משחקי חמישי

rapgamer4ever

New member
הוא נכון מאוד, יש לזה נתונים

אני מביא לפה את הפער ברייטינג ההתקפי בין הדקות של קרי לדקות בלעדיו, בכל אחת מ-5 העונות האחרונות:
ב-2014: 16 נק' פער.
2015: 14 נק' פער.
2016: 14 נק' פער.
2017: 17 נק' פער.
2018: 15 נק' פער.
פער ממוצע: 15.2.

לברון מאז שחזר לקליבלנד:
2015: 12 נק' פער.
2016: 14 נק' פער.
2017: 15 נק' פער.
2018: 8 נק' פער.
פער ממוצע: 12.2.

דוראנט באוקלהומה- 4 עונות אחרונות שלו:
2013: 9 נק' פער.
2014: 9 נק' פער.
2015: 4 נק' פער.
2016: 10 נק' פער.
פער ממוצע: 8.

אז אתה יכול לראות פה שהפער ההתקפי של גולדן עם או בלי קרי, הוא יותר גדול מאשר זה של קליבלנד-לברון ואוקלהומה-דוראנט.

2. מעניין אותנו להסתכל לא רק על הפער אלא גם על איכות ההתקפה עצמה.
גולדן בדקות של קרי הגיעה העונה לרייטינג התקפי של 123.
המקסימום שקליבלנד הגיעה בדקות של לברון- 118.
המקסימום שאוקלהומה הגיעה בדקות של דוראנט- 116.

לסיכום:
1. מבחינה מספרית קרי הוכיח בשנים האחרונות שהאימפקט ההתקפי שלו על הקבוצה לא נמוך מזה של לברון או דוראנט, אפילו להפך.
2. האמירה ש"קליבלנד זבל" או "אוקלהומה זבל" נובעת מ-bias שבו היכולת ההתקפית של אותן קבוצות היא מלכתחילה יותר נמוכה, ואז הירידה שלהן ברמה כשהכוכבים נחים גוררת יותר הפסדים.
3. כאמור אנחנו לא רוצים להסתכל רק על כמה הקבוצה מתרסקת בלי הכוכב, אלא בעיקר על כמה הקבוצה טובה עם הכוכב. קרי הוכיח שהוא מסוגל להוביל את ההתקפה הפוריה ביותר מבין השלושה.
 

rapgamer4ever

New member
מינסוטה מפסידה על שיפוט בזיוני בקלאץ'

ביתרון נקודה וסוף שעון טאונס עושה סוויץ' על ג'מאל מורי שנותן סטפ באק לזריקה קשה. טאונס סוגר אותו טוב אבל מורי קופץ לתוך KAT ומקבל שריקה שהיא גרועה כפליים כי גם הוציאה את טאונס ב-6 עבירות. וזה לא ש-5 השריקות הקודמות היו כולן נכונות אבל ניחא.
לפני כמה שנים הוציאו חוק שאם הזורק קופץ לתוך שחקן ההגנה זה לא פאול אבל אף אחד לא מיישם את זה... ב-NBA של היום אם אתה אוכל פאמפ פייק זה פאול אוטומטי.
&nbsp
משם ידעתי שאין לנו סיכוי אפילו שזה רק דקה וחצי לסיום. בלי טאונס אין מי שייצר בהתקפה ואין מי שיקח ריבאונד... את ה-10 דקות שהוא נח במשחק הפסדנו ב-14.
כדי להרוג אותנו סופית השופטים נתנו לדנבר עוד זריקות עונשין במאבק 50-50 על הריבאונד.
&nbsp
הגנתית זה היה משחק טוב שלנו (גם לא מבריק של דנבר). במאקרו הבעיה הייתה שקיבלנו תרומה עלובה מעמדות הגארד. דקות זוועה כשוויגינס מוביל את החמישייה השנייה, טיוס ג'ונס לא פגע בכלום, ג'מאל נוראי בהגנה ולא כיפר על זה בצד השני. טיג היה יחסית טוב אבל השלשות שלו לא נפלו וזה מה שהיה חסר לנו. דנבר צופפה ולמרות שיחסית שלטנו בצבע 6-24 משלוש זה לא מספיק כדי לנצח בחוץ.
&nbsp
טאונס היה טוב מאוד וגיבסון נלחם חזק וגם תרם אבל בקו קדמי שלו ושל ג'נג על המגרש הם בנחיתות גדולה בריבאונד. הגארדים ממש לא עוזרים כאשר טיג, ג'ונס, רוז וג'מאל לקחו ביחד 4 ריבאונדים ב-83 דקות משותפות. אחד החסרונות של טאונס כשחקן הגנה שהוא לא תמיד יוצא מספיק רחוק כדי לתת contest לג'אמפר אבל האמת היא שכאשר הוא לא בריבאונד היריבות מקבלות עוד פוזשן באחוז מאוד גבוה מהמקרים. לראות קבוצות מאומנות כמו יוטה או הספרס שאשכרה עושות בוקסאאוט ולקנא.
 

fatnoam

Active member
הכי מצחיק שגם הפאול הרביעי של טאונס היה על שלשה של מוריי

הייתי מצפה ממנו להיזהר. הפאול השישי, גם אם לא היה, נראה לי לקיחת סיכון ילדותית אפילו.
&nbsp
אגב לא הזכרת שטאונס שמר מצויין על יוקיץ׳ וגם בא לעזרה על מילסאפ ופשוט רצח אותם.
&nbsp
אנדרו וויגינס עושה סל, כל מה שאני חושב זה ״וואו הוא כזה סופר אתלט מפחיד, אבל אני כל כך לא רוצה לראות אותו עושה משהו עם הכדור מלבד לסיים״. וויגינס נראה כל כך טיפש, מצב טוב שרק בגיל 30 שהאתלטיות שלו תתחיל לדעוך, הוא יתחיל להבין את המשחק.
 

rapgamer4ever

New member
לא זוכר כבר את כל העבירות שנשרקו לו

אבל חלקן היו ממש חארטה. ספציפית במהלך של העבירה השישית אני חושב שהוא נתן contest טוב, זה משחק של פוזשן אחד ואתה עמוק בקלאץ', מורי בהחלט מסוגל לקלוע שלשות סטפ באק כאלה. לדעתי זה נטו טעות בשיפוט, שיקול הדעת שלו היה בסדר במהלך הזה.
KAT תמיד מביס את יוקיץ' במצ'אפ האישי ביניהם. זו גם הסיבה שהיינו כל-כך קרובים לנצח אתמול בחוץ מול קבוצה שהיא יותר טובה מאיתנו ללא באטלר.
 

rapgamer4ever

New member
סיום מטורף בין יוסטון לפורטלנד

הרוקטס ביתרון 17, 4 דקות לסיום. בול גיים.
אז מתחילה ריצת 17-0 מטורפת של הבלייזרס עם הרבה איבודים והחטאות עונשין של יוסטון. מצליחים לכפות שוויון 6 שניות לסיום, רק כדי לראות את כריס פול קולע סל ניצחון שמזכיר את ההוא מגיים 7 מול הספרס.
 

rapgamer4ever

New member
קליבלנד משלימה מהפך מפיגור 17 ברבע הרביעי לניצחון

לברון השתלט על המשחק עם סדרה של כניסות חזקות לסל ומסירות נפלאות. הדבר היחיד שעצר אותו הוא כשנשלח לעונשין (2-4 בקלאץ').
שפת הגוף של הוויזארדס רעה מאוד. הם ראו את ג'ון וול (שהיה טוב לאורך המשחק) לוקח 3 ג'אמפרים בדקה האחרונה וכשהחטיא 9 שניות לסיום הורגש כמה החברים שלו לקבוצה באים אליו בטענות. זה השפיע ובמהלך האחרון במשחק הוא הביא את עצמו לעמדה של זריקה אבל העדיף למסור ואיבד.
 
אינדיאנה - גולדן סטייט: 'וזו כבר תבוסה!'


שודר בערוץ ספורט 5 .

מפגש שני ואחרון העונה בין הקבוצות. המפגש הראשון נערך לפני פחות משבועיים ימים ובו אינדיאנה ניצחה ניצחון מפתיע, הגם שהיה מדובר בגולדן סטייט החסרה את כל ארבעת ה'אול סטארים' שלה. הלילה, הווריורס קיבלו את קיידי, קליי ודריימונד, כך שלא היה תירוץ למה שהתרחש על המגרש. ושוב, מטעמי סולידריות עם קבוצתי האהודה הנוספת בליגה, והיא גולדן סטייט, הסיכום יובא בלשון אובייקטיבית, ללא העדפה לאחת הקבוצות. אם כי, ברור היה שהמשחק חשוב יותר לאינדיאנה ואני שמח מהתוצאה;

ברבע הראשון, אינדיאנה נקלעה לפיגור קטן בפתיחה, אבל התחילה לייצר איבודי כדור של גולדן סטייט, קבוצה שסובלת מזה כל העונה, רצה ריצת 0-12 ולקחה יתרון 7. אבל אז קווין דורנט התחיל לעשות את הקטע שלו והיה כמעט בלתי ניתן לעצירה [החטיא כמה זריקות עם יד בפנים, אבל חוץ מזה הוביל בגאון עם סלים מתסכלים]. ההבדל בגישה של כל קבוצה, זו אחת שמתאמצת וזו שניה שכבר ארבעה חודשים לא משחקת כדורסל, בא לידי ביטוי, אפשר לומר, במהלך אחד שסימל את מה שהיה ברבע הראשון, ובדיעבד את מה שהיה גם בהמשך - מתפרצת של דורנט נעצרה בעבירה "קשה" של קורי ג'וזף, שמנע ממנו סל קל במתפרצת, במהלך שאני כצופה הרגשתי שהוא אבוד. זה לא רק לעשות את העבירה, זה גם לדעת למנוע את הזריקה ולדעת לעשות את העבירה נכון [כדי שלא תישרק פלגרנט]. 26-27 לאינדיאנה. קיידי הוביל עם 9. באינדיאנה, בוגדנוביץ' עם 7. אינדיאנה כקבוצה קלעה ב-54% מהשדה. מבלי לדעת איך יגמר המשחק, הייתי גאה בשחקני אינדיאנה, מפני שהתוצאה לא שיקפה רבע שבו השחקנים עבדו טוב ושיחקו כדורסל.

ברבע השני, אינדיאנה השיגה את הבריחה שלה דוקא בחזרה לחמישיה הראשונה, כ-5 דקות לסיום הרבע. דורנט נקלע לדקות קשות, לא קלע את הזריקות שלו, ואינדיאנה זכתה ביתרון דו-ספרתי אחרי סל במתפרצת של בוגדנוביץ'. כדורסל יוצא דופן של אינדיאנה בדקות הללו - דקות שבהן הכדורים נכנסו באחוז גבוה, גם מבחוץ. שלשה של אולדיפו בחצי הדקה האחרונה, שלשה מהירה שמטרתה היתה ללכת טו-פור-וואן, עשתה 14 הפרש וסיימה מחצית לא רגילה של אינדיאנה נגד האלופה. 51-62 לאינדיאנה במחצית. קליי תומפסון היה אחראי ל-13 מ-ה25 של גולדן סטייט ברבע [כל 3 השלשות של הקבוצה].

ברבע השלישי, אינדיאנה יצאה בטירוף. השלשות נכנסו, המומנטום גבר וההפרש הגיע ל-20 בדקות האחרונות. הווריורס לא עבדו טוב הגנה, הרשו סלים קלים מדי, היתה טיילת בצבע. אינדיאנה ניצחה גם את כל כדורי ה-50-50, בנוסף לכל. ההגנה היתה יציבה וכפתה על גולדן סטייט זריקות קשות עם יד בפנים. רגע של מחלוקת נרשמה בעבירה "קשה" על דורנט. השופטים קראו עבירה רגילה [2 זריקות מהקו], אבל לדעתי כן פלגרנט, היה צריך להישרק [אקססיב קונטקט עם היד השמאלית מעל לכתף]. עוד רגע של מחלוקת, בדקה האחרונה, בעבירה של קווין קוּק על סאבוניס, השופטים קראו פלגרנט. 77-97 לאינדיאנה. הפייסרס קלעו ב-57% מהשדה וניצחו 0-7 בנק' ממתפרצות. הווריורס קלעו ב-32% בלבד. דורנט תרם 9 נק' ברבע [6 מ-6 מהקו], אבל ב-1 מ-6 מהשדה. אולדיפו קלע 10.

ברבע הרביעי, גולדן סטייט פתחה עם קיידי, קליי ודריימונד בניסיון לקזז מההפרש ולעשות מזה משחק תחרותי. דורנט פתח עם 6 נק' בתוך דקה והוריד ל-14. פסק זמן של מקמילן עצר ריצת 0-8. בחזרה מפסק הזמן, אולדיפו, שיצא כ-2 דקות לפני סיום הרבע הקודם ולבש את העליונית מתוך מחשבה שלא יחזור, חזר, ואיתו גם תד יאנג. הריצה של גולדן סטייט הגיעה ל-0-10, עד שפוטבק של תד יאנג עצר את זה אחרי ששלשת 'אין-אנד-אאוט' של אולדיפו סירבה להיכנס. אולדיפו התחיל להשתלט על המשחק דרך ההגנה - חטיפה ונק' קלות, ואז גם מהלך הגנתי יוצא מן הכלל טוב על קיידי, שהפך לכדור ביניים. אחרי שלשה של קורי ג'וזף, זו כבר היתה ריצת 0-7 של אינדיאנה, שהחזירה ל-17 הפרש. בהמשך גם הגיע ההיילייט של המשחק - הדאנק של תד! שלשה של בוגדה מהפינה במעבר, נתנה יתרון שיא במשחק - 21 הפרש! בשלב הזה, סטיב קר החליט להוריד את השלישייה, הניף "דגל לבן", ואינדיאנה המשיכה עוד כמה דקות עם אולדיפו ובוגדה עד שגם הם ירדו לספסל וזכו למחיאות כפיים מהקהל הביתי. 3:03 לסיום, טי ג'יי ליף נכנס לדקות הגארבג' ביתרון 22. בסיום 106-126 לאינדיאנה. משחק גדול של אינדיאנה, משחק הירואי כמעט הייתי אומר. 15 מ-29 משלוש [51%] ו-32 אס' [12 איבודי כדור] אמורים להספיק לניצחון ברוב ימות השנה. אינדיאנה הופכת לקבוצה הראשונה מקונפרנס המזרח שרושמת 'סוויפ' עונתי על גולדן סטייט מאז עונת 2014-2013 [שארלוט], כלומר 4 שנים תמימות! אינדיאנה רושמת 'סוויפ' עונתי ראשון שלה על גולדן סטייט מזה 6 שנים.

השחקן המצטיין: ויקטור אולדיפו. 21 נק' [17-9 מהשדה, 5-3 משלוש,], 6 ריב' [1 בהתקפה], 7 אס' [2 איבודי כדור] ו-3 חט' ב-33 דקות [פלוס 27 במדד]. דיבר בסיום המשחק, וגם לא שכח להיפרד מחברו הטוב קווין קוּק, עמו שיתף פעולה בתיכון;

בויאן בוגדנוביץ' סיים כקלע המוביל במשחק עם 28 נק', באחוזים נפלאים [13-11 מהשדה, 7-6 משלוש!] ב-30 דקות; תד יאנג תרם 16 נק' ו-8 ריב' [5 בהתקפה] ב-28 דקות; דרן קוליסון, עוד אחד מגיבורי הערב, סיים גם הוא באחוז גבוה [6 מ-8 מהשדה] בעבור 15 נק' ו-5 אס' [1 איבודי כדור]; דומאנטס סאבוניס תרם 13 נק' ו-9 ריב' [1 בהתקפה] ב-24 דקות מהספסל;

בגולדן סטייט, קווין דורנט סיים עם 27 נק' [23-8 מהשדה, 10-2 משלוש, 9-9] מהקו] ו-7 אס' [4 איבודי כדור] ב-33 דקות. הרבה להחטיא אחרי פתיחה טובה; קליי תומפסון עם 16 נק' [4 שלשות]. החטיא זריקות פנויות ולא היה מספיק אגרסיבי; דריימונד גרין עם 9 נק' [3 מ-3 מהשדה] ו-5 אס' [2 איבודי כדור], היה חלש ומוחלש, ובכלל, אני, כאוהד הקבוצה, לא סובל את האיש הזה; קווין קוק השלים את השלישייה, והיה השחקן היחיד שתרם בדאבל פיגרס. סיים עם 12 נק' ו-6 אס' [2 איבודי כדור] ב-36 דקות. היה חלש גם כן;

ליין ליף: 0 נק' [לא זרק] ו-1 ריב' ב-3 דקות [מינוס 2];

* Chris Smoove מתקצר.

המשחק הבא -- אין זמן לנוח, וכבר הלילה הערב השני של בק-טו-בק יפגיש אותנו עם טורונטו, בקנדה [שידור ישיר בערוץ הספורט]. לא רק טיסה ואובדן של שעת שינה, גם מפגש נגד קבוצה שהתקשנו מולה כל העונה. אני לא יודע אם יגיעו לשחק חזק, אבל זה משחק קשה. במקביל, קליבלנד ופילדלפיה תתמודדנה ראש-בראש על הזכות לסיים במקום השלישי בקונפרנס [גם שידור ישיר בערוץ הספורט].
 

Cade Foster

New member
פילדלפיה בקצב של משהו כמו 170 נקודות למשחק

לא יודע אם לברון מתכוון שוב להעלות הילוך בפלייאוף או לא, אבל יש לי תחושה שהפעם גם הA גיים שלו לא יספיק, ההגנה של הקאבס בית זונות והכדורסל שלהם מזעזע. אני מתחיל אולי לאהוב את הרעיון של לפגוש אותם בסיבוב הראשון.
 

FrecCo

Member
כל שנה יש את התחושה הזו

אבל אפשר להגיד רשמית שזו השנה עם הכי הרבה פציעות משמעותיות?
יש בכלל קבוצה שנכנסת בריאה לפלייאוף?
 
למעלה