חלום על האקס

חלום על האקס

שלום:) הרבה זמן לא כתבתי פה.. בזמן האחרון אקס מסויים עלה לי במחשבות ובחלומות ואני מתלבטת אם לחזור לקשר איתו אז מאד חשוב לי לפרש כל חלום עליו ולהבין אם זה טוב לי לחזור איתו לקשר או לא..
אז זה החלום:

חלמתי שהייתי באיזה פארק מים והייתה שם הופעה גדולה,במה גדולה וחיפשתי דרך הבמה מגלשה שאני רוצה לעשות וראיתי אותה מרחוק והיא הייתה גבוהה מדיי ויש לי פחד גבהים,היא הייתה בצורת ספינת פיראטים. למי שהיו פרוטקציות בהופעה הזאת נתנו לעלות על הבמה והיו מלא אנשים על הבמה והתלהבתי שנתנו לי. בנוסף ידעתי שהאקס אמור להיות שם גם אז שני גברים שהיו איתי עשיתי להם טיזינג כדי שהוא יראה איכשהו,לאחד מהם תפסתי את הפרצוף וראיתי שהוא ראה באמת(הוא גם היה על הבמה בסוף יחד איתי) ואחר כך הלכתי לדבר איתו. היה לי בקבוק שמן ביד שקצת נשפך וגם כשהגעתי אליו נשפך לו מהבקבוק הזה. הוא היה נראה קצת שונה,יותר כמו ילד והגבות שלו היו ממש דקות ושיער הפנים היה ממש קטן ודק כזה.. הוא היה חמוד וחסר אגו לגמרי ונראה אבוד וסיפר לי שהוא היה באיזו ארץ קטנה מאד בארה״ב והוא בא עם המחשב ובכניסה לארץ הזו מחקו לו את כל הנתונים מהמחשב והיה נראה שהוא צריך עזרה. אני לא מאד התעניינתי במה שהוא אומר אבל שיחקתי אותה מתעניינת
 
עוד פרט חשוב

שנינו מוזיקאים אז אולי הבמה קשורה לזה ויכול להיות שניפגש באיזה ג׳אם בקרוב או שהבמה קשורה לזה שהכרנו בג׳אם כזה
 

טופי33

New member
התייחסתי לבמה לפני שקראתי .את מעלה פה תקווה לפגישה אקראית.

 

טופי33

New member
ברוך שובך

פארק מים=מערבולת רגשית.
לעלות על במה=רצון לעלות דברים במודע.
את רוצה שהוא ירגיש בנוכחתך .בקבוק השמן =את רוצה להחליק דברים
שני הגברים מייצגים שני צדדים בו שבולמים אותך=משהו במראה שלו או במה שהוא מראה ,זכרונות שאולי נמחקו.נראה לך שפניה אליו תהיה איבוד אגו.
החלום מציב את הדילמה שלך ואת ההבטים לכאן ולכאן .אין תשובה חד משמעית אולי העלייה לבמה למרות הכל מראה שצריך לעשות צעד ולראות מה קורה .
 
למעלה