שבת שלום ומבורך

Wolfox

New member
היי:) עזרה בפתרון חלום..

היי:)
קצת על עצמי לפני...
אני בת 29, רווקה (לא בהריון ובלי ילדים או חבר) , אבא שלי חלה בסרטן ועכשיו בתהליכי החלמה. עברנו תקופה ממש קשה של כמה חודשים, ועכשיו יותר טוב תודה לאל. אבא שלי תמיד רצה להגיע להופעה של שלמה ארצי.

אז ככה,
חלמתי שאני בדרך להופעה, אליו, ממש מתרגשת שאני מגיעה ואיך שאני מגיעה, ישר ניגשת לקבלה לסדר לו שיישב קרוב לבמה כי קשה לו לשבת על כיסא רגיל. סידרתי את זה ועליתי במעלית לאולם, נכנסתי וראיתי את סבתי יושבת גם שם, הופתעתי לראות אותה כדי חשבתי שזו רק המשפחה שלנו הקרובה. ראיתי את אחותי שאמרה שהיא כבר סידרה לאבא שלי מקום והוא יושב בקדימה, רצתי אליו וראיתי את דודה שלי יושבת שם לידו, ביקשתי ממנה לתת לנו, לי ואחותי לשבת לידו והיא אמרה משהו כמו: בסדר, הנה יש כיסא אחר. והצביעו על כיסא רחוק יותר, בעיקרון היא לא נתנה לנו לשבת. ניסיתי כמה פעמים לבקש וראיתי שלא בא שלי זה לא נעים אז יצאתי והתחלתי לבכות מעצבים. אחותי יצאה אחריי והתחלתי לקלל(ממש לקלל) את דודה שלי ולהגיד: איך היא לא שמה לב שאנחנו רוצות להיות לידו??
כשאספתי את עצמי חזרתי לאולם וראיתי שזזנו יותר הצידה, למקום שבקושי רואים בו, אבא שלי אמר ששם יותר נוח לו..
ואז לקחתי את התינוקת שלי, כי היה צריך להחליף לה חיתול, לקחתי אותה לחדר ולא מצאתי את החיתולים.. יצאתי כדי לשאול את אמא שלי והיא אמרה 'זה ממש שם מולך העיניים שלי, כשחזרתי לחדר זה באמת היה שם, פספסתי את זה כנראה. החלפתי לה חיתול והיא בנתיים צוחקת, מאושרת, ועל מה שאני חושבת עליו זה: איזה אושר! היא מדהימה!
כשסיימתי נכנס מישהו אחר לחדר, אני לא יודעת מי ודיבר איתי והסיח את דעתי לרגע, בשנייה הבאה שמתי לב שהתינוקת נחנקת! כשהוא יחזור לה מה שיש בפה, היא התחילה להוציא תכשיטים(עגילים), הרבה!
הצלתי אותה והכל היה בסדר.. יצאנו מחייכות מהחדר.
הדבר הבא שאני זוכרת זה אותי מחפשת את הילדה ולא מבינה לאן היא נעלמה, ושילמתי למעלה האולם, ראיתי את דודה שלי מחזיקה אותי, ואבא שלי יושב לידן ומלטף לילדה את היד ומחייך..


מישהו יכול לעזור בבקשה?
תודה מראש!:))
 

טופי33

New member
שלום לך ושבת שלום

החלק הראשון של החלום משקף את התקופה הקשה שחווית
תקופה של מאבק \כעס \חוסר מנוחה \רצון עז לעזור אך חוסר יכולת ממש לעזור .
[היו מאבקים עם רופאים?עם בני משפחה?קופת חולים?]
כשהוא מצא את מקומו =במציאות מצבו השתפר .[אין החלמה מושלמת לכן זה עדיין לא המקום שרצית שיישב]
עכשו משהוטב מצבו יש לך היכולת לטפל בתינוקת=רעיון \יוזמה \פרויקט משהו אישי שלך שעשוי להפיק יצרתיות ,כסף .מדובר בשמהו מעשי שיתרום לך וכל המשפחה .
לא ציינת מה היחסים עם הדודה חשבי מדוע היא מופיעה מה שמה מה הקשר איתה מה הייתה עמדתה בזמן מחלתו של אביך .
רפואה שלמה וכול טוב .
 
חלוםן מעניין

את מרגישה צורך להיקשר לאהבה המשפחתית ולדאגה שיש לך לאביך, אבל את מרגישה שהשאיפה הזאת לא מושגת לגמרי ונשארת כמטרה מנותקת, וזה מדאיג אותך. את מרגישה במצוקה כמו המחנק. האהבה המשפחתית מנצחת את הקשיים ואת ההתלבטויות ואת חוזרת לשלווה ולהרגשת שלמות וביטחון.
&nbsp
 

ר106

New member
חלום שחלמתי

בת 43, גרושה + 1 מהצפון. עובדת במשרה חלקית. אתמול יצאתי אחרי המון זמן לפגישה...
היה לי הלילה חלום שמשלב המון ארועים ואנשים מעברי;
בתחילת החלום, הייתי במקום העבודה הישן שלי - חברת שירות לקוחות טלפוני, אלא שזה לא היה המקום כפי שאני זוכרת אותו אלא שונה לגמרי. אינני זוכרת בדיוק מה היה דו השיח בעבודה, אך אני כן זוכרת שחיכיתי בחלום לתשובה - לאור מבדקי קצונה שעברתי. הודיעו לי שלא עברתי בהצלחה את המבדקים (במציאות אכן זה קרה), אך הסיבה הייתה מוזרה מאד; ההנחייה שניתנה כביכול במבדקים שלא עברתי, הייתה להיות אגרסיביים ולענות בחוצפה, ואני - שלא רציתי להראות כל מה שאני יודעת באותה בחינה, הייתי עדינה מידי לטעמם... הייתי אמורה לחכות לאחת הבוחנות בכדי לקבל את המכתב בתחתיתו של בניין. כשהיא ירדה, התברר לי שאני היחידה מאותו מחזור בחינה שלא עברתי את המבדקים בהצלחה. אני מודה למדריכה שנתנה לי את המכתב ומחבקת אותה (אותה בחורה הייתה באמת מדריכה שלי בקורס הראשון שעברתי (לא בהצלחה) במקום העבודה האמור.
אינני זוכרת אם שאלתי את המדריכה לגבי אדם בשם אלי (שניהל פרוייקט שהבן שלי מעורב בו, וחיפשתי אותו בזמן האחרון כדי לברך אותו בשנה טובה - לא הצלחתי להשיג אותו...), אך פתאום ראיתי אותו הולך. הוא הלך כשסביב העיניים שלו משקפיים אפלים ואטומים (כמו ששמים לסוסים כדי שיראו רק את הדרך שלפניהם ולא יסיטו את העינים שלהם). הוא חצה את הכביש ואז הבחין שמישהו נפל תוך כדי חציית הכביש. למרות שהרמזור כבר הפך לירוק, אלי ירד כדי לעזור לאותו אדם...
אשמח לקרוא את התייחסותכם לחלומי.
שנה טובה,
ר.
 

טופי33

New member
שבת שלום יקירה

החלום משלב את כל החוויות שראית בהם כישלון -בחינות \עבודה \הבחור שלא השגת
בחלום את למעשה מנסה "לפתור"ולהבין את הכישלון .
*החיים דורשים ממך חוצפה ואגרסביות ואת לא כזו .
*יש בך משהו מיוחד וייחודי רק עלייך לראות זאת לחיוב ולא לשלילה.
*לקבל הכל באהבה ולחשוב שזה לטובה .
*לראות את כל המכלול בניגוד למשקפיו.
*עזרה לאחר היא ההצלחה האמיתית שלך [אומנם בחלום לא את עזרת אך אלי -אלוקים .מורה לך את הדרך.מעבר לזה קיבלת תשובה מדוע לא הצלחת לשוחח עימו הנשמה שלו עסוקה מדיי זה לא הזמן עבורו לשוחח איתך אך זה הזמן שלך לצאת מתחושת הכישלון .
בהצלחה רבה
 
למעלה