מצאתי הגדרה מאד מעניינת לאהבה

מצאתי הגדרה מאד מעניינת לאהבה

הערכה מתמשכת. כשמרגישים רוב הזמן שלמישהו יש אופי טוב, אוהבים אותו. כשמרגישים רוב הזמן שלמישהו יש אופי נעים ונחמד, מחבבים אותו. כשמרגישים רוב הזמן שיש לו אופי רע, שונאים אותו. טוב הכוונה למה שטוב לדעתנו ולהרגשתנו, ואם אדם רע הוא יכול לאהוב אנשים רעים כי בשבילו רע כללי נחשב לטוב.
 

ommerl

New member
אולי זו הגדרה לאהבה שרוכשים לידידים

אבל אהבה רומנטית שונה מזה שמיים וארץ.
 
או פשוט הרגשה שדבר טוב

ולעומת זה הערכה היא חשיבה שדבר טוב, אבל לה אומרים: אני חש רגשי הערכה? אולי הכוונה שמרגישים שחושבים שהדבר טוב. מישהו אמר לי שכשהוא עושה התעמלות הוא מרגיש שזה טוב לו אבל הוא לא אוהב את זה כי זה לא נעים לו, אבל אולי יותר נכון שהוא מרגיש שזה יהיה טוב לו בעתיד או הוא חושב עכשיו שזה טוב לו, אבל הוא לא מרגיש שזה טוב לו כרגע. אולי אפשר להגיד אהבה כהרגשה שדבר טוב, וחיבה כהרגשה שדבר נחמד.
&nbsp
 
קישקוש מוחלט

יש לא מעט אנשים בעלי אופי מגעיל לכל הדעות (כולל רוצחים ואנסים) שבנות הזוג שלהם יעידו שהן אוהבות אותם עד מוות. ומה עם כל הביצ'יות שבעליהן אוהבים אותן עד סגידה?
תפתח בפורום זוגיות במשבר ותקרא כמה כותבים שבן/בת הזוג מתנהג אליהם מגעיל אבל הם אוהבים אותו/אותה ולא רוצים להיפרד...
 
אז כמו שכתבתי בהודעה

אדם אוהב את מה שטוב בשבילו או להרגשתו, ואדם רע מחשיב לטוב את הדברים שבאופן כללי הם רעים. לכן אדם עם אופי מגעיל יכול לאהוב אישה עם אופי מגעיל כי ירגיש רוב הזמן שבשבילו היא טובה.
&nbsp
 
הגדרה לאהבה

"אני אוהב לא אותך, אלא מה שאני כאשר אני לידך" -אם אני לא טועה אמר גבריאל גרסיה מארקס . ומקווה שציטטתי נכונה. לדעתי זה זה: אנחנו פשוט אוהבים איך אנחנו עצמינו משתקפים באחר....
 
למעלה