תחושת חוסר הביטחון שהילדים בגן

שחר19891989

New member
תחושת חוסר הביטחון שהילדים בגן

התקנת מצלמות אבטחה במוסדות חינוכיים יכולה להציל את הילד שלכם
מכירים את ההרגשה הזו כשעל צג הטלפון מופיע שהגננת או המחנכת של הילדים מתקשרת במשך היום? אין הורה שלא נופל לו הלב ברגע שזה קורה ובחצי השנייה עד שעונים לצוות החינוכי, עוברים בראש התסריטים הגרועים ביותר.
חשבתם פעם למה זה קורה לנו? הרי זו חלק מהשגרה שלנו כהורים – להיפרד יום יום מהילדים לטובת המסגרות החינוכיות ולהתראות איתם שוב בצהריים או אחר הצהריים.
הסיבה שזה קורה לנו היא בגלל שאנחנו אף פעם לא רגועים באמת. תמיד מקנן בנו החשש הקטן והדאגה לשלומם של האוצרות הקטנים שלנו, שנמצאים רחוק מאתנו כל כך הרבה שעות.

עם צוות 3 אין מה לחשוש
אחת הדרכים להרגיע את הדריכות התמידית הזו, היא התקנת מצלמות אבטחה בגן ובבית הספר. צוות 3 מתמחה בהתקנת מצלמות אבטחה למגזר הפרטי, העסקי והמוסדי ומאפשר גם להורי התלמידים וגם לצוות החינוכי ליהנות מאורך רוח בכל מה שקשור למעקב אחר אבטחתם של היקרים לנו מכל.
התקנת מצלמות אבטחה מגלמת בתוכה יתרון כפול, של מעקב בזמן אמת ובדיעבד. מצלמות אבטחה מתחלקות לכמה סוגים כגון מצלמות במעגל סגור המאפשרות בקרה בזמן אמת על המתרחש במוסד החינוכי. כיום, יותר ויותר גני ילדים הבינו את החשיבות שיש בחיבור המוסד החינוכי למצלמות במעגל סגור ומאפשרות להורים, כחלק מהשירות והטיפול בילדים לצפות בהם ובצוות המטפל בזמן אמת.
בנוסף, מצלמת אבטחה מקליטה היא מהסוג המאפשר לבחון את ההתרחשויות בדיעבד ולהגיע למסקנות בנוגע למתרחש בגן או בבית הספר, גם אם קיים ספק כלשהו. מצלמות אבטחה מהסוג הזה שומרות את החומר המשודר על-גבי כרטיס זיכרון, המאפשר צפייה במועד מאוחר יותר ומהווה הוכחה חותכת להורים במידה ומתעורר בהם חשש לגבי הנעשה במוסד החינוכי.
התקנת מצלמות אבטחה היא רק חלק מהשירותים של צוות 3
כחברת האבטחה המובילה בישראל אנו מציעים מעטפת הגנה נרחבת הכוללת את כל צרכי הבית והעסק מבחינת מיגון והגנה: מצלמות אבטחה לבית, אזעקות לבית, שירותי מוקד, ניידות סיור, אבטחת יישובים ועוד.
 
למעלה