סיוטים חוזרים ונבואת מוות ביום כיפור

p o o p i

New member
סיוטים חוזרים ונבואת מוות ביום כיפור

היי,
אני בדר"כ לא מייחסת חשיבות לחלומות אבל בזמן האחרון יש לי המון סיוטים.
אמי נפטרה לפני כמה שנים ולא יצא לי בכלל לחלום עליה.(אני בת 42)
לפני חודש התחלתי לחלום סיוטים. כל לילה סיוט אחר.(למשל שהבת שלי בבית חולים, שאני מאבדת את הבן שלי ולא מוצאת אותו, שאני בים סוער והגלים מאיימים להטביע אותי, שמישהו מנסה לרצוח אותי וכל מיני כאלה שאני מתעוררת בהרגשה מגעילה)
התחלתי לחלום על אימי המון חלומות רעים כשהיא בכלל לא הופיעה בחלומותי לפני כן.
למשל בחלום אחד אני והיא נמצאות בביתי ויש סערה והרבה גשם ופתאום כל החלונות דולפים והבית שלי מתחיל להתמלא במים. אני לא יודעת איך לעצור את זה.
חלום שני אני והיא נמצאות במלון מדהים ורוצות לצאת לטייל ואז אני שמה לב שיש עציץ של איקאה על המדף בדיוק כמו שקניתי לבת שלי- אני ניגשת אליו ומרימה אותו ומתוכו עף גוק ענק מעופף שעף לעברי( אני שונאת ופוחדת מוות מגוקים) ואני מתחילה לרוץ ולצעוק וקוראת לה לעזרה( כמו במציאות
) ומתעוררת.
ועוד כאלה חלומות.
אבל את חלום הנורא מכל חלמתי אתמול( ביום כיפור)- חלמתי שאמא שלי יושבת על כסא עם החלוק שלה ואני באה אליה ואומרת לה " אמא, למה אני חולמת עליך כל הזמן" והיא עונה לי ככה בפשטות, בלי כל רגש ובאדישות "כי את תמותי בקרוב"
זהו.... ככה התעוררתי
מה זה אומר הכל? האם זה מסר כלשהו?
אני יודעת שאני בלחץ נפשי כי אני מחליפה עבודה והולכת ללא נודע אבל כבר היו לי המון לחצים בחיים ולא חלמתי כאלה חלומות. גם לא היו לי סיוטים....

פרטים: נקבה בת 42, נשואה +3.
לפני כחודש התפטרתי( לא הרגשתי טוב בעבודה, לא קידמו אותי, לא הוערכתי מספיק והיה לי רע שם מכל מיני סיבות) והולכת לקראת משהו חדש ולא נודע( כן, אני לחוצה מאד אבל כבר היו לי לחצים בחיים ובחיים לא היה לי כזה דבר)
 

p o o p i

New member
מידע נוסף

פרטים: נקבה בת 42, נשואה +3.
לפני כחודש התפטרתי( לא הרגשתי טוב בעבודה, לא קידמו אותי, לא הוערכתי מספיק ) והולכת לקראת משהו חדש ולא נודע( כן, אני לחוצה מאד אבל כבר היו לי לחצים בחיים ובחיים לא היה לי כזה דבר)
 
שלום יקרה

יתכן שהחלומות על אימך קשורים ליחסיך עם בתך. המוות הוא רמז פשוט לכך כי דפוס התנהגות הקשור באימהות שלך ביחסיך עם בתך חייב "למות".
החלום הראשון מראה כי אופן פעולתך כאמא "מייצר" סערות כאשר את נתונה להשפעתם של רגשותייך. החלום השני מראה כי אינך מצליחה לבלות עם בתך או למצוא זמן איכות עקב אופן מחשבה מסוים שדבק בך (ג'וק בראש).
נסי להבין מה ביחסיך עם בתך דורש ממך שינוי כאמא ואיך תוכלי כך לשפר את יחסיך עם בתך.

בהצלחה.
 
למעלה