אודליה מזל טוב ליום ההולדת

gil_35

New member
אודליה מזל טוב ליום ההולדת


השבוע הזה עמדתי באזכרה לאימי וחשבתי האם אפשרי קשר בין המתים – כך שתספר איך שהוא מהשמיים לך משהו ממחשבותיי. תיתן רמזים. תעביר לאמך שקבורה מרחק של פחות ממאה מטר מימנה והיא תספר לך. רציתי גם ללכת שוב, כמו מלפני 15 שנה לבקר אצל הוריך אבל לא יצא בגלל שחזרתי בסוף עם משפחתי.
אז... השנה הלועזית מתחילה ביום ההולדת שלי, בינואר וחשבתי ביום ההולדת שיהיה איזה משהו שקשור.
אז.. יום למחרת אני פותח את עמוד הפייסבוק של אתר עבודת בעלך. אני עוקב שנים אחרי עמוד זה לפחות פעם בשבוע כדי לראות אולי שתופיע שם. ואני רואה אותך, יום אחרי יום הולדתי, אותך עם בעלך בארוחת ערב במסעדה עם כ 30 איש ואישה שאורגנה מעבודתו. ואותה ארוחה נערכה בדיוק ביום הולדתי וזה פעם ראשונה מאז 2012 – מאותה מסיבת מחזור של בית הספר שראיתי אותך ברשת. ופעם ראשונה יושבת או נראת עם בעלך ליד. נראה לי שאירועים כאלו פחות מתאימים לך. ניסיתי לשים לב למה שאפשר מצילומים. כמו ידיך מחזיקה את ראשך. כמו שכתבתי בעבר אין לי שום קנאה או משהו. כתבתי פוסט למחרת על כך בעמוד הפייסבוק שלי לאחר הברכות של מברכי היום הולדת שלי:
גשר עד אין סוף "Un puente al infinito ( נושא הפגישה לארוחה )
Ok...The big birthday present. Yes...You all do not understand this. Sory. and again "on my birthday" by coincidence. what a feelings ! as I was thinking about it , on birthday's morning, it will be could happened at this day with... And... If you ask, the sentence above has no meaning to me . It could have been any sentence. But it certainly said on my birthday and was the main issue at the
event, face ( and other face ) forward to others. So ... successfully with it.
וצירפתי לינק לפוסט מיוטיוב של השיר "איזה יום נפלא".
...
השנה מלאו ארבעה עשורי שנים למסיבת הסיום של הכיתה שלנו בחטיבה. בטח סיפרתי פה בשנים קודמות ( או בפורום ימי הולדת ומתנות בארכיון ) שבאותה המסיבה, השבוע האחרון של חודש יוני 1979 , בסיומה, היה משחק אמת וחובה בו יצא והיית צריכה לתת לי נשיקה על הלחי. לאחר שנה וקצת מתאריך אותה המסיבה - ספטמבר אוקטובר 1980 התאהבתי בך.
ולכן חשבתי שלכבוד הארבעים שנה אכתוב פעם ראשונה לאותה מחנכת הכיתה שלנו, רחל. מצאתי את המייל שלה בעקיפין דרך חבר כיתה נוסף בעמוד הפייסבוק שלו. לאחר חיפוש על פי השם בגוגל התברר לי שהיא גרה עכשיו ( עדכון אחרון ב2012 ) בארה"ב ופרופסורית באוניברסיטה. דיי מפורסמת ואחראית על מערכי השיעורים שם. אז שלימדה אצלנו בחטיבה הייתה המחנכת והמורה לאנגלית בתחילת הקריירה.
המייל ששלחתי אליה באנגלית ( היו כמה שגיאות כתיב חלקם מהתרגשות ובלי עריכה . איזה פדיחה... מורה לאנגלית... ) היה מכותב בסיומת מייל לאותו שם האוניברסיטה:
40 year-old tribe ending in the ___ Junior High. Grade High class. We promised that we would maintain contact, but of course everyone went his own way. This week 40 years ago there was a graduation party in honor of the evening graduation ceremony on the roof at __ . I think you visit there. I did not forgot that party. And I will not forgot Odelia from the same class. I'm still thinking about her and a little in love with her even pass about 40 years... She's married like me. I have 3 children, and I'm happily married, I hope everything is fine with you. Gil .Israel.

עכשיו קצת רקע:
עם אודליה לא דיברתי או יצרתי קשר כ 15 שנה. גם לפני 15 שנה דיברתי איתה רק שני שיחות טלפון שזמן כל אחת כדקה לערך ( גם על זה יש בארכיון ) . השאר היא ובעלה יזמו. גם מספר דקות בודדות.
השיחה הראשונה בגלל שחשבתי שראיתי אותה באיזה אירוע. רציתי לדעת אם זאת היא היתה. היא הכחישה זאת. היא גם לא זכרה אותי או בגלל שהיתה ליד בעלה אמרה זאת. באותה השנה שלחתי לה עוד SMS קצר וזהו. אז כבר זכרה ואמרה שניהלנו רומן ( מה שלא נכון כי לא נפגשנו מעולם או דיברנו על אהבה בשום צורה ).
לא כתבתי ב sms את רגשותיי שם אלא אמרתי רק שלמדנו ביחד. בעלה היה גם בעניין וחקר אותי. לאחר ששלחתי לה מייל בזמנו שתסתכל פה על ה"עולם שלי" בתפוז ( בזמנו היו בתפוז לכל אחד עמוד יותר מפורט שבו יכול לתאר את חויותיו ועוד ) הוא התקשר אלי ואיים עליו ואמר לי למחוק את התוכן. אז פחדתי ובאמת מחקתי. גם לאשתי סיפרתי. לאשתי לא עשתה מזה כמעט עניין כי היא יודעת שמעולם לא נפגשנו והיא, אודליה, לא יצאה איתי מעולם. היא גם לא רצתה לצאת איתי. זה המצב גם עכשיו ובגלל ובנוסף ששננו עכשיו נשואים. היא, אודליה, גם אמרה לי "זה לא לעניין" שאני יוצר אתה קשר באותה שיחה משתי השיחות בנות הדקה.
אז... כאשר אני מצפה לפתוח את המייל ולצפות לתגובת המחנכת היושבת כאמור כנראה בארה"ב ולקרוא תגובה מאותה מחנכת אני מקבל שיחת טלפון אלי הביתה לטלפון הביתי למחרת דווקא.... מבעלה של אודליה שמאיים עליי שאם עוד פעם אכתוב או אגיד את השם אודליה למישהו הוא "יגמור לי את החיים". הוא טען שהוא פסיכופט ו"אתה לא יודע מאיפה אני בא" ועוד ועוד.

הייתי מאוד נרגש ומפוחד מהשיחה שהייתה שיחת איום וקללות שגרמה לי עוד באותו הבוקר לפנות למשטרה.

הספקתי תוך כדי השיחה לפתוח אפליקציית הקלטה מהמיקרופון בפלאפון ותוך כדי מצב ספיקר להקליט קטע של כשתי דקות אחרונות מתוכן השיחה.

לאחר שבאתי לתחנה ומסרתי תלונה נגד בעלה על איומים ( פעם ראשונה בחיים שלי ) המשטרה בחרה לסגור את תיק התלונה כבר באותו היום! היא לא פירטה למה..

התחלתי אולי לחשוד. בשיחת הטלפון מלפני 15 שנה - באיום הקודם של בעלה הוא טען שהוא עבד במשטרה.

אז לאחר מספר ימים באתי שוב לתחנה הפעם מול פקיד אחר והגשתי שוב תלונה. הפעם על סחיטה באיומים לאחר התייעצות עם עו"ד בפורום משפט ב"פורומים משפטיים". צירפתי לתלונה את התיאור הבא :

תוספת שצריך לצרף לתיק היות ומתברר שיש כאן ( לכאורה ) סחיטה באיומים.
מפרוש המילים שנשמעת בשיחת הטלפון שביצעתי הקלטה החל מדקה וחצי האחרונות של השיחה ) נאמר :
אני אגמור לך את החיים.
יש לי את המייל ששלחת לקספית (?).
(אני : את המייל למי ?( לא מובן על איזה מייל מדובר אבל אני מניח שזה ששלחתי למחנכת שלי לשעבר שבו הזכרתי את השם שלה כי האיום הנ"ל היה למחרת)
מה שכתוב שם לא מעניין אותי.
אתה לא מזכיר את השם של ___ בחיים שלך.
אני בא אליך הביתה ומספר הכל לאשתך ולילדים
( אני : אבל היא יודעת.. )
קורא לי פסיכופט. חתיכת כלב.
אסור לי להזכיר בכתב או בע"פ את שמה לעולם (פרוש שלי :שגם לא בפניה כמו המייל למחנכת. ראו פרטים מטה).
אני אדאג שהחיים שלך יהיו גהנום.
זה איום ואני יודע מה אני אומר לך. אני יודע מאיפה אני בא... אתה שמעת אותי !
טוען שהיא רוצה להגיש תלונה במשטרה...
אם (תידע או מילה אחרת... (לא מובן) ) במשטרה אני אזיין אותך.
( אני משיב :על איזה תלונה במשטרה אני לא מדבר איתה?
תשתוק אל דבר איתי.
אני יותר פסיכופט ממך.
אני ההפוך את חייך לגיהנום.
אני אזיין אותך.
אם עוד פעם אחת אני שומע בפה שלך או בכתב יד את השם __ אני אזיין אותך.
עכשיו הרקע : ( המשך המכתב לתלונה )
הרקע הוא : למדתי לפני 40 שנה עם אשתו של המאיים בחטיבה. אותה אחת מלפני 40 שנה והיא הייתה אהבתי הראשונה החל משנה מאז סיום החטיבה. לא נפגשתי איתה לעולם מאז אחרי מסיבת הסיום ב1979 ומספר הדקות שדיברנו בטלפון על עניינים טכניים בעיקר כדוגמת איך הגיע מספר הטלפון אליי וכדומה מסתכם ב2 שיחות יזומות שלי בלבד . האחת מתחילת שנות ה 80 והשנייה לפני 15 שנה. סך כל זמן השיחות כ5 דקות ב40 שנה .
אבל עדיין יש לי קצת רגשות אליה, בכל זאת, זאת היתה לי אהבתי הראשונה ובגלל ולכבוד שעברו 40 שנה השבוע ממסיבת הסיום, סיפרתי בשני משפטיים על כך למחנכת הכיתה איתה לא דיברתי מאז מסיבת הסיום ההיא מלפני 40 שנה. ציינתי שם שאני גם נשוי באושר עם ילדים.
ד"א, לא שמרתי בסוד מאשתי שיודעת עליה, את שמה שהייתי מאוהב בה.
לפני 15 שנה , פעם ראשונה מאז מסיבת הסיום שנערכה כאמור לפני 40 שנה, חשבתי שראיתי אותה. באירוע. ביררתי מספר ב 144 ודיברתי איתה ( מבלי לדעת אז שנישאה ) אבל היא הכחישה זאת וגם על עצם שהיא מכירה אותי , זאת כאשר הייתה עם בעלה כנראה. דיברתי עם בעלה שהתקשר אליי מיד ואחרי "חקירה" שבאה מאוחר יותר שהיא מכירה אותי הוא איים עליי.
מאז, 15 שנה עברו ולא יצרתי איתם קשר בשום צורה.
ולכן סביר לי שזה בהקשר שאותו מייל ששלחתי למחנכת לכבוד ה40 שנה. לא קיבלתי תשובה עדיין מאותה המחנכת שד"א מאז שנות ה 80 גרה בארה"ב ופרופסורית באוניברסיטה אבל כאמור בעלה של __ התקשר יום למחרת לאותו כתיבת המייל שלי למחנכת וסביר שיוצא מכך שבעלה מאיים עליי ברצח אם בפעם הבאה אכתוב ואזכיר את שמה למישהו כמו חבר או כל אחד כמו למחנכת ואז "אספר לאשתך ולילדים" ו/או "אגמור לך את החיים".
שלחתי הקלטה לטלפון שהפקיד נתן בווצטאפ שנראה שלא נקרא כלל כי אין 2 כחולים לצד ההודעות .
 

gil_35

New member
המשך

בגלל שהתלונה הוגשה טרם חקירה לעומק של פרשנות הנובעת מהשיחה , לא הזכרתי בהגשת התלונה סחיטה. רציתי להוסיף שזאת סחיטה באיומים ולא רק איומים כי המאיים לא מאפשר לי לכתוב את רגשותיי בפני אף אחד ומאיים ברצח.
ולכן ברצוני שתוסיפו לתיק את התיאור המילולי של השיחה לתיק וכן את הרקע מסביב שבברור לדעתי מדובר על סחיטה באיומים.
תודה. ( סיום המכתב שצורף לתלונתי )

לאחר יומיים גם את התלונה בתיק הזה המשטרה סגרה. היא לא פירטה למה.

ד"א.. תשובה או תגובה לאותו מייל שכתבתי למחנכת לא קיבלתי מעולם.
המוזר לי בכל זה איך הגיע לבעלה אודות מייל ששלחתי למחנכת הכיתה שמכותב לאוניברסיטה בארה"ב ולמה הוא מאיים עלי שאסור לי להזכיר בשום מצב את שם אשתו.
האם אותה מחנכת בקשר איתם ? ( 40 שנה ? ) האם בחרה להעביר אליהם את המייל מאשר להגיב לי? לפרקים אני חושב שאולי הם עובדים בשב"כ. לא בטוח שזה בעלה שהתקשר ואיים . אולי נציג שלו. שלהם. מה דעתכם?

היום יום ההולדת שלך, שוב אותם תזמונים מוזרים בדיוק בימי הולדת... ( ראו ארכיון )
בדיוק היום, לפני כשלוש שעות מעצם כתיבת פוסט זה עכשיו אליך, אני מקבל שיחת טלפון לזימון של ראיון עבודה בחברת הייטק. שאלתי איפה אתם יושבים. נאמר לי שאקבל פרטים במייל להיכן להגיע לראיון בשבוע הבא. מה התברר לי ? שזה אותו המקום, זאת אותה הכתובת של המשרד לשעבר של בעלך – אותו העיר אותו הרחוב ואותו המספר שמשם עבד לפחות 15 שנה ושעבר מימנו רק במהלך השנה הנוכחית. האם זה שוב צירוף מקרים? כן. מצמרר.

שיהיה לך הרבה בריאות ונחת ואושר. ראיתי והופתעתי מאוד ( והתרגשתי מאוד ) שאת מתקנת בעצמך דברים, כמוני, מנסה ואולי מצליחה לתקן תריסים חשמליים, שואלת לגבי קבלים בפורומים. ( כמעט הייטק... ) איפה אפשר להשיג.( הייתי אומר לך. קניתי הרבה אבל לאור הנסיבות כרגע אי אפשר... ) שואלת בפורומים האם בכל מקרה יש צורך בהשמת טפלון ופשתן בהחלפת ברז. גם אני מנסה להיות כמוך... מכרסם בעצים. זה כייף.
הרבה מזל טוב. אני.
 
שלום
זה נקרא נורא. אסור שיאיימו על חייך, ואם מאיימים על חייך חשוב שתילחם ותדרוש לדעת למה המשטרה סגרה את התיק. אולי תפנה גם לבית המשפט. אולי גם לערכאות שונות. משטרה לא אמורה להפלות ולהעדיף מי שעובד בה, היא חייבת להגן על אנשים במידה שווה. יחד עם זה, האיומים לא נראו לי כקשורים דווקא ברצח, לא ראיתי שכתוב שיהרוג אותך או יכה אותך אלא שיגמור לך את החיים ואולי הכוונה שיחזיר לך בדיבורים כי הוא מקנא. אולי בגלל זה המשטרה לא טיפלה. מקווה שיהיו לך חיים מהנים ושמחים, אבל מצטער שהאם מתה ומקווה שהיו לה חיים טובים ותתגברו על הצער.
 
למעלה