התחברתי לפרטנר לרשת הסיבים לאינטרנט חבילת 1 גיגה

shoki222

New member
התחברתי לפרטנר לרשת הסיבים לאינטרנט חבילת 1 גיגה

המחיר דומה מאוד למה ששילמתי עד כה לתשתית בזק ולספק הוט נט. כרגע המהירות להורדה מאוד לא יציבה מקסימום 350 בחיבור המחשב הנייד ישירות לראוטר.העלאה 100-120. ב wifi ברשת 2.4 גיגהרץ עלוב 40-60 וברשת 5 גיגה הרץ מקסימום 200 הורדה והעלאה 100-110. המחשב שלי תומך בהכל הכי טוב ומהיר ואני יושב שהראוטר סנטימטרים ממני.

אני מאוכזב מאוד מקצב ההורדה. קצב ההעלאה פנטסטי.

בנוסף, הרואוטר dlink256DG שסופק הוא אניגמה. אין שום מקום בייקום שמפרט את תכונותיו ויכולותיו. הוא מגיע עם קושחה שבה לא ניתן לשנות את ה- channel בשידור קשת ה- 5 גיגהרץ. אצלי זו בעיה כי יש לי כרטיס רשת אלחוטי באחד מהמחשבים בבית ש"רואה" רק חלק מה- channels ולא את כולם (לא שאני מבין למה).

פרטנר מציעים שתי חבילות זולה- של 100 מגההרץ ושל 1000 מגההרץ אין נציג טכני בפרטנר שמבין ושאיתו אפשר לברר באיזה חבילה לבחור כי הרי ה 1 גיגה זו חצי פיקציה שתלויה בציוד שלך.

הטיפוס שהתקין את הציוד לימד אותי טריק בהשחלת כבלים בתעלות...להשתמש בחמאה לסיכוך ההשחלה..הוא היה טיפוס עצבני שרק רצה לגמור וללכת...לא הצלחתי להחזיק אותו בשום אופן אצלי לאחר ההתקנה כדי לקבל קצבי ההעברה טובים יותר ועתה עלי לחכות לטכנאי נוסף.

עתה עם קצב ההעלאה נהדר, רציתי לישם כמה פרוייקטים של ההעלאות מסיביות למשל גיבויים בגוגל תמונות ובענן בזק אבל הפרוייקטים הללו לא מתקדמים מהר מאוד אכזבה גמורה, אולי מוטבע בהם מנגנון שמגביל את קצב ההעלאה.
 

shoki222

New member
למה לא?

אם אני יושב סנטימטרים מהראוטר והנייד תומך עם הכרטיס האלחוטי ב ac1200 אז למה אני מקבל קצב הורדה כל כך נמוך ברשת ה 2.4 גיגהרץ וקצב הורדה לא כמובטח ברשת ה 5 גיגהרץ? גם שאני מתחבר עם כבל לראוטר ישנה אכזבה גדולה.
 
למעלה