שבת שלום טוף קוסמת וכולם!

DOCTOR W H O

Member
מנהל
שבת שלום טוף קוסמת וכולם!


אז ככה יש לי שלושה חלומות (מצטערת שכל כך הרבה, יצא לי לאגור אותם, לא כולם באותו זמן).

הינה רקע עלי:
בת 32, גרה עם אמא ואחי הבכור ב7 שנים ממני. אבא נפטר לפני 5 שנים והיינו מאוד קרובים אני והוא. לא עובדת, סובלת מאוסידי וזהו:p




חלום 1:

את החלום הזה חלמתי או שלשום או אתמול.
הייתי עם אבא שלי אחי ואמא במין בית כזה שנמצא על שבר גלים או משהו סלעי חום.
היינו בקומה הגבוהה. מסביבנו ים שהתחילה סביבו סערה והוא התחיל לטפס למעלה מאיים לבלוע אותנו.
בדירה יש עוד אנשים לא מוכרים ויש שם בחורה צעירה בלונדינית נראה לי ממוצא רוסי (אני ממוצא פולני) ואני כמו מבקשת ממנה ולא נעים לי שהיא תתקין את התריסים שאמורים למנוע את החדירה של המים.
היא מתחילה לשים אותם אבל אין מספיק זמן, ומשום מה אני צריכה כמו ל"תייג" כמו שעושים בפייסבוק על הקיר מין כתובת ואני חושבת לעצמי שאין לי מושג איך עושים זאת כי אני לא בדיוק בדור הפייסבוק שמבין דברים כאלו. וכל הזמן הפחד שנטבע.
בנוסף המחשבה שלי היא שאומרים שפתח תקווה (איפה שאני גרה עכשיו וגם בחלום עצמו) אמורה להיות העיר הכי בטוחה, אבל בעת צרה היא בדיוק ההיפף (בחלום לפחות במחשבות ככה) ואני אומרת שאולי עדיף לגור במקום לא הכי בטוח בדרך כלל אבל בעת צרה הוא כן בטוח. ואז נגמר החלום.
הזוי.....



חלום 2:

והוא מאוד חשוב לי כי זה בעצם מסר מאבא.

בחלום אני בדירה שגדלתי בה יחד עם אחי אבא ואמא. יש מסיבה של המון אנשים וגם דודה שלי שם (אחות של אבא שהיא אגב בחיים).
במרפסת יש המון נשים שמדליקות המון נירות לשבת, וגם אני מדליקה ומבקשת את מה שאני מבקשת בדרך כלל שלכולם יהיה טוב.
אחר כך אני ניגשת למטבח ואבא שלי יושב שם.
אני שואלת אותו: "נכון שזה חלום?"
והוא עונה לי "שכן".
ואז אני שואלת אותו מתי הוא יבוא והוא מסביר לי מתי שכול מי שבעצם מת יחזור לחיים.
ואז אני שואלת "איך אני אדע?"
והוא אומר "שימי לב לסימנים" ואז נכנס שליח עם ארגז של תה קר שאחי במציאות שותה ואני אומרת "הא הבנתי לשים לב לסימנים" והחלום נגמר.
אחרי שהתעוררתי התחושות הריגשיות שלי בלזהות רגשות אצל אחרים והאינטואיציה התגברו משמעותית.
האם באמת דיברתי איתו? ומה היתה הכוונה שלו?



חלום 3:

וזהו אחרון להיום:p


חלמתי שאני מחבקת את מי שהיתה לי פה כמו "אמא חורגת" ודי התעללה בי נפשית ופיזית.
בחלום נפלנו מהשמיים ואני כמו חיבקתי אותה אלי מנסה להגן עליה, מבקשת שאבא יעזור לנו.
אנחנו נופלות לתוך בקתת עץ. היא נהפכת למין בובת חתול משונה.
בחוץ עומדת מין רסרית שאומרת שאין כניסה לחתולים באי.
אני יוצאת ורואה שהבקתה היא על אי קטן ירוק לגמרי שמסביב המון ים ומתחיל לרדת גשם חומצי.
אני מודעת שזה חלום ואני מנסה לשנן את כל הסימנים.
אני רצה לתוך הבקתה ויש לי פלפון ישן אדום הדור ישן שמזכיר פלפון שהיה שייך לאבא שלי ושם יש לי כמו סמס מה' (הזוי אני יודעת). ושם רשום גם בעברית וגם באנגלית שהיא גם ג'יבריש שבעצם אין מה לעשות איתה (האמא החורגת) ורק להתפלל שיהיה לה שקט ולקרוא צו-7 ועוד היה רשום האות ה' בסוף.
ואז התעוררתי.
מה זה אומר?
רקע: האמא החורגת כיום כבר נפלה לסמים וסובלת מסכיזופרניה קשה.

מקווה לא הכבדתי.
 

טופי33

New member
שלום לך ושבת שלום

החלום הראשון מראה שאת אומנם במקום בטוח ובפתח של תקופה טובה ואף בקומה גבוה ובכל זאת את חשה חוסר בטחון ומנסה לשים חוצץ רגשי בינך לסביבה .
בחלום השני שוב את במסיבה כלומר במקום חיובי .
הדלקת הנרות =להדליק את האור סביבך לראות את הסימנים החיובים שאביך שולח לך ולשמוח בהם.
כל אחד הוא למעשה שליח רק צריך להכיר בשליחות ואת בוודאי שליחה .
נראה שאת חוששת משינוי כפי שקרה לה .השינוי מרתיע אותך כי את מרגישה שאת חיה באי בודד ללא סביבה תומכת והגשם החומצי מראה שהביטוי הרגשי איננו פשוט ובסופו של דבר מתפרש אחרת ממה שהיית רוצה .
גם החלום הזה וגם החלום השני קוראים לך להתחבר לבורא לפן הרוחני כדי לקבל את הזולת וכדי לקהשלים עם הסביבה.
מה נראה לך?
 
הי כהנוש


טופי המהממיימת תודה שנתת לי דרך פירושך כיוון והשראה לפיתרון של כהנא
המהמיימת גם.
אני אחזור קצת על הפירוש של טופי ואוסיף משלי עם הסברים.( במיוחד שלפי איך שפתרת לי חלום ראיתי פוטנציאל אז שתדעי לפרש יותר טוב בכלליות).
פתח תקווה אנחנו מפרשים שמות של ערים הרבה פעמים גם לפי המשמעות המילולית שלהם. העובדה שאת גרה בקומה גבוהה מראה על ההתקדמות שעשית לבד או יחד עם משפחתך . מקומות גבוהים- או שאיפות או התקדמות.
סגירת התריסים או הניסיון לסגור. הניסיון לסגור את התריסים תריסים מבחינתי זה קצת כמו הדימוי של עיניים סגירת עיניים. אולי התכחשות למצב או ניסיון להסתגר בעצמך כדי לא לחשוף בפני הסביבה את תחושותייך כפי שטופי כתבה מדובר בסוג של ניסיון ליצור חיץ. הכתובת מחשפת כתובת לפנות אליה עם מצוקתך ולא יודעת למי לפנות.
לגבי החלום השני אם זה הגביר אצלך את היכולות הרוחניות והרגשיות ( שגם ככה גבוהות לדעתי), לדעתי זה סימן שאכן דיברת איתו. אני חושבת שהחלום מראה שאביך שומר עלייך חזק חזק למעלה ושולח לך כל מיני סימנים וצריך לפקוח עיניים ואוזניים וראש ולשים לב. יכול להיות שהסמל של התה נבחר כי הוא מוכר לך ויכול להיות שמסמלים לך לנהוג בקור רוח קרי שלווה מתינות וכדומה גם סמלים כמו תה או קפה יכולים לסמל זאת כי בעת שתיית קפה/תה אנשים יושבים ולוקחים את הזמן בשתייה .
האמא החורגת לדעתי בחלומך השלישי מסמלת את התקופה כרגע של הקשיים והחוסר יציבות הרגשית ( לדעתי היא פחות מסמלת את עצמה ויותר מה שהיא ייצגה עבורך בתקופה שגרת איתה כלומר קושי ).
היא הפכה לבובת חתול כשביקשת עזרה שמבחינתי זו טרנספורמציה למשהו הרבה יותר מנחם גם בובה וגם חתול (את אוהבת מאוד חתולים כך שאני רואה בזה דימוי חיובי). מראה שתפילותייך יכולות להענות אם רק תפני בתפילה ובבקשה לבורא עולם.
האסמאס שלא הבנת כנראה עדיין את לא מצליחה להבין את כל הסימנים וה"שליחים" שנשלחים אלייך. או שיש דברים שאת לא מבינה וזה בסדר אנחנו לא צריכים להבין הכל.לדעתי בחלום האחרון יש גם פחד לגור לבד.
החלומות בגדול מראים את הירידה הרגשית שחשת וקוראים לך לחזק את האמונה אפשר לעשות זאת במגוון דרכים למשל ללמוד להאמין שהאל והיקום בעדך ותומכים בך ואת מוגנת ומבורכת אפשר להתפלל אפשר לקרוא כל מיני טקסטים שמחזקים אותך( מתהילים מספרים וכדומה), יש גם כל מיני הצהרות חיוביות באינטרנט או שאת יכולה להמציא שיעזרו לך להתמקד בחיובי ולהגביר אמון במה שחסר וכדומה.
הרסרית בחלום אני חושבת שאולי מייצגת את האוסידי ?
תחשבי רסר קשור להשלטת משמעת . והמשמעת לא נשמעת הגיונית יש איסור להכניס חתולים שאוהבת חתולים כמוך לא תכניס חתולים לביתה? אז לכן חשבתי שזה קשור אולי או לאוסידי או לקשיחות יתר ללא פרופורציה בתחומים מסויימים או עם הסביבה או קשיחות שלך עם עצמך.
מקווה שטופי ואני עזרנו
 

DOCTOR W H O

Member
מנהל
היי טוף וקוסמת המהממות!


קודם כל תודה תודה על כל הפירוש זה לא מובן מאיליו אתן מדהימות!
אני מסכימה איתכן בקשר לפירושים חשפתן בעיניי נקודות מאוד חשובות שכנראה התעלמתי מהן ( אמרתי לכן שאתן כבר מהממות?).
בקשר לאמא חורגת אני חושבת שזה היה יותר קונפליט פנימי שהציק לי, כי למרות מה שסבלתי ממנה אני עדיין מרחמת וכואב לי עליה וכנראה חיפשתי דרך להשלים עם מצבה.
אוהבת אותכן מאודדדדדדדדדדדדדד
 
למעלה