em28
Well-known member
שיכוך הנסיעה בהונדה סיויק
מסתבר שנסיך הכסף (סיויק האצ'באק 2009) אינו רכב שטח !
מאיפה אני יודע ? אז זהו שנסיעה בשביל חרוש בהרי ירושלים עם התקלות בלתי מתוכננת
עם סלע בגובה של חיפושית הבהירה את העיניין סופית.
הרכב יצא מהיער במצב רטט כשכל מהמורה בכביש משדרת ויברציות וקרקושים לכל עבר.
בבדיקה מתברר שיש בולם קדמי אחד נוזל, ובולם אחורי חלשלוש.
מה עושים ? מחליפים אחד ? שניים ? ארבעה ?
הנסיך כבר לא צעיר וגם בצעירותו לא היה סיטרואן מבחינת שיכוך ורכות הנסיעה, נהפוכו !
מעבר לעניין הבטיחותי שמחייב להחליף לפחות את הבולם הנוזל, האם כדאי להתעסק עם התחליפים ?
האם יש בולמים שנועדו להיות רכים יותר ? ספורטיביים יותר ? איך זה הולך ?
האם גם הקפיצים (יש עדיין ?) בעניין או שזה התחום הבלעדי של בולמי הזעזועים ?
האם לאחר החלפת בולמים צריך לבצע כיוון פרונט ? מה לגבי הציר האחורי ?
מסתבר שנסיך הכסף (סיויק האצ'באק 2009) אינו רכב שטח !
מאיפה אני יודע ? אז זהו שנסיעה בשביל חרוש בהרי ירושלים עם התקלות בלתי מתוכננת
עם סלע בגובה של חיפושית הבהירה את העיניין סופית.
הרכב יצא מהיער במצב רטט כשכל מהמורה בכביש משדרת ויברציות וקרקושים לכל עבר.
בבדיקה מתברר שיש בולם קדמי אחד נוזל, ובולם אחורי חלשלוש.
מה עושים ? מחליפים אחד ? שניים ? ארבעה ?
הנסיך כבר לא צעיר וגם בצעירותו לא היה סיטרואן מבחינת שיכוך ורכות הנסיעה, נהפוכו !
מעבר לעניין הבטיחותי שמחייב להחליף לפחות את הבולם הנוזל, האם כדאי להתעסק עם התחליפים ?
האם יש בולמים שנועדו להיות רכים יותר ? ספורטיביים יותר ? איך זה הולך ?
האם גם הקפיצים (יש עדיין ?) בעניין או שזה התחום הבלעדי של בולמי הזעזועים ?
האם לאחר החלפת בולמים צריך לבצע כיוון פרונט ? מה לגבי הציר האחורי ?