תהיות בנוגע לליסינג פרטי
דיברנו עם נציג של אלבר ואני חייב להבין תופעה שאינה ברורה לי בעליל.
אני לתומי תמיד חשבתי שבעיסקת ליסינג אתה אמור לשלם את ירידת הרכב של הרכב פלוס רווח של חברת הליסינג.
הרכב החדש עולה X, בעוד 30 חודש יהיה שווה Y, אז ירידת הערך היא X פחות Y ועל זה צריך להוסיף רווח כל שהוא לחברת הליסינג.
אם ככה ההגיון אומר שרכב ששומר על ערך שוק גבוה יותר אמור להיות זול יותר בליסינג. ככה זה בארה"ב. הונדה אקורד זולה יותר בליסיניג מהמקבילה של שברולט.
אז איך זה שאלבר מציעים לי טויוטה יאריס וטויוטה אוריס שתיהן היברידיות באותה עלות בדיוק ? ומצד שני יאריס לא היברידית זולה ב600 שקל לחודש לעומת היאריס ההיברידית. זה לא הגיוני.
מישהו מבין איך התמחור הזה עובד ?
דיברנו עם נציג של אלבר ואני חייב להבין תופעה שאינה ברורה לי בעליל.
אני לתומי תמיד חשבתי שבעיסקת ליסינג אתה אמור לשלם את ירידת הרכב של הרכב פלוס רווח של חברת הליסינג.
הרכב החדש עולה X, בעוד 30 חודש יהיה שווה Y, אז ירידת הערך היא X פחות Y ועל זה צריך להוסיף רווח כל שהוא לחברת הליסינג.
אם ככה ההגיון אומר שרכב ששומר על ערך שוק גבוה יותר אמור להיות זול יותר בליסינג. ככה זה בארה"ב. הונדה אקורד זולה יותר בליסיניג מהמקבילה של שברולט.
אז איך זה שאלבר מציעים לי טויוטה יאריס וטויוטה אוריס שתיהן היברידיות באותה עלות בדיוק ? ומצד שני יאריס לא היברידית זולה ב600 שקל לחודש לעומת היאריס ההיברידית. זה לא הגיוני.
מישהו מבין איך התמחור הזה עובד ?