לא מאמין לשום דבר שיוצא מההפקה הזאת

פרארי1

New member
לא מאמין לשום דבר שיוצא מההפקה הזאת

בתור התחלה, אני שמח בשביל טוהר ואוולין, שלדעתי הם הזוג הכי ראוי ושהכי התחברתי אליו.

אחרי שזה נאמר, אני רוצה להתייחס לדרמה שיצרו לפני נקודת הסיום, כמו שתמיד עושים, אתם בטח זוכרים את ה"מירוץ הצמוד" של קובי וטליה מול בנות הדודות הסגולות לנקודת הסיום, גם שם סיפרו לנו שזה על פספוס של פניה, אוהבים את המוטיב הזה, אבל תכלס לא באמת ראינו מה ההפרש האמיתי בין הזוגות, כמו שרואים בגרסה האמריקאית.

כירושלמי, עקבתי פריים פריים אחרי הסצינות של ה"התברברות" של הבנים וכיבוי הרכב של טוהר ואוולין ויש לי כמה נקודות תמוהות מאד בהקשר לאלה.
ברגע מסויים, דניאל אומר לאליהו שנוהג, "הנה הפניה לגבעת רם" - נקודת הסיום הייתה בשלוחת האוניברסיטה שעל הר הצופים, לא בגבעת רם, שנמצאת בקצה אחר של העיר, זה נשמע כמו טקסט שאמרו לו להגיד, כמו למשל כל הטקסטים הפרסומיים שדחפו לזוגות לפה במהלך העונה.

כשדניאל אומר שהוא רואה את הדגלים, לפי מה שרואים מחלונות הרכב, הם לא בנקודה שממנה רואים את האמפי תאטרון שבו חיכו להם.
יותר מזה, לא רואים את הנקודה הזאת משום מקום בעיר, למעט הכביש שעובר ממש מתחתיה, אבל מכיוון שהראו שהזוגות הגיעו ממעלה האמפי, ייתכן ששמו להם דגלים בצד השני של הקמפוס.
גם אם זה המצב, בנקודה בה דניאל אומר שהוא רואה דגלים ואליהו אומר שהם טעו בפניה ויצאו מהעיר, הם לא נמצאים במקום ממנו רואים את הקמפוס בכלל ויותר מזה, הם לגמרי בדרך ומאיפה שאליהו אומר שהם לא בכיוון, הם לחלוטין בכיוון.

לגבי כיבוי הרכב של טוהר ואוולין, לא ממש רואים איפה זה קרה ואם זה באמת במרחק ריצה, אבל אם זה במרחק ריצה, למה להתעכב על לנסות להניע מחדש?
ועזבו את זה שהיתקעות של רכב במצב הזה נראית הרבה יותר מבויימת מאשר אמיתית, מתי בפעם האחרונה ראיתם רכב מודרני נתקע בצד הדרך?

ונקודה אחרונה שמישהו התייחס אליה בשרשור אחר - ההצלחה "הפתאומית" של אליהו להניף את דניאל פעם אחר פעם, כדי להשלים את המשימה, אחרי שהוא נכשל שוב ושוב לפני כן, כשעוד היה רענן יותר.
לתחושתי, הוסיפו למנגנון ההרמה גלגלת שמפחיתה את הכח שדרוש להנפה, אבל אין לי הוכחה לזה, כי לא רואים את המנגנון, שמוסתר מעיני המצלמה.

הדברים האלה מצטרפים לעוד המון מקרים לאורך העונה, עליהם הצביעו כאן כותבים שונים, בהם נראה בעליל שההפקה מסייעת לזוגות שונים.
על עריכה מגמתית שיוצרת מתח, לפעמים כזה שלא באמת היה בפועל, כבר נמאס לדבר, כי זה קורה בכל עונה.

בשורה התחתונה - האמינות של ההפקה מתדרדרת מעונה לעונה והופכת את הצפיה בתכנית, להרבה פחות אטרקטיבית, לפחות עבורי.
 
במשימה הראשונה

ברור שהייתה עזרה לבנים. לדעתי, זה לא בגלגלת. אלא לשים עבורם את השלטים. ראינו מעט מאוד מהמשימה. וזה בגלל שלדעתי ההפקה פשוט שמה את השלטים במקומם. לא מאמינה ולו לרגע שאליהו הרים את דניאל. פיזית הוא לא יכול. זה לא קשור להכל בראש ולכל השטויות שניסו להאכיל אותנו. זה לגמרי לא מסוגל ברמה הכי בסיסית. מסת המשקל של דניאל גדולה מזו של אליהו ולכן הוא לא מסוגל להרים אותו, אפילו אם הוא מאוד רוצה.
לגבי נתקע האוטו ופספוס הפניה. גם אני חשבתי על העונה השלישית, על בנות הדודות, מעיין ובת-אל שפספו את הפניה למלון ובעצם ככה ניצחו קובי וטליה, אבל שם זה היה הגיוני, כי כזכור קובי וטליה, שכונו בזמנו הספרנים היו זוג מאוד מלומד, וקובי אף אמר שהוא שינן מפות שלמות בראש בעל-פה. לכן הוא ידע על הפניה ולא פספס אותה, בעוד שמעיין ובת אל שלוהקו על רקע השמח והחפלה לא שיננו מפות בראש והפניה הייתה מהירה ומי שלא יודע מפספס. לכן היה הגיוני.
פה זה באמת מוזר שהאוטו שלהם נתקע, ולא נדלק שוב. והבנים פספסו את הפניה. אני לא בקיאה בירושלים, אבל סמעט שכן הייתי שם זאת עיר נורא מסובכת לנהגים שלא מכירים את רזי רחובותיה, ככה שזה הגיוני. אני גם לא בטוחה שהם חיכו בהר הצופים ולא באוניברסיטה השניה, כי נראה שלגבעת רם הלכן המתמודדים.
 

פרארי1

New member
הר הצופים בוודאות

אני מכיר היטב את האמפי תאטרון הזה, אין בכלל ספק שזה הר הצופים וגם שלטי ההכוונה שרואים בדרך הם לשם.
כדי להגיע לשם מהכניסה לעיר, לא נכנסים בכלל לתוך מרכז העיר, שאכן מסובך.
כביש מספר 1 מתל אביב, ממשיך ועוקף את העיר ומגיע עד קרוב מאד להר הצופים (משם הוא ממשיך לים המלח), הבנים נראים בצומת הגבעה הצרפתית (שמפורסמת למרבה הצער בגלל פיגועים שהיו בה בעבר), משם יש שתי דרכים להר הצופים והם בבירור נראים על אחת מהן.
שורה תחתונה - תמוה, אלא אם קרה משהו דומה למה שהיה בין קובי וטליה לסגולות, שלא באמת היו צמודים ורק בעריכה יצרו רושם שהם במרחק שניות זה מזה.
&nbsp
מאד מעצבן שלא מראים את המרחק האמיתי בין זוגות ושאם יש הגעה צמודה לשטיח, לא נותנים לשני הזוגות לעלות עליו יחד, אבל על זה אנחנו מלינים כבר שנים, זה לא נראה שזה ישתנה.
 
בעונה השלישית

בת אל ומעיין פספסו את הפניה למלון. והגיעו שלישיות. קובי וטליה לא פספסו את הפניה והגיעו ראשונים. לא ידוע האם האחיות שהגיעו למקום השני פספסו או לא את הפניה.
לגבי השטיח. כבר קרו מקרים בעבר שראינו שזוגות נמצאים בפרק זמן קצר זה מזה. לא בגמר, אבל הרבה פעמים כן הגיעו זוגות יחד לשטיח
 

פרארי1

New member
נכון, היו מקרים בודדים

בהם נראו זוגות על השטיח.
בהתחשב בזה שבכ-ל פיט סטופ, בכ-ל עונה, עורכים את זה כאילו ההפרש הוא שניות, מספר המקרים הזה בטל בשישים.
אז או שהם לא צמודים וסתם עובדים עלינו, או שמבקשים מהזוג השני להמתין בצד עד שרון שחר מסיים לדבר עם אלה שהגיעו קודם.
מן הסתם יש מקרים כאלה ויש כאלה, וזה מבאס גם ככה וגם ככה.
 
למעלה