האם מומלץ להשקיע בפנס אחורי מקורי או שללכת על תחליפי

האם מומלץ להשקיע בפנס אחורי מקורי או שללכת על תחליפי

שלום,
תוך כדי נסיעה ברוורס פגעתי בקיר (סקודה פאביה 2017), הפנס השמאלי אחורי נשבר והטמבון האחורי נשרט (נראה שללא עיקום בפח). רציתי להתייעץ איתכם בבקשה:
1.האם כדאי להשקיע בפנס מקורי מהיבואן (טרם בדקתי עלות כי המקרה קרה הרגע, אבל מניח שבמקרה הכי טוב מבחינתי יקחו 1000 שקלים). האם יש סיבה שמצדיקה קנייה של מקורי או שעדיף ללכת על תחליפי חדש (ממה שאני רואה ברשת עלות שלו היא באיזור ה-300 ש"ח).
2. אני יודע שכל מקום בארץ וכל סוג טיפול יכול להיות מתומחר במחיר אחר. אבל מה המחיר המקסימלי שיכולים לגבות ממני מבלי שינצלו את העובדה שאני לא בקיא בתחום הרכב? בעיקרון מדובר בשריטות שמצריכות צביעה חדשה של הטמבון (אין אפשרות אחרת בוודאות)? אגב אני מדבר על תיקון שלא במורשה כי שם אני יודע שהעלות היא באיזור 1500 ש"ח (ניסיון עבר)

תודה מראש
 

חן 1111

Active member
אין סיבה להשקיע במקורי. כולה פלסטיק שבטח עוד יישבר בעתיד...

גם פגוש זה חלק שמועד לשריטות ופגיעות חניה. אם זה לא בולט ומכוער, לא הייתי רץ לתקן. שריטות בפגוש תמיד יהיו. אם זה רק תיקון צבע, זה יכול להיות כמה מאות שקלים. אתה יכול גם לקנות צבע ולתקן לבד עם מכחול. אפשר היום גם לקנות תרסיסי צבע בכל גוון מקורי. זו האפשרות הכי זולה. לא יצא מושלם, אבל בשביל פגוש זה מספיק טוב.
 
האם מקום שהיה שרוט לפני שנצבע ״רגיש״ יותר?

כלומר.. במידה ובצד שמאל היו שריטות וצבעו את הטמבון כולו. האם המקום שהיה שרוט לפני כן, יאבד מצבעו מהר יותר ממקום שלא היה שרוט לפני הצביעה?
לגבי הפנס. תודה. אכן אחפש תחליף
 

חן 1111

Active member
לא נראה לי. אם כל הפגוש צבוע בצבע חדש

אז כולו עמיד באותה מידה.
 
למעלה