רבע גמר גביע המדינה: מכבי ראשל"צ נגד מכבי ת"א.

dory141

New member
הייתי מציע למכבי לשים פוקוס מיוחד על התארים המקומיים

ככל הנראה, היא לא תגיע לסדרות ביורוליג (הסיכוי קיים תיאורטית אבל מעשית קלוש). לכן, זכייה באליפות ובגביע המדינה ייתנו לה יוקרה מקצועית ותמורה כספית נעה. במצבה, היא צריכה את שני החיזוקים האלה.
 

nu11

New member
מכבי מפסידים לראשון לציון

לא להיות מופתעים אם מכבי תא מפסידים מחר .
 

ORIZACKEN1

New member
מכבי הודחה מגביע המדינה.

מכבי לא הגיעה מוכנה למשחק הבעיות שמלוות את הקבוצה לאורך כל העונה צצו היום, החוסר במוביל כדור שתוקע את ההתקפה חוסר המשמעת של השחקנים ההבדלים בין משחק בית לחוץ נקווה שהעונה הזאת תיגמר כמה שיותר מהר, ורצוי שהמנוים של מכבי ידרשו הסברים ויתחילו במחאה רצינית ניקולה בחוץ והשקעה כספית גדולה של בעלי הקבוצה ואם לא שימכרו בינונית במכבי לא יכולה לעבור בשקט.
 

dark happy shadow

Member
מנהל
לא היה ממש הפתעה...
אפילו הפועל תל אביב שהיא סמל לכל הבעיות של הכדורסל בישראל החתימו שחקנים שהם היו בבעיה ותיקנו את הסגל שלהם, אבל ניקולה ובעלי הבית של מכבי יודעים יותר טוב מכל עולם הכדורסל כנראה ולכן מכבי משחקת ככה בשנים האחרונות ובסוף תעוף מהיורוליג. אולי אז בעלי המנויים יגידו לניקולה ובעלי הבית מספיק.
&nbsp
פארגו אחרי שאמרו מה יש לו אנשים לא הבינו שלא יגיע שחקן אחר... מצד שני תראו אותם מחתימים שחקן במועד האחרון לפני הפלייאוף שאולי הוא יגרור את הקבוצה לתואר כמו עם פארגו בעונה הקודמת...
 

ORIZACKEN1

New member
אני הופתעתי מהיכולת החלשה של השחקנים.

כי עדיין בליגה פה בישראל למכבי יש את הסגל הטוב ביותר את הישראלים הטובים ביותר וזה משחק נוקאאוט ושחקנים צריכים להבין את זה, עכשיו התקשורת חוגגת גודס ניצח את מכבי, בגלל גודס אנחנו ניראים ככה הרי הוא ספאחיה וניקולה הביאו לנו את כול השחקנים האלה ושרפו 7 מיליון דולר על קלאוירו אובריינט קיין ורול.
 
למעלה