מגדיל טווח מתאים להתקנה בחוץ

Micha Portugaly

New member
מגדיל טווח מתאים להתקנה בחוץ

שלום מחפש המלצות למגדיל טווח שניתן להתקנה על הגג.
מחובר להוט
 

cheif

Member
מנהל
OUTDOOR AP

כמעט לכל החברות המוכרות יש נקודות גישה להתקנת OUTDOOR - דלינק, אדימקס, TP-LINK, יוביקיוטי, LINKSYS ורוקוס. טווח המחירים מתחיל סביב 1000 שקל ויכול להגיע לאלפים רבים. אתה צריך קצת לפרט יותר על הצרכים שלך ולחשוב היטב כיצד אתה מתקין את הנקודה ומושך אליה את כבל הרשת ומתח.
 

Micha Portugaly

New member
תוכל להמליץ בבקשה על

AP מועדף. הצורך הוא להגדיל טווח בקומה עליונה (קומת גג). מעדיף ללא כבלים.
קולט ומעביר אלחוטי.
 

cheif

Member
מנהל
חבל על הכסף

שחזור אות אלחוטי ליחידה חיצונית יתן תוצאות נמוכות מאוד. קרא את המדריך הזה על מנת להבין. אם אתה כבר הולך להוציא 1000 שקל, עדיף כבר לשכור חשמלאי שיעביר לך כבל רשת לקומה הזו - זה יעלה הרבה פחות מ-1000 שקל ותוכל לרכוש יחידה פנימית זולה בהרבה.
 
A

adorah

Guest
דברים משתנים CHEIF

מגדילי טווח מודרניים יודעים להגביר את האות ולחפות במידה רבה על הירידה בעוצמת השידור.
לדוגמה, לאחרונה התקנתי בחניון תת קרקעי של בניין מצלמות וכדי לחסוך את הצורך בהעברת כבל רשת בין בניינים וסיבוכים נוספים התקנתי AP OUTDOOR בצד הנתב וAP OUTDOOR CLIENT בצד השני אליו חיברתי 4 מצלמות אבטחה. מרחק של כ40 מטר ביניהם עם קשר עין ישיר. העסק עובד מצויין. לעיתים יש נפילה של מספר שניות בסיגנל שאיני בטוח אם הוא נובע מהפרעה אלחוטית או קפיצת מתח אבל 95% מהזמן יש שידור רציף ובתנועה מלאה..ואגב, השתמשתי בזוג מגדילי טווח שרכשתי בסין ב90$ ביחד..

יחד עם זאת, אני בהחלט מסכים שחיבור קווי תמיד טוב ויציב יותר היכן שאפשרי..
 

cheif

Member
מנהל
את הפיזיקה קשה לנצח

המהירות של שני AP שמדברים האחד עם השני באלחוט, לעולם תהיה נמוכה יותר מחיבור חוטי ולכן איפה שאפשר צריך לבחור בו. אם אם ממש אין אפשרות אחרת - וזה לא נראה לי המצב אצל השואל - אפשר ללכת על פתרון אלחוטי. בכל מקרה, קח בחשבון שאם רכשת את ה-AP בסין הם אינם עומדים בתקינה הישראלית לגבי עוצמה ולכן אתה מקבל מהירות סבירה...
 

rafid1

Active member
מנהל
הוא בטח רכש שני Xiaomi mini ועטף אותם בניילונים בחוץ...

שיביא לינק, נוסיף למומלצים שלי...
 
למעלה