בדרך לגירושים

dilema89

New member
בדרך לגירושים

חשבתי איפה אני יכולה לקבל עצות הכי טובות
ולדעתי זה המקום הנכון!
אז קצת בקצרה נשואה 13שנה +3 מדהימים האושר של חיי
כמו אצל כולם היו עליות וירידות ,חלק נכבד מהמריבות זה בגלל משפחתו...אכלתי ואוכלת הרבה חרא מהם (סליחה על הביטוי)
הבעיה "שהמלחמה" היא לא רק מול משפחתו היא בעיקר מולו כי הוא לא איתי לא תומך ולא מגבה מפחד מהצל של עצמו(ככה הוא תמיד עם כולם) בעיקר עם אימו הולך אחריה באש ובמים בעיניים עצומות....כן עוד לפני שהתחתנו משפחתו הזהירה אותי בצחוק בקשר לנושא אבל לא הבנתי כמה זה נכון ורציני ופוגע לי בתא המשפחתי(הקשר הזה עם אימו)..כן אני אוהבת אותו אבל גיליתי בטעות כמה הוא מזלזל בי בשיחות טלפון עם אימו מאחורי הגב ....וכשהיא הבינה שאין לי בעל שיתמוך בי קפצה על הגל....ומרשה לעצמה לומר מה שהיא רוצה והוא לא מגיב....
זאת לא הפעם הראשונה שאני רוצה להתגרש אולי הפעם המיליון אבל כל פעם משפחתי הפרימיטיבית עוצרת אותי ....זה התחיל עוד שהיינו נשואים בלי ילדים ועד היום....אני לפעמים משתגעת ממשפחתי, לא אמור להיות אכפת להם שאני יהיה מאושרת?!
אני מבינה אותם גרושה+3 לא קל כלכלית אבל מה אני יכולה לעשות כמה אני יכולה לסבול רע לי מאוד לא אוכלת לא מתפקדת,לא מבינה מה עשיתי רע למישהו,,,,דא משפחתו בסכסוכים עם כולם משפחה חברים מחפשים את החרא ...כן חשוב לציין שחלק מהבעיות שלהם איתי זה לא משהו אישי שעשיתי להם...מספיק שאני אצא עם חברה לבד זה מפריע להם דברים שקשורים בזוגיות שלנו ...בחיים לא זילזלתי בו ליד משפחתו בחיים לא דיברתי עליו לא יפה להפך....
ולדעתי הבעיה העיקרית זה בעלי שנותן להם אור ירוק פשוט.
עכשיו החלטתי כמעט סופית רוצה להתגרש ומה שגרם לזה שהוא פשוט מאמין לאמא שלו ולא לי ןאם אין אמונה כבר אז אני לא יכולה לראות עתיד לא יכולה לראות אותו עכשיו אני ככ פגועה אין לו שום סיבה להאמין לה ולא לי בחיים אבל בחיים לא שיקרתי לו ...מפחדת שהילדים לא יפגעו מפחדת מהמצב הכלכלי מפחדת שלא תהיה לי את הגיבוי המשפחתי (כרגע לא סיפרתי להם כלום,רק אחרי) יש לי תמיכה של חברות אבל עדין...
מה הייתם מציעים לי לעשות?
 

rafi32m

New member
מקום שלא טוב בו לא נשארים

אל תקשיבי למשפחתך, רק לעצמך את יודעת הכי טוב מה טוב לך, ומה רע לך, אם החלטת להתגרש אחרי כל המאמצים לשמור על הזוגיות מכל כיוון אפשרי תלכי עם הלב בלי פחד מה יהיה.
בהצלחה
 
כל כך מזדהה

וואו אני ממש ממש מבינה אותך
אני התגרשתי בדיוק בגלל הסיבות האלה. אמא שלו והוא.. וכשגיליתי מה הוא אומר עליי מאחורי הגב, כמה הוא תומך בה, כמה אני לבד נלחמת על נישואים שיצליחו הרמתי ידיים כי הוא לא שווה את זה.
אני מבינה אותך שזה קשה את צריכה לנסות למצוא פתרונות למצב כלכלי כדי שלא תתמוטטי.. אולי איזו דירה קטנה או לגור אצל המשפחה בתור התחלה.
אני לא יודעת אם להגיד לך להתגרש כי אנחנו במצב שונה אני התגרשתי בלי ילדים לא הייתי מוכנה להכנס להיריון מהשרץ הזה.. שאמא שלו תביא לו ילד מצדי (סליחה על הבוטות)
אם המצב הכלכלי שלך יהיה סביר אחרי הגירושים לכי על זה.
 
לפני גירושים לכו קודם לייעוץ זוגי

תעלי את המקום של אימו אצלו ואת הרגשות שלך לגבי זה.
&nbsp
אם לא יהיה שיפור - תתגרשי
&nbsp
אין מה למהר. להתגרש תמיד אפשר
 

רן ורדי

New member
החלטה להתגרש

ההחלטה להתגרש חשוב שתלקח בלב שלם
אם וכאשר תחליטי\ו שזו דרככם אני ממליץ בחום לפנות לגישור כהליך חיובי נכון מהיר חסכוני ואופטימלי להגיע להסכם גירושין נכון עבורכם, ולא לפנות למאבקים משפטיים בין עורכי דין בבתי המשפט.

בהצלחה
רן
מנהל פורום גישור בתפוז
 
למעלה