ספרס - גולדן היום ,יכול להיות מעניין היום

rapgamer4ever

New member
גולדן בבק טו בק אחרי משחק קשה

אני מעריך שסאן אנטוניו תנצח את המשחק. הפסד שלה יסגור סופית את זהות מקומות 1-3 במערב.
 

Ring Bearer

New member
וואי וואי איזו פתיחה חד צדדית

הווריורס עם 3 נק', 5 איבודים ומהלך שאקטין טיפוסי של ג'אבל מקגי (פספוס דאנק חופשי לחלוטין) ב-7 דקות משחק. הם גם סופגים 23 מס.א. שממשיכים לקבל כוח מההגנה שלהם והשליטה בריבאונד, בדיוק כמו במשחק נגד הקאבס.
 

Ring Bearer

New member
המשחק התהפך בעיקר בזכות קארי ואיגי

לספרס יש בעיה בעמדת הרכז. פארקר פשוט לא פאקטור, אפילו לא בהתקפה. פאטי מילס שחקן עם הרבה יתרונות אבל הוא לא יציב וזה קריטי למשחק המסירות הסבלני של הספרס. הדבר הזה מוביל להרבה הובלת כדור של לנארד, שאין לו יכולת מסירה מדהימה, או מאנו, שבגיל 40 אין לו את הסיבולת לסחוב יותר מ-15-20 דקות טובות. התוצאה: דקות ארוכות של קיפאון התקפי והפסד מסתמן לקבוצה שקשה מאד לעצור.
 

fatnoam

Active member
כן כל העונה אני טוען את זה

מילס הוא אחלה שחקן ספסל, הוא מריץ את העסק טוב, והוא יופי של סקורר, אבל בתור חמישיה קשה לשחק עם שחקן שההתקפה שלו היא מאוד Burst, כאילו או שהוא קולע 3 ברצף או מחטיא 5 ברצף, וכמובן העובדה שהוא אנדרסייזד, ולא יכול לשמור על גארדים יריבים.
&nbsp
טוני פארקר כבר 3 שנים מעבר לשיא, אין לו כמעט טווח לשלשה, נטול אתלטיות, והזריזות לא מה שהיה פעם. על הסנטרים הגמישים והארוכים של היום מאוד קשה לו לסיים, בניגוד לעוגים של לפני 10 שנים שהוא היה מפרפר.
&nbsp
ג׳ינובילי שחקן אדיר אבל הוא מבוגר, וגם הוא כבר לא מסוגל לשמור על שחקנים מסוימים ולהחזיק בקצב סביר למשך זמן.
&nbsp
זה הביא את פופוביץ׳ לתת הרבה דקות לרוקי דאז׳ונטה מוריי, שעכשיו פצוע, והשאיר חור. קוואי בניהול המשחק זה פלסטר לא מספיק טוב.
&nbsp
בעוד שהספרס עשו פלאים בשנתיים האחרונות בשביל להחליף את דאנקן בקו הקדמי (אולדרידג׳, גאסול, לי ודדמון, כולם כמעט ממלאים את המשימות של טימי), הם חוו סטגנציה בקו האחורי. הם התחזקו אך ורק דרך הדראפט (ג׳ונתן סימונס ומוריי), ולא השכילו למצוא עזרה בשוק החופשי. כל עוד קוואי לנארד שם, זה עדיין יהיה אחד מהקוים האחוריים הטובים בליגה - He's that good - אבל כשמוסיפים למה שרשמתי למעלה את העובדה שדני גרין קר (קפוא) כבר שנתיים, מבינים שלספרס יהיה מאוד קשה להתגבר על זה.
&nbsp
הקטע זה שהם לא צריכים הרבה. אם היו מחזירים את פאקינג קורי ג׳וזף הם היו נראים הרבה יותר טוב. הם לא צריכים את כריס פול או ג׳ון וול, הם צריכים מישהו ממוצע. ג׳רו הולידיי, ג׳רמי לין אפילו, והשדרוג שלהם בתור קבוצה היה משמעותי.
 

Ring Bearer

New member
נכון מאד.

רק אוסיף שלי באופן אישי היה קשה להודות בדעיכה של פארקר. משום מה הייתי בטוח שהוא בן 33, אבל למעשה עוד חודשיים הוא בן 35 והדעיכה באמת דרסטית. כמו שאמרת, ובניגוד לדאנקן, פארקר גם לא השכיל לפתח היבטים שיכפו על הדעיכה. הוא נותר שחקן הגנה חלש עם קליעה מוגבלת מרחוק. יכול להיות שלפופ יש חולשה כלפיו (היחסים ביניהם מתוארים תמיד כיחסי אב ובן), ולכן הספרס לא עשו מספיק כדי לכפות עליו. זה חבל, כי באמת היה מספיק להם איזה רכז בינוני ל-20 דקות כדי לסגור את הפינה הזו.
 

rapgamer4ever

New member
פטי מילס הוא הרכז הכי טוב בסאן אנטוניו לפחות זו השנה השנייה

אולי השלישית. לטעמי הספרס יותר מסוכנים כשהוא על המגרש.
 

Ring Bearer

New member
בוסטון וטורונטו בועטות בדלי,ווסטברוק עם שורה סטטיסטית מטורפת

הקאבס חוזרים למקום הראשון במזרח, בעוד גם הסלטיקס וגם הרפטורס מפסידות בבית לקבוצות חלשות מהן. ווסטברוק נותן מספרים של הגרת לוטו עם 57 13 11 3 עם 6 שלשות ו-21\40 מהשדה. ראיתי את המשחק, וזה היה מדהים בדיוק כמו שזה נראה. בניגוד להארדן, עם ראס יש תחושה שהוא הולך לתת עכשיו 4-5 שנים כאלה. לכן הייתי נותן דווקא לזקן את ה-MVP.
 

י ו א ב

New member
וגם וושינגטון מצטרפת, ומפסידה לקליפרס.

מבחינת הקליפרס, קצת קשה להפסיד כשארבעה שחקנים בחמישיה הראשונה נותנים מספרים מצויינים.
27 ו- 13 אס' לכריס פול, 31 לרדיק, 23 ו- 18 ריב' לדיאנדרה, ובלייק היה רחוק אסיסט מטריפל דאבל עם 26 נק', 10 ריב' ו- 9 אס'.
העניין הוא שגם ג'ון וול נתן משחק פצצה עם 41, 7 ריב' ו- 8 אס', וביל עם 27 נק'....
לא מספיק ביום כל כך טוב של הקליפרס.
&nbsp
והקאבס הרוויחו בחזרה את המקום הראשון, שוב שווים לסלטיקס והגדילו פער מוושינגטון וטורונטו...
מעניין בצמרת המזרח :)
&nbsp
&nbsp
 
קאמבק ענק וניצחון לגולדן סטייט בסן אנטוניו, 98-110

וואו. איזה משחק. הווריורס הגיעו לסן אנטוניו ונראה שהכל עובד לרעתם: דוראנט עדיין לא כשיר, למרות החדשות הטובות, ואתמול הווריורס הזיעו קשה ביוסטון בשעה שהספרס נחו. סן אנטוניו בכושר טוב, ובמשחקם האחרון הביסו את קליבלנד בקלות. הכל היה ערוך להפסד של הווריורס.

ואכן, פתיחת המשחק תאמה את התחזיות הפסימיות שלי. הספרס שלטו במשחק ללא עוררין, ופשוט השפילו את הווריורס חסרי האונים. כל מה שהספרס עשו הלך להם. כל מה שהווריורס עשו נראה רע: איבודי כדור, בחירת זריקות מזוויעה, הגנה רכה וכניעה ללא תנאי בריבאונד. גם שהספרס החטיאו, הם השתלטו בקלות על הכדורים החוזרים, זרקו שוב ושוב – עד שקלעו. התוצאות בהתאם: 0-15 אחרי 4 דקות, 3-23 אחרי 7 דקות, 7-29 אחרי 8 וחצי דקות. בעונות קודמות, טרם עסקתי בכתיבה על הווריורס, הייתי מפסיק לצפות במשחק בנקודה זו. כך החמצתי לפני כמה עונות את הקאמבק ממינוס 27 נגד טורונטו.

הרבה גיבורים היו לווריורס הערב. רובם באו מהספסל, והראשון שבהם הוא אנדרי איגודלה. בזמן שסטף וקליי לא מצליחים אפילו להגיע למצב זריקה נורמאלי, שלא לדבר על לצבור נקודות, קלע איגודלה 7 נקודות ב-2 וחצי הדקות האחרונות של הרבע הראשון, כולל סל עם הבאזר שהוריד את הפער ל-16, והפיח תקווה בקרב הלוחמים. איגודלה המשיך לשחק נפלא כל המשחק, וסיים עם 14 נקודות באחוזים מצויינים ומדד פלוס 17 כשהוא על הפרקט.

להמשך

http://www.israeliwarriorsfan.com
 
פוסט יפה - ושאלת מיליון הדולר: האם דוראנט מוסיף להם?

אני יודע שזה כמעט מטופש לשאול את זה. אבל זו שאלה נדרשת. דוראנט היה "הכוכב" של הקבוצה מתחילת העונה ועד הפציעה. המרכאות הן כי בקבוצה משחק גם קארי, וכי ברור למדי שכל הקבוצה עשתה מאמצים כדי לתת לו להשתלב.
אבל במשחקים האחרונים הם נראים שוב כמו הקבוצה הדורסנית משנה שעברה. רצים, משחקים חכם ויפה, וכל השחקנים נותנים משהו נהדר בשטף. יוצאים גם מפיגור גדול ומהר.
&nbsp
מצד שני... הם הצליחו להפסיד אליפות שנה שעברה. אז לך תדע.
 

Ring Bearer

New member
האם בר רפאלי תהיה יפה יותר בלי הנמשים?

האם סטודנט שמקבל 99 יקבל 100 אם יקח מורה פרטי?
האם צבא ארה"ב יהיה בעל כח הרתעה רב יותר* אם יחזור להגדיל את הארסנל האטומי שלו?
האם אחת הקבוצות הטובות בהיסטוריה של ה-NBA, תהיה טובה יותר אם תביא אליה את אחד מ-5 השחקנים הטובים בליגה?

זו לא שאלה מטופשת, זו שאלה רצינית. יש שלב שבו הרצון להתחזק עלול לפגוע. כדורסל זה משחק קבוצתי, ולדינמיקה בין השחקנים חשיבות עליונה. אמנם כולם בגולדן סטייט הוכיחו שהם מקצוענים שיודעים לעשות את ההתאמות, וגם דוראנט עשה מאמצים (במיוחד בהגנה, בהתקפה אני עדיין בספק). יכול מאד להיות שהם יצאו בסוף אלופים, אבל גם בלי המהלך הזה הם היו פייבוריטים במערב.
פרט לכך, יש משהו במהלך הזה שמשדר חוסר אמון ביכולת המנהיגות של קארי או ביכולת המנטלית של הקבוצה. גם אם הוא יצליח, זה מסר רע מאד לליגה. אבל אם הוא ייכשל, זו כנראה תהיה המתנה הכי גדולה שאפשר היה לתת למורשת של לברון.

---
*למי שלא יודע, ארה"ב מחזיקה בערך בכ-50% מפצצות האטום בעולם (רוסיה מחזיקה בכ35% והיתר מתחלק בין השאר). ההשקעה שלה בצבא שלה היא כמובן הגדולה בעולם, גדולה יותר מההשקעה של 6 המדינות שבאות אחריה.
 
מה אתה מעדיף?

באופן אישי אני מעדיף לראות את לברון לוקח עוד אליפות. סתם כי אני מעדיף לראות פרויקט גלקטיקוס נכשל מאשר מצליח.
&nbsp
גולדן היו הקבוצה הטובה בליגה. לא היה בזה ספק, אפילו אחרי שהם הפסידו את האליפות הם היו הקבוצה הטובה ביותר - כמו שמיאמי היתה הקבוצה הטובה ביותר ב 2011 וההפסד בגמר לדאלאס לא שינה את זה.
כשהקבוצה הטובה ביותר בליגה מחתימה כוכב על ברמה של טופ 3, בזכות הצטרפות מקרים נדירה (החוזה הנמוך של קרי בגלל הפציעה שלו, הזינוק האדיר בתקרת המשכורות בעקבות חוזה הטלויזיה), זה דבר שעדיף שייכשל, לפחות בחלק מהמקרים. אלופה שתקח 4 אליפויות בחמש שנים היא דבר רע לליגה בסך הכל, בטח אם זה יבוא בדריסת היריבות.
&nbsp
כרגע, אני אהיה מרוצה אם השילוב של דוראנט וקרי לא יביא אליפות לפחות העונה.
&nbsp
 

billc

New member
אני אוהד גולדן ולכן מעדיף אותה, אבל אם הייתי צריך לבחור

קבוצה אחרת שמבחינה מסויימת יש לה סיכוי כלשהו לזכות, היית הולך על טורנטו

התקציב של קלבלנד הוא אסטרונומי בשתי העונות האחרונות,
וכמה שלברון גדול, חלק מהסיבה להצלחה זה הכמות האדירה של שחקנים טובים שם, אז נכון שבגולדן יש אולי יותר כוכבים, אבל מבחינת כמותית אף אחד לא מתקרב לקלבלנד, וזה מה שנקרא לקנות אליפות
 

Ring Bearer

New member
אני מעדיף את הספרס

כמו שביליץ' כתב - ניצחון של הקאבס הוא לא איזה אנדרדוג להתפאר בו. זו ה-קבוצה ה-כי ready made בליגה. למעשה, עד ההנחתה של דוראנט באורקל, הווריורס היו דווקא מופת של קבוצה שהכוכב שלה איתה מהדראפט והיא בנתה את עצמה לגדולה לאורך שנים. זו עוד סיבה מדוע בעיני החיבור עם דוראנט (שגם אותו חיבבתי עד השנה) הוא מהלך חמוץ.
&nbsp
מול שתי הקבוצות הללו יש לך קבוצה שמשלבת יפה בין משחק הגנה וגבוהים מסורתי, עם שיא החדשנות של משחק מסירות קבוצתי. הספרס לא מתביישים להביא אליהם שחקנים חזקים, אבל הבסיס שלהם היה ונותר שילוב שחקנים מנוסים עם פיתוח ומתן ביטחון לשחקנים צעירים. היום כשאין בספרס שחקנים כמו ברוס בואן, ויש להם כוכב מלהיב כמו קוואי, לדעתי כול אוהד NBA אמור לרצות שהם יקחו אליפות.
 

rapgamer4ever

New member
כן. ללא ספק

גולדן נרמסו מבחינה אתלטית בפתיחה. הם ראו יער של ידיים בצבע והובסו בריבאונד. ההרכבים האתלטיים של אוקלהומה וקליבלנד עשו להם הרבה בעיות בפלייאוף שעבר עם החילופים האוטומטיים בהגנה.
דוראנט הוא השחקן הכי אתלטי בגולדן סטייט והסקורר הכי טוב שלהם באחד על אחד (מפריע לחילופים אוטומטיים של היריבה). גולדן השיגו ניצחון ממש מרשים הלילה אבל זה בזכות התעלות יוצאת דופן של איגודאלה שקלע ג'אמפרים על שמירה ודיוויד ווסט שלא החטיא ברבע הרביעי. הם לא היו אמורים לקלוע 110 נקודות מול הספרס אם תסתכל על המבטים שהגיעו אליהם לאורך המשחק.
 
למעלה