רכב סובארו 2008 B3 נכשל בטסט עקב זיהום אויר

רכב סובארו 2008 B3 נכשל בטסט עקב זיהום אויר

כל שנה הבעיה הייתה נפתרת ע"י תוסף זיהום אויר. השנה לא. יש אלטרנטיבה להחלפת ממיר קטליטי/חיישן חמצן? תודה מראש
 
האם נדלקה אתראת צ'ק אנג'ין?

אם לא נדלקה ואתה נכשל אז אני מהמר שהבעיה בממיר הקטליטי. אם נדלקה צריך לבדוק ע''י חיבור למחשב הרכב מהו הליקוי.
 
בהחלט

איזה רכב? האם ביצעת ברכב שינוי? כמו למשל התקנת גז וכד'? ובנוסף, אם אמרו לאחר בדיקה חיישן חמצן אז מדוע רשמת ממיר?
 
אצלך זה מנוע בוקסר?

ואם כן האם אצלך יש 2 "בנקים" (כינוי ליציאת צינורות המפלט מצד שמאל ומצד ימין בהתאמה עם 2 ראשי המנוע במנוע הבוקסר). אצלי בפיקנטו הפשוט יש 2: אחד ב"מעלה הזרם" והשני ב"מורד". לפי החישוב הזה שלי, אצלך יש 4 חיישני חמצן: 2 בכל צד כלומר 2 בכל "בנק" (אגב בנק כאן, הכוונה לגדת נהר...). אתה צריך להבין איזה חיישן הלקוי. צריך להתחבר למחשב במוסך ללמוד איזהו הלקוי. &nbsp בנוסף, האם המנוע עובד חלק? מתי החלפת פלגים לאחרונה? פלגים או סלילים שמזייפים מטעים את המחשב שיש בעיות אחרות כולל חיישני חמצן, או ממיר, וכד'. האם כעת דולקת נורת הצ'ק אנג'ין? אם כעת אינה דולקת אז אין לך בעייה עם חיישן החמצן. האם דלקה בטסט כשהרכב נכשל?
 
למעלה