תענוג לראות את גולדן

  • פותח הנושא billc
  • פורסם בתאריך

billc

New member
גולדן בורחת, יוטה חזרת, גולדן שוב בורחת יוטה שוב חוזרת רק 8

הפרש. במחצית
 

OrEl74

Well-known member
מנהל
גולדן וקליבלנד שועטות לגמר בלי הפרעה

עצוב מאוד בעיניי מה שנהיה מהליגה
 
הליגה צריכה לעשות משהו בנידון

הsuper teams האלו הורסות את הליגה. אולי בטווח הקצר לא יקרה שום דבר לליגה מבחינה כלכלית ועניין אבל אין לי ספק שבטווח הארוך אם זה ימשיך ככה הליגה תפסיד המון כסף ואוהדים
 
אנחנו פשוט עדים לקריסה כתוצאה מהזינוק בתקרת השכר

או לפחות כך אני רוצה להאמין.
שתי הקבוצות ניצלו את העלייה בתקרת השכר במלואה - קליבלנד מילאה את עצמה בשחקנים טובים וגולדן הביאה את דוראנט.
לדעתי חבל שאפשרו לתקרה לזנק כך בבת אחת, היה עדיף אם היו מגיעים להסכם עם השחקנים שהעליה תהיה מתונה יותר מחד, והשחקנים יפוצו לאורך כמה שנים, או לחילופין שיחול עדכון רטרואקטיבי שיגדיל את כל החוזים ב 25%, מה שהיה משאיר קבוצות עם פחות מקום מתחת לתקרה, וגם מפצה את השחקנים הפחות טובים שלמעזה כמעט לא נהנו מהזינוק בתקרת המשכורות.
&nbsp
אלמלא אותו זינוק גולדן היו קבוצה מעולה, אבל שניתן לנצח, ושהרוויחה את המעמד בזכות עבודה ניהולית מעולה ובחירות דראפט מעולות (שממשיכות גם עכשיו, הם פוגעים גם בסוף הדראפט). תוך כמה שנים חוזי המקס היו מתחילים להכביד עליהם והם היו מתחילים להתקשות, כמו מיאמי בשעתה.
&nbsp
הקאבס נהנו מכך שהנטישה של לברון השאירה אותם גבוה בדראפט, וגם ממזל בלוטרי שנתן להם שלוש בחירות ראשונות, ואז לברון חזר כמו מלך והם ניצלו את זה עד הסוף.
&nbsp
גם הם היו היום במקום מסובך מאד אלמלא הזינוק בתקרה, הם היו מתקשים לבצע את כל ההחתמות האלה. עדיין הם היו כנראה פייבוריטים ודאיים במזרח אבל זו לא אשמתם...
 
בשורה התחתונה זה יתאזן תוך שלוש שנים לדעתי

או לפחות כך אני מקווה, למרות שלגולדן יש 4 שחקני טופ עם זכויות בירד וכולם עוד צעירים...
 

Cade Foster

New member
הליגה כבר עשתה משהו בנידון, רק באיחור

המגה-מקסימום החדש נועד למנוע בדיוק מקרים כאלה ולגרום לסופרסטארים לחשוב עשר פעמים לפני שהם עוזבים. כמובן שזה לא יצמצם את התופעה ל0 - תמיד יהיו שחקנים שיהיו מוכנים לוותר על כסף כדי ליצור סופר טים (ולא, אין מה לעשות נגד זה) או כאלה שסובלים עד כדי כך שיילכו לכל מקום אחר. אבל זה צעד בכיוון הנכון - במקום לקבוע חוקים דרקוניים נותנים לשחקנים תמריץ להישאר.
&nbsp
את הפירות של המהלך אתה תתחיל לראות אחרי שהשושלות של קליבלנד וגולדן סטייט יסתיימו, עד אז זה מה יש.
 
אבל החוזים האלה היו כבר קודם, לא?

אם איני טועה דרק רוז ופול ג'ורג' נהנו בדיוק מהחוזים האלה.
העניין הוא שקפיצת התקרה השאירה לכל הקבוצות מקום לחוזי מקס או סתם חוזי עתק והן ניצלו את זה היטב.
לדעתי גם בלי חוזי הסופרמקס (שאני מקווה מאד שאף אחד לא יחתים עליו. החוזים האלה יתקעו כל קבוצה שתשתמש בהם בזמן מאד קצר), המצב היה כזה שקבוצות לא יכלו לבנות קבוצות אימים בלי לפגוע המון פעמים ברצף בדראפט. גולדן עשו זאת ברמה חסרת תקדים, אבל גם הם היו מגיעים למיצוי.
&nbsp
אגב אפשר היה גם להעלות את חוזי המינימום יחד עם התקרה, זה גם היה עוזר.
&nbsp
בשורה התחתונה, תוך 3-4 שנים אני מאמין שנראה שוב התייצבות.
 

Cade Foster

New member
אתה מדבר על סופר מקס לRFA

המטרה של הסעיף הזה הייתה בסך הכל לצ׳פר שחקנים שהגיעו לטופ בגיל צעיר מבדרך כלל (כמו ג׳ורג׳ ורוז). הרי אין סכנה שRFA יקים סופר טים, הקבוצה שלו יכולה בכל מקרה להשוות כל הצעה ולהשאיר אותו בכוח. גם דוראנט וגם לברון לפניו עזבו כשחקנים חופשיים לא מוגבלים. כאן מגיע הCBA החדש שאמנם לא כובל אותם לקבוצות שלהם כמו אצל החופשיים המוגבלים, אבל נותן להם תמריץ להישאר מרצונם.
 
יכולים לחתום

על חוזה ארוך יותר לשש שנים ולכן על יותר כסף בטוח (בחוזה עולה). אולי יש גם הטבה נוספת של אחוז עליה גדול יותר, על זה אני לא יודע.
 

rkoron

New member
אין מה לעשות...KD גמר את המערב פשוט

אני כל כך כועס על ההחלטה שלו לעבור לגולדן סטייט, המערב כל כך צפוי כעת(גם בלי דוראנט גולדן הייתה משייטת, אבל אולי הייתה נתקלת בבעיות בגמר מערב).
בכל מקרה, אני לא חושב שאי פעם רציתי שקבוצה תפסיד ככה.
מה שכן, הם פשוט מהנים לצפייה ואת זה אי אפשר לקחת מהם, אך זה לא סותר את מה שרשמתי לפני.
 

picki23

New member
זו רק דעתי

לברון ג'יימס משחק מדהים כרגע, אבל הוא לא בלתי עציר. זאת לעומת קווין דוראנט שאני פשוט לא רואה איך עוצרים אותו. הם אפילו לא עושים פיק אנד רול בין קרי לבין דוראנט כדי שדוראנט ישחק מול השחקן הכי נמוך על המגרש כמו שקליבלנד עושה בעקביות עם לברון.

אני מפחד מאד שגם הגמר יהיה משעמם
 
הגמר הזה עם פוטנציאל לא רע להיות הגמר הגדול בהיסטוריה

לגבי מה שאמרת, הספסל של קליבלנד יותר טוב לדעתי אז זה יתאזן כשהמחליפים יעלו למגרש
 

billc

New member
אתם צריכים להבין שרוב הליגה בשלבי בניה

דאלאס שהיתה בצמרת הרבה שנים עכשיו בשלב מעבר
יוטה קבוצה צעירה שתשתפר בהמשך
פורטלנד גם במעבר ויש לה פוטנציאל לעלות
לקליפרס יש את הבעלים הכי עשיר בNBA בסוף הם ימצאו את הנוסחה
כנל הלייקרס

גולדן מצאו משהו טוב אבל לדעתי הם עדיין רחוקים מהשיא שלהם


אם יש קבוצה שצריך לתקוף זה קליבלנד פשוט קונים וקונים וקונים אז נכון ש4 של גולדן יותר נוצצים
אבל לקלבלנד יש הרבה מאוד חתיכות כולל בספסל שמסוגל לתת מענה לכל סנריו
 

Ring Bearer

New member
גולדן נגד קאבס יהיה כמו המסיבה שלפני סוף העולם

אני לא חשבתי שכך יהיה, אבל נראה שהמעבר של דוראנט הפך את המערב לתחרותי בערך כמו המזרח. איפשהו קיוויתי שהכימיה בגולדן סטייט תיהרס ונראה אותם חווים בעיות מנטאליות. זה לא קרה. מה שכן קרה מריח כמו מה שקרה לפני 7-8 שנים במזרח, עם המעבר של לברון למיאמי.
&nbsp
כמו דוראנט בOKC, גם לברון הגיע לגמר צעיר מאד. אבל משך שלוש-ארבע שנים הייתה לו תחרות אמיתית וקשה. בוסטון ואורלנדו ניצחו אותו. אז הוא עשה מהלך חסר תקדים שפשוט חיסל את התחרותיות במזרח. לפני שלברון עבר למיאמי אני לא זוכר אף מקרה של סופרסטאר שכבר זכה בMVP והגיע לגמר הNBA ועובר לקבוצת כוכבים. שחקנים טובים תמיד עברו בין קבוצות, אבל המעבר היה תמיד לקבוצות בינוניות, או התקבצות קצרת מועד של סופרסטארים סביב גילאי 32.
&nbsp
מספר דוגמאות: כשקארים עבר ללייקרס הם היו בתהליך בנייה. כשצ'ארלס בארקלי עבר לפיניקס, הם היו קבוצה בינונית והוא עצמו עוד לא הגיע לשום מקום. אחר כך כשהוא עבר ליוסטון עם סקוטי פיפן, הם היו סביב גילאי 33-34. כנ"ל הלייקרס של 2004. שאק עבר למיאמי בגיל 34, ג'ייסון קיד חזר לדאלאס בגיל 35 וכו' וכו'... ויש את התקדים של הביג 3 של בוסטון. הוא בהחלט היווה השראה מכוערת וראשיתה של מגמה מדאיגה. אבל כיוון שהם היו שני שחקנים בני 32-33 ברור היה שאין להם יותר משנתיים-שלוש. וכך היה.
&nbsp
לעומת כל זה המהלך של לברון שבר השוק. MVP של הליגה עובר בגיל 26 לשחק עם FMVP בן 28 ועם סופרסטאר נוסף בן 26. לא פלא שהוא נאם על "נביא לא אליפות אחת, לא שתיים, לא שלוש...". זה היה משהו שלא נעשה מעולם. לטעמי המהלך של לברון היה כזה FUCK YOU על כול מה שהיה מקובל, שהוא עודד הלכים מכוערים אפילו יותר, כמו זה שנעשה מצד קווין דוראנט. מהלך כזה בחיים לא היה נעשה לפני המהלך של לברון.
&nbsp
לכן כמו שאני רואה את זה, אנחנו נמצאים במעמד שלא היה מעולם בליגה הזו. בשנתיים שלוש הקרובות גמר הNBA יהיה איכותי ותחרותי, אבל הדרך אליו תהפוך חסרת משמעות. זה קצת כמו ללכת למסיבה רגע לפני שאתה יודע שמגיע סוף העולם. זו תהיה המסיבה הכי טובה שהיית בה, אבל אחריה נצטרך לאסוף את השברים.
 

FrecCo

Member
אסף רביץ מוואלה הביא פה תרחיש מעניין

http://sports.walla.co.il/item/3063192

הרבה שחקנים שהופכים לפרי אייג'נטס כמו לאורי והייוורד (ובעצם גם כריס פול וכרמלו ופוריזינגיס ואאל"ט גם פול ג'ורג' ובעצם מי לא???) מבינים בפלייאוף הזה חד משמעית שאין להם שום סיכוי לעבור עם הקבוצות הנוכחיות שלהם את שתי השליטות של הליגה, והם יעדיפו לעבור לקבוצות יחד כדי לבנות עוד 2-3 מגה-קבוצות.
ואם יהיו 4-5 מגה קבוצות בליגה, זה די יחזיר את התחרות.
 

rapgamer4ever

New member
שתי הקבוצות עם פוטנציאל סופר טים הן סאן אנטוניו ובוסטון

אם הספרס יצליחו להנחית את כריס פול זה יהפוך אותם לסוג של סופר טים. בעיקרון אין להם מקום בתקרה והם יצטרכו לוותר על כמה שחקנים פרודקטיביים ואולי על בחירות דראפט כדי שזה יתאפשר.
&nbsp
בוסטון תנסה להביא שניים מתוך היוורד/באטלר/ג'ורג' כדי להפוך לסופר טים, מה שנראה כרגע קצת מופרך. אם הם יצליחו להשיג אפילו אחד מהם במחיר הנכון זה ישדרג אותם מאוד.
&nbsp
אגב מלו, פורזינגיס ופול ג'ורג' לא יהיו פרי אייג'נטס הקיץ. מלו וג'ורג' כנראה זמינים בטרייד.
 
למעלה