צריכתדלק מזדה 3 דגם ראשון

em28

Well-known member
צריכת דלק בנסיעה עירונית היא מושג חמקמק

אפילו אם תיקח את אותו מסלול - חציית עיר גדולה, למשל. הרי שיש הבדלים בין ימי חול לסופ"ש, בין שעות העומס לאמצע הלילה, ובין זחילה בפקק לנסיעה שוטפת. כל עצירה ברמזור, והאצה לאחר מכן מקפיצה את הצריכה. נסיך הכסף (סיוויק 1.8 אוטומט) למשל נחשב לרכב חסכוני בסגמנט. מצאתי את עצמי מגיע לצריכה של 1:11-12 בתוך העיר, ומהצד השני לצריכה של 1:4-5.
 
תודה רבה

אבל צריכה של 7 8 בתוך העיר זה נחשב בסדר יחסית לרכב 1600 ? במיוחד שמדובר בעיר עם פקקים מטורפים .
 

em28

Well-known member
שוב, קשה מאוד לכמת - פקקים מטורפים זה מושג סובייקטיבי

פקק שעומדים בו מוריד את צריכת הדלק לערכים שערורייתיים,
לעומת זאת פקקים שזורמים ב-30-40 עשויים לתת תוצאה טובה יחסית,
עצור וסע לא עושה טוב לצריכה, עליה/ירידה משפיעים בקיצוניות.
&nbsp
אבל כדי לא להשאיר אותך בלי תשובה, ליורש העצר יש מאזדה 3.
הצריכה המעורבת שלו בנסיעות יומיות של בית-עבודה דומות לצריכה שלך.
 

em28

Well-known member
מוריד ! נניח מ-1:8 ל-1:3, זו ירידה. לא ?

**מוריד** את צריכת הדלק לערכים שערורייתיים.
&nbsp
טוב, זה קטע של עברית - צריכת דלק נמוכה זה 1:4 או 1:14 ?
אולי היה ראוי לכתוב שצריכת הדלק הופכת לשערורייתית ?
 

enigo

New member
זו צריכת דלק גבוהה יותר, ולכן זה מעלה את צריכת הדלק

צריכת דלק נמוכה היא כשנצרך מעט דלק - משמע 1:14 היא צריכה נמוכה יותר מאשר 1:4. וכן, זה בהחלט מבלבל, וזו טעות נפוצה מאוד.
אולי כדאי לעבור לצורה המקובלת באירופה, של ליטרים למאה ק"מ, אז זה מסתדר טוב יותר - 14/100 זו צריכה גבוהה יותר מאשר 4/100...
 

em28

Well-known member
זו היתה פינתנו "רגע של עברית"


זוכרים ? לפני שאבשלום קור (ד"ר בשבילך) השתלט על העברית ברדיו.
 
למעלה