל כופר. גם הגבול של האם הוא מומר להכעיס או מומר לתאבון לא ברור כאן. מה גם שהוא פוגע בחרדים עצמם שמקצינים בעקבותיו. אך מאידך גיסא אני מבין אותו, הוא בסך הכל רוצה לדאוג לעצמו. לפי דעתי כל הנושא של אלטרואיזם מול אגואיזם זה דבר גנטי לחלוטין. יש אנשים שנולדו אגואיסטים ויש אנשים שנולדו אלטרואיסטים. ואי אפשר לשנות את זה ( טוב, אולי עם דת
)
 

סייפר 1

New member
ברוך הבא

בא לשכונה תלמיד חכם. אולי נמנה אותו לרב הקהילה הקדושה.
 
למעלה