הודעה חשובה

OrEl74

Well-known member
מנהל
הודעה חשובה

יוסטון לא קונטנדרית.
אפילו אל קרוב לזה.

סתם שתדעו
 

rapgamer4ever

New member
סיכום המשחק יוטה- יוסטון

במשחקים האחרונים סניידר החל לפתוח עם קראודר בעמדה 4 במקום פייבורס. זה ההרכב הכי טוב שלו שעושה את מרבית הריצות של הג'אז.
&nbsp
המשחק נפתח בכדור ביניים- נשרקת עבירה לגובר על קאפלה. לא הבנתי מה רצו השופטים.
דקות לאחר מכן הארדן בסוויץ' הגנתי על גובר, עושה פלופ ומקבל את השריקה.
2 עבירות לגובר תוך 2 ומשהו דקות, שתיהן חארטה עפה. הוא מתעצבן, מעיף כוסות מים מהמזכירות וצועק על השופטים. מורחק מהמשחק.
&nbsp
הקהל של יוטה זעם והשחקנים בהתאם. שיחקו עם אדג', שמרו חזק, קפצו על השופטים אחרי כל שריקה שלא הלכה לטובתם. פייבורס מילא את התפקיד של גובר והיה פנטסטי בשני צדי המגרש. יוטה שיחקה עם אנרגיות, יוסטון שיחקו אנטי כדורסל. לא זזו, לא מסרו, הארדן מאובן בהגנה. באמת כדורסל נוראי.
ההפרש של יוטה צמח ל-15 אלא שבסיום המחצית הארדן התחמם וקיצץ ל-8.
&nbsp
ברבע השלישי עוד מאותו הדבר אלא שזה התבטא גם בתוצאה. יוטה משחקת היטב, מניעה כדור ושומרת מצוין, בפרט בחסימת נתיבי מסירה. יוסטון מקלה עליה את החיים עם חוסר חשק מוחלט. ההפרש תפח עד 35. בול גיים.
&nbsp
כמה מילים על הארדן והפוזשנים שלו מול מיסמאצ'ים בהתקפה, שנראים הרבה פחות טוב העונה. מה גורם לכך:
- הוא פחות מתאמץ. יש לו יכולת להשיג seperation אבל מתוך עצלות הוא מכדרר את השעון ועולה לזריקת סטפ באק קשה.
- היריבות יכולות להביא יותר עזרה מסביב. הרוטציה של יוסטון פחות איכותית משנים קודמות ויש שחקנים שלא שווים דקות משחק ב-NBA.
&nbsp
ביוטה פייבורס היה המצטיין כאשר רוביו ואינגלס היו הארכיטקטים של ההתקפה.
ביוסטון 13 אסיסטים על 23 איבודים. הפסידו ב-27 הפרש, התבוסה הכי גדולה מאז שכריס פול הגיע לקבוצה.
&nbsp
 

Anfield

New member
מניח שיוסטון תביא מישהו שיעזור לה בפברואר

לקבל 30 הפרש ברבע 3 זה על הפנים.
 

OrEl74

Well-known member
מנהל
איזה פראיירים אוקלהומה

היתה להם הזדמנות לעלות למקום הראשון במערב אבל הם מצאו את הדרך להפסיד לבולס ולא ניצלו את ההפסד של דנבר לשארלוט.
הבולס אגב, נראים לא רע בכלל בשני המשחקים האחרונים אחרי שהוייברג הלך ומרקנן חזר.
&nbsp
 

Krit123

Well-known member
וונדל קרטר ג'וניור עם חסימת השנה

לא זוכר שראיתי את ווסטברוק נחסם בניסיון לטומהוק, בטח שלא בגובה הזה.. צריך ביצים של שור רק בשביל לנסות, no pun intended (תכלס כן אינטנדד, מתבקש)

פה באיכות יותר טובה
http://www.espn.com/video/clip?id=25480631

 

OrEl74

Well-known member
מנהל
מרשים בהחלט!

פעם, די מזמן, היה לאולנזו מורנינג משחק של משהו כמו 12 חסימות ואחרי המשחק איזה כתב שאל אותו, איך הוא מצליח לחסום כל כך הרבה ואולנזו ענה שהוא פשוט לא מפחד להפוך לפוסטר ומנסה לחסום גם אם מנסים להטביע עליו.
&nbsp
הסיבה שלא ראית את ווסטברוק נחסם בנסיון להטבעה כזאת זה לא כי זה בלתי אפשרי אלה כי רוב השחקנים פשוט לא ינסו.
וונדל קארטר הולך להיות אימת ההתקפות בשנים הבאות ולהשליט טרור מתחת לסלים, לא יפתיע אותי אם נראה ממנו ממוצעי חסימות שלא נראה מאז מוטמבו.
שילוב נהדר של ניתור, תזמון וחוסר פחד
 

Krit123

Well-known member
העתיד שלכם תותים+עוד קצת על המשחק

כמה דברים מוזרים ממה שהספקתי לראות: אדאמס קלע את 12 הנקודות הראשונות של אוקלהומה בארבע דקות בערך, אבל סיים סך הכל עם 21. אם זה לא מספיק הזוי אז הוא סיים גם עם 10 ריבאונדים, 9 מהם בהתקפה (החטאות שלו)

ווסטברוק ולאבין חלקו לא פחות מ-19 איבודי כדור!!.. ראס עם קוואדרופל דאבל של 24-17-13-10. לאבין הופיע בקלאץ' והיה יעיל לשם שינוי.

לארי מארקנן העניש פעמיים את פול ג'ורג' מהכדרור במהלך המשחק, אחת מהן בשביל להעלות את הבולס ליתרון עם 5 שניות על השעון. הייתה הזדמנות ל-PG לנצח את המשחק פוזישן לאחר מכן עם מבט פנוי לחלוטין (יותר מזה שהיה לו מול הנטס) ביציאה מפסק זמן אבל הוא החטיא..
 

Anfield

New member
זה היה משחק חלש של אוקלהומה

בהגנה היו המון הטבעות וסלים חופשיים.
אולי זה בגלל שזה המשחק האחרון במסע החוץ ומנטלית השחקנים כבר לא 100% שם, אולי סתם כי הקבוצה לא יציבה. בכל מקרה ברור שזה בזבוז וחבל.
הקבוצה הזאת תקום ותיפול על ההגנה שלה, אם היא תיתן 114 נקודות היא רוב הפעמים לא תנצח.
בהתקפה אלה אותם החטאים מתמיד, אני לא מצפה למשהו אחר.
 

rapgamer4ever

New member
מצטרף למחמאות לוונדל קרטר

הבולס ניצחו את הרבע האחרון לא בזכות כדורסל גדול אלא כי נכנסו לבונוס בשלב מוקדם.
צריך לתת קרדיט למאמן החדש שלהם על שני הפוזשנים האחרונים במשחק. במקום לתת את הכדור ללאבין ושכולם יזוזו הצידה, הריץ אקשן של דריבל הנדאוף למרקנן, שבפעם הראשונה שחרר מסירה טובה לשלשה של הולידיי ובפעם השנייה הטעיה של הנדאוף נוסף וכניסה לטבעת על פול ג'ורג'.
&nbsp
לבולס יש הרבה שחקנים מעניינים במספר עמדות. בהמשך לדיון של ליאור ו-krit, אני עדיין חושב שחסר להם שחקן עם פוטנציאל להיות פרנצ'ייז פלייר. בלעדיו יהיה להם קשה להפוך לקבוצה חזקה, גם בעוד 2-3 שנים מהיום.
 

Krit123

Well-known member
אני מאמין שהם יכולים להיות פרנצ'ייז

אם לא כל אחד לחוד אז כצמד עם דינמיקה יחודית. שניהם יכולים לתקוף מבפנים ומבחוץ אבל נקודת המוצא שלהם הפוכה, הם אמורים להשלים אחד את השני ככל שהכימיה תשתפר. שניהם שחקנים של דאבל-דאבל ואולי יתנו מעל 4 חסימות בממוצע יום אחד.

אני די שותף לחוסר האמונה שלך ושל ליאור בלאבין, אבל אני חושב שהחוזה שלו הוא מפתח להביא צלע נוספת עם הזמן שתיקח אותם עוד צעד למעלה. ה-Sleeper שלי הוא בכלל צ'אנדלר האצ'יסון בעמדה 3 שבנתיים לא מוצא את עצמו אבל יש לו פוטנציאל מפחיד.
 

rapgamer4ever

New member
אני גם חושב שהם אחלה שילוב

אבל פחות אופטימי ממך. התחזית שלך מאוד גבוהה, שים לב שאין אף קו קדמי בליגה כיום שעומד בקריטריונים האלה.
אני בספק אם מישהו מהם יבחר לאולסטאר, וגם אם כן אז הייתי מהמר על לא יותר מפעם-פעמיים. זה לא בקטע של לקטול אותם, אני חושב שהם יהיו אחלה שחקני חמישייה. אולי מרקנן יהיה יותר מזה. אבל קבוצה שתיבנה סביב השניים האלה, התקרה שלה לא גבוהה לדעתי.
&nbsp
אני מחבב את לאבין. אם היה לו קצת יותר IQ כדורסל הוא היה יכול להיות שחקן ממש טוב. הייתה לי בזמנו שיחה עם נועם בה אמרתי שאם יהפוך לג'מאל קרופורד זה יהיה מאכזב. כרגע הוא די מזכיר את ג'מאל- שחקן שדופק מספרים גדולים בקבוצות קטנות, וחור בהגנה. הגנתית אני די מיואש ממנו אבל אם הוא יעלה עוד חצי לבל בהתקפה זה כבר סוג של כוכב. ובכל זאת לא פרנצ'ייז פלייר, לפחות לא של קבוצה חזקה.
 

Krit123

Well-known member
אני מקבל את ההערכה שלך

אבל תקרה זה עניין מאוד נזיל, למשל כרגע הצמרת של המזרח נראית נעולה לשנים הקרובות.. אבל קומבינציה של עזיבה של קוואי וסנוקרת של באטלר והתמונה מהתפכת. אני מאמין שעם ציוות נכון בקו האחורי ושיפור של השניים הם יהיו חלק מהמאבק על הפסגה בעתיד, קשה להעריך מתי.

אני לגמרי איתך לגבי לאבין, אני פחות בונה עליו לעתיד.. ההצלחה שהוא חווה כרגע היא כמעט בעוכריו, עושה רושם שבעקבותיה הוא יתקבע בסגנון המשחק הזה. הוא וטים הארדווי ג'וניור ראש בראש על בחירת הזריקות הגרועה בליגה, אין לי מושג מי לוקח..

יכול להיות שלא יהיו יותר מידי בחירות לאול-סטאר אבל מבחינת איכות אני לא חושב שהם יפלו דרמטית.. נראה לי שמארקנן יהיה שחקן של ממוצעים גבוהים יותר אבל וונדל יהיה לא פחות חשוב/איכותי ממנו, מעין אל הורפורד משופר (אני חושב ששמעתי את זה איפשהו), יכול להיות שחקן מאוד מגוון.
 

rapgamer4ever

New member
הורפורד זו אחלה השוואה

לדעתי התסריט הכי אופטימי עבור וונדל קרטר זה להפוך לשחקן כמו הורפורד.
 

OrEl74

Well-known member
מנהל
גולדן מנצחים את מילווקי אבל צריך לשים לב למשהו חשוב

יאניס די משבית את דוראנט שמסיים עם 11 נק' ב 3 מ 14 ועם 7 איבודים.
בהחלט לא משהו שרואים כל יום.
&nbsp
אגב, במהלך הלילה מילווקי שלחו את דלבדובה ואת הנסון בתמורה להיל וסם דקר.
 

rapgamer4ever

New member
זה היה הניצחון הכי חשוב של גולדן סטייט העונה

מול מילווקי שמהווה מצ'אפ קשה בכל אחת מהשנים האחרונות, במגרש חוץ, בלי דריימונד גרין.
הבאקס כרגיל בעלי היתרון הפיזי מול הווריורס. הם חסמו נתיבי מסירה, חטפו כדורים והיו להם הזדמנויות לעלות ליתרון בפתיחה לולא החטאות מעבר לקשת.
הנוכחות ההגנתית של יאניס בצבע הייתה אדירה, הוא פשוט התעלל בלוני שכל פעם קיבל כדורים בעומק הצבע עם יתרון עליו, והתקשה לסיים.
&nbsp
דוראנט לא הופיע למשחק הזה מבחינה התקפית: רק 3-14 מהשדה ו-7 איבודים. אלא שבנוסף לאיבודים היו לו מסירות טובות מאוד, והוא גם היה חשוב בהגנה בקונטסט של זריקות ובריבאונד.
בכלל זה היה אחד ממשחקי ההגנה הטובים ביותר של הווריורס, על אחת כמה וכמה בהתחשב בחסרונו של גרין. איגודאלה היה פנטסטי בהגנה, גם קלע את רוב המבטים הפנויים שלו מהפינה. קליי טוב כרגיל. קרי וג'רבקו סחטו כמה עבירות תוקף. לוני האט את יאניס. באופן קולקטיבי שיחקו חזק ודייקו ברוטציות.
&nbsp
קרי וקליי הובילו את הדרך מבחינה התקפית עם 20 נקודות כל אחד ו-14 אסיסטים משותפים. הווריורס היו בנחיתות ברורה בצבע, הגיעו רק 7 פעמים לעונשין והובסו 56-32 בנקודות בצבע. למזלם השלשות כן נכנסו פרט ל-KD, אלה היו הספלאש בראדרס שקלעו ברמת קושי גבוהה וג'רבקו, איגי ומקיני שפגעו בשלשות הפנויות שלהם בקרוב ל-50%.
&nbsp
לבאקס יש גם כמה נקודות חיוביות מהמשחק. הלחץ שלהם על הכדור היה אפקטיבי, הם סגרו מצוין את הצבע ועצרו את גולדן על 105 נקודות סך הכל. וזה בערב שהשלשות כן נכנסו.
מבחינה התקפית היה להם מאוד קשה, מידלטון לא הגיע למשחק והשלשות לא נפלו. כשהם ניסו ללכת ממש בכוח פנימה, השופטים שרקו לאופנסיב. אחוזי הקליעה שלהם היו נמוכים מכל הטווחים והם נתקעו על 95 נקודות, ביי פאר הכי נמוך שלהם העונה. גם כאן הקרדיט מתחלק בין הגנת הווריורס לעובדה שמילווקי פשוט תפסה ערב קליעה חלש.
 

rapgamer4ever

New member
לא הלכו ראש בראש יותר מדי

שתי הקבוצות עושות חילופים בהגנה בכמויות. בעיקרון דוראנט היה השומר העיקרי של יאניס אבל כמעט כל פוזשן התחיל בחסימה שהעבירה על יאניס שומר אחר. בכל אופן יאניס משך עזרה וסידר מבטים פנויים לבאקס בעיקר במחצית הראשונה. בשנייה הואט אפילו יותר.
במקרה של דוראנט מידלטון שמר עליו רוב הזמן אבל גם כן זה היה מאמץ קבוצתי.
בנוסף לכך הדקות של דוראנט ויאניס לא לגמרי חפפו. היו פוזשנים בודדים שהם הלכו אחד מול השני, אלה לא היו פוזשנים אפקטיביים לאף אחד מהצדדים.
 

rapgamer4ever

New member
סיכום המשחק סאן אנטוניו- לייקרס

מהפתיחה קצב מהיר שמשחק לטובת הלייקרס, חילופי סלים די בקלות.
לברון היה בלתי עציר במחצית הראשונה והלייקרס רצו עד ליתרון 15 ברבע השני. אז וולטון בהחלטה תמוהה הוריד את לברון לספסל, השופטים (לכל אורך המשחק) נתנו לספרס מתנות והלייקרס ירדו למחצית רק ביתרון 4.
לברון עם שורה של 24-7-8 במחצית, קוזמה היה מצוין כגלגל שני. אצל הספרס דרוזן וברין פורבס הגיעו לעבודה.
&nbsp
ברבע השלישי משחק איטי יותר, הלייקרס שוב בונים יתרון דו ספרתי והפעם בזכות דקות טובות של הארט, מקגי ושוב קוזמה.
חטיפה של סטיבנסון בהוצאת חוץ של הספרס מסמלת משחק שאמור להיות גמור. אלא שמאותו רגע תפנית של 180 מעלות והספסל של הספרס מחזיר אותם למשחק ועולה ליתרון. ברטנס קלע 4 שלשות של quick release ברבע האחרון, מילס ופואטל נהדרים בפיק אנד רול ביניהם, דרוזן סגר את המשחק עם סדרת קליעות מיד ריינג' ועונשין.
ללייקרס סף שבירה נמוך, ככל שהספרס חיזקו את המומנטום כך הם התאמצו פחות בהגנה.
בסיומו של דבר הספרס הביסו ברבע האחרון 44-21 וניצחו בדו ספרתי משחק שהיו קרובים מאוד להפסיד.
&nbsp
הרבה שריקות במשחק הזה הלכו לטובת הספרס. 3 פעמים קיבלו שריקות בזריקות משלוש, דרוזן שקיבל שריקות על flailing של הגפיים. בנוסף לכך זה היה ערב קליעה טוב שלהם מכל הטווחים.
&nbsp
דרוזן הצטיין עם 36-8-9. עוד הצטיינו מובילי הריצה ברבע האחרון- מילס, פואטל וברטנס.
אצל הלייקרס לברון עם 35-8-11 אבל הרוב המוחלט של התפוקה במחצית הראשונה. קוזמה עם 27 נקודות ו-8 ריבאונדים, מקגי עם דאבל דאבל של 12-12.
 
למעלה