אלוהים מבצע ריקול ענק לכתבי הקודש של כלל הדתות

אלוהים מבצע ריקול ענק לכתבי הקודש של כלל הדתות


המכון הבינלאומי לנאורות וקידמה בת זמננו מדווח הבוקר כי בבדיקת פתע שערך במפעל אדיר המימדים של אלוהים, נתגלו כמויות בלתי נתפסות של חיידקי טמטומונלה בכתבי הקודש המשווקים להמונים על ידי כלל הדתות. טמטומונלה הוא חיידק אכזרי במיוחד שהידבקות בו עלולה לגרום לבורות חשוכה, קנאות, גזענות, אפליית נשים, הומופוביה, מעשי רצח והתנהגות אובססיבית עד לכדי שיגעון ואיבוד קשר עם המציאות.

בקרב מיליארדי מאמינים אשר שואבים את אמונתם מסיפורים על טבעיים בחסותו של אלוהים, נצפו על פני השנים אירועים מחרידים כתוצאה מחשיפה לחיידק המסוכן, החל בפולחן עיוור של הטלת מום באיבר מינו של תינוק בן שבעה ימים וכלה במלחמות דת ועריפת ראשים.

לאור תמונה עגומה זו, ממליץ המכון לנאורות וקידמה בת זמננו על סגירת המפעל של אלוהים לצמיתות, החרמת כל החומרים הנגועים בטמטומונלה והעברתם למוזיאונים לחקר אמונות פרימיטיביות נפוצות. במקביל לכך, קרא אלוהים לקהל מאמיניו העצום בכל רחבי העולם להשליך לאלתר את שיירי אמונתם לפח האשפה הראשון שנקרה בדרכם. בתגובה לממצאים החמורים אף מסר אלוהים כי בכוונתו להתאבד.

ברקע הדברים, מניית מפלצת הספגטי המעופפת הנסחרת בוול סטריט נוסקת בשעה זו באלפי אחוזים. מומחים מעריכים כי בימים הקרובים צפוי להיווצר מחסור עולמי חריף במסננות פסטה, בעקבות עליית קרנה הפתאומית של מפלצת הספגטי, הוד איטריותה.
 
סרקסטי וקיצוני, מי כתב?מה זה ריקול?

חיפשתי גם את המילה באנגלית ולא בטוחה שהפירוש שמצאתי מובן לי בהקשר של הקטע הזה.
 

Lhuna1

New member
ריקול זה קריאה לחנויות ולצרכנים

להוריד מהמדפים ולהחזיר ליצרן מוצר שנמכר, עקב כך שהוא התגלה כפגום או מסוכן.
&nbsp
https://en.wikipedia.org/wiki/Product_recall
&nbsp
אני מצאתי את הקטע סרקסטי, אך לא קיצוני. די מדויק בעצם.
&nbsp
 
למעלה