i35 מצלצל

orne15

New member
i35 מצלצל

בוקר טוב,

אשמח לדעת מה יכולות להיות הסיבות לרכב ש- "מצלצל"
טיפולים נעשים בזמן
 

orne15

New member
אותן תחנות קבועות

המליצו להוסיף תוסף לשמן אז עשינו זאת גם
האם יכול להיות איתות לבעיה מכנית?
 

salachshabati

New member
ייתכן שצינורית וואקום השתחררה או נקרעה, בדוק ויזואלית או גש

למוסך. אפשרות נוספת היא צילינדר שהפסיק לעבוד ( מצת פגום ) ואז תרגיש רעידות גם בניוטרל. בתקווה שאין זו בעיית פיח או מנוע מתחמם מדי.
&nbsp
תגש למוסך, לא תמיד אפשר לפתור בפורום בעיות.
 

מנחם231

New member
אם זה מצלצל אז תענה

לפני הכל הייתי מחליף תחנת דלק .
 

salachshabati

New member
תשובה ישירה לשאלתך:

הנקישות במנוע מופיעות, בדרך כלל, בגלל מספר גדול של סיבות: זווית הצתה מוקדמת מידי לתנאי פעולת המנוע, הצטברות פיח עקב שריפה לא מושלמת בתא השריפה כתוצאה מהצתה לא סדירה, מצתים לא מתאימים, או לא תקינים, לפי הוראות היצרן, מרווח לא תקין בין האלקטרודות, התחממות יתר של המנוע הגורם לחום-יתר בתא השריפה, שימוש בדלק באוקטן נמוך שאינו מתאים ליחס הדחיסה, דלק באיכות גרועה, חדירת מים לצילינדרים, יחס דחיסה גבוה מהוראות היצרן הגורם להתלקחות עצמית מוקדמת של התערובת.
המהירות של שריפת התערובת בתאי השריפה משתנה על פי יחס התערובת והתנאים השוררים במנוע בכל רגע נתון. בתנאים נתונים, המהירות של שריפת התערובת קבועה והיא מתרחשת בצורה של חזית להבה המתפשטת באופן סדיר מנקודת הניצוץ אל חלל תא השריפה. בגלל הסיבות המפורטות לעיל, קיימים מצבים של שריפה לא סדירה והתלקחויות משניות בעת הצתת התערובת ברגע הראשוני על ידי המצת. מצבים אלה גורמים לעלייה פתאומית של הלחץ בצילינדר לפני הגעתה של הבוכנה לנמ”ע . הנקישות הן תופעה מכאנית העלולה לגרום נזק מכאני לחלקי המנוע וכן ירידה במומנט המנוע, שריפה לקויה של התערובת ועלייה ברמת הפליטה של המזהמים .
&nbsp
שאלה: מה פרופיל הנסיעה שלך מבחינת עירוני / בין עירוני.
&nbsp
אם רוב הנסיעות שלך בתוך העיר בפקקים, קח את הרכב לכביש פתוח למשך שעה.
 

מנחם231

New member
רק אם בא לך

לנסות תוסף לדלק. יכול לפתור את הבעיה בעלות נמוכה.
 

enigo

New member
באילו תנאים הוא מצלצל? עומס נמוך או גבוה? סל"ד נמוך או גבוה?

תוסף דלק הוא באמת אופציה ראשונית זולה וזמינה. שווה לנסות. אם לא נעלם - לגשת למוסך, מהר. צלצולים יכולים להיגמר בהרס של המנוע.
 
למעלה