איך הכי טוב לגבות תמונות מסמסונג למחשב?

מנעמים

New member
איך הכי טוב לגבות תמונות מסמסונג למחשב?

היי,
עד היום פשוט הייתי כל תקופה מעתיקה את כל הפולדרים של הסמסונג למחשב.
עכשיו, אני רוצה רק מידי פעם להוסיף את התמונות החדשות שנוספו על המכשיר למחשב... הבעיה שיש תמונות מצלמה, תמונות וואטסאפ, תמונות סקרינשוט וכו' שכל אחד נמצא במקום אחר, ואת כולם אני רוצה לגבות. איך הכי נכון יהיה להוסיף כל פעם את כל התמונות הללו למה שכבר שמור במחשב? תוכנה מסויימת? אימפורט? העתקה ידנית?
(הייתי יוזרית של אייפון, ושם היה פשוט: כל התמונות במקום אחד וכל פעם העתקתי את החדשים דרך אימפורט). תודה!
 

BobboVilla

New member
מה שאני עושה (שזה לא בהכרח הכי הגיוני)

זה מגבה את התכנים שלי (בין השאר תמונות, אבל לא רק) בעזרת אפליקציה ותוכנה בשם MyPhoneExplorer. צריך להתקין אפליקציה על המכשיר, תוכנה נלווית על המחשב, ואז אפשר להעתיק תכנים מהמכשיר למחשב. אפשר לבצע את הסינכרון כאשר המכשיר מחובר בכבל למחשב, ואפשר גם כאשר שניהם מחוברים לאותה רשת אלחוטית (כמובן שכדאי לעשות את זה ברשת בבית ולא בבית קפה
).

צירפתי צילומי מסך של חלק מההגדרות. במסך הראשון מגדירים מה יסונכרן באופן כללי. תחת האפשרות של "Sync files" אפשר להגדיר תיקיות שונות שיסונכרנו. אצלי הגדרתי לסנכרן מספר תיקיות של תמונות, את התיקייה של וואטסאפ, ועוד כמה דברים.

ה"בעיה" אצלך היא שיש לך מספר תיקיות שונות שאת רוצה לסנכרן. אם היה מדובר רק בתמונות שאת מצלמת אז יש מספר שירותי איחסון ענן (למשל DropBox, Google Drive ואחרים) שאפשר להגדיר להם שיסנכרנו באופן אוטומטי את התמונות שאת מצלמת. אני לא מכיר אפשרות של סינכרון תיקיות נוספות לענן.



 

G Gabi

Member
נראה לי שהיא מעוניינת רק בגיבוי תמונות

מהזכור לי, היישום של שירות הענן copy מגבה כל תמונה, כולל אלו שהתקבלו ב-WA (אולי גם שנשלחו? לא יודע) בנוסף לתמונות שצולמו במצלמה. אולי זה כך גם עם DropBox, Google drive וכו'.
נראה לי שקראתי לא מזמן משהו על שירות בשם google photos שמוקצה נפח אחסון ללא הגבלה לתמונות. שירות/יישום חדש. לא העמקתי. אולי קוראי הבלוגים/חדשות השונים יוכלו להוסיף בעניין.
 

אמיר883

New member
יש אפליקציית G cloud. שמתאימה לזה

אהל אם את רוצה דוקא למחשב אני לא יודע אבל אני מאמין שאפשר באפליקציית Google drive
 
למעלה