2 כסאות וסלקל מאחורה- יש חיה כזאת?

דר סוס6

New member
2 כסאות וסלקל מאחורה- יש חיה כזאת?

אנחנו חושבים על הרחבת המשפחה בחודשים הקרובים, ומנסים לחשוב איך מתארגנים ברכב - כרגע יש 2 קטנות בכסאות בטיחות שתופסים כמעט את כל המושב האחורי של ההונדה ג'אז האהובה שלנו.
בנות 4 ו2.5, במשקל 13 ו11 ק"ג בהתאמה. כרגע באוונפלו וגרקו. איך למען השם מכניסים עוד סלקל??
אז - איך הייתם מסדרים? או איזה כסאות הכי צרים מתאימים פה? או באיזה אוטו קטן (אוהבים את החניה הקטנה שלנו בין העמודים מתחת לבנין) אפשר להכניס 2 כסאות וסלקל מאחורה?

תודה!
 
אצלנו נכנס כסא + שני בוסטרים,

אבל לא יודעת אם היו נכנסים שני כסאות כאלה + סלקל. הכסא שלנו הוא בריטקס מרתון - והוא אכן צר יותר מהאיוונפלו, שלפחות הדגם הנוכחי שלו הוא פחות או יותר הכי רחב שיש (אחת הסיבות שלא בחרנו בו הפעם - עם הראשונה היה לנו איוונפלו טריומף, עם השנייה דגם אחר של איוונפלו) ואם זה מה שיש לכם - כנראה לא תצליחו להכניס שניים + סלקל. הבוסטר שאנחנו משתמשים בו כרגע הוא התחתית של הגרקו נאוטילוס (שהופך מכסא לבוסטר עם גב לבוסטר בלי גב) - אז אולי גם הוא מספיק צר (אבל לא יודעת אם מוכרים אותו בארץ?).
הרכב שלנו הוא יונדאי i30.
 
אצלנו טויוטה קורולה

מאחור נכנסו בהצלחה: בוסטר (עם גב), כסא בטיחות + סלקל עם בסיס איזופיקס.
 
אגב, כשקנינו את כסא הבטיחות,

לקחנו סרט מדידה ובדקנו בדיוק מה הרוחב שלו, הגובה של הצדדים, והעומק שלו צריכים להיות כדי שייכנס למושב האחורי בין שני הבוסטרים.
לדעתי פשוט תעשי את זה - תמדדי את המושב האחורי, תבדקי מה המידות שצריך, ולפי זה תקני סלקל (ואולי כסא חדש). גם הסלקל שלנו היה צר במיוחד, אגב (של גרקו, נדמה לי) - אם כי צר יותר מהדרוש.
 
אני באותה דילמה אבל עם בוסטרים וסל קל

בטויוטא קורולה אין מצב להכניס הכול עם האיוונפלו (כסלקל). אצלי הוא דגם שתופס חצי מושב! נפטרים ממנו לטובת סל קל נורמאלי ויכנסו כנראה 2 בוסטרי גב.
אגב ממה שבררתי אין לצפות כמעט באף מכונית להגיע למצב ששלושתם יהיו מעוגנים באיזופיקס, אלא אם זו מכונית ממש גדולה. חשבתי לעגן לפחות את הסלקל באמצע אבל נראה לי שהגישה תהיה קשה עם שני בוסטרי גב מהצדדים...
&nbsp
את עברת את גיל 3 אז הכנסת בוסטר ללא גב במקום כסא גם מאוד מרווחת את המושב האחורי.
אני בדקתי שהכול נכנס, אחרי הלידה כבר נראה מה מדד הצפיפות ואיך הם נחגרים ונחליט אם להחליף אוטו. כרגע אני אופטימית גם לגבי הדיהטסו סיריון שלי (אבל שם בטוח אצטרך להתפשר על בוסטרים ללא גב)
 

דר סוס6

New member
תודה רבה לכן! - אבל -

אני לא יכולה לעבור לבוסטרים ללא גב, הבנות שלי קטנות..... הגדולה 13 ק"ג בגיל 4... מתי עוברים לבוסטר ללא גב? צריך 15 קג לפחות, לא? לא נראה לי שנגיע לזה בשנה הקרובה... בעצם, אולי כן? גבולי... אז נגיד שהיא תעבור לבוסטר עם גב - יש כאלה צרים יחסית? איזה דגמים מומלצים?
ואז השניה תשאר בגרקו בינתיים, שהוא יחסית צר, או שתעבור לבוסטר גב אם נמצא משהו חזק וצר שיהיה כדאי, ואז יהיה מקום לסלקל.... בהצלחה לנו!
 
אין כמעט רכבים משפחתיים שמכניסים 2 מושבי בטיחות וסלקל מאחורה

בהיבט החיצוני אין שום משמעות למידות החיצוניות של האוטו. גם טנקים כמו פורד פוקוס לא מכניסים, את צריכה למדוד בלייב עם הכסאות שלכם וסלקל על הרכב אחרת לא תדעי, לפעמים הרכב גדול מבחוץ אבל לא מאוד מרווח מבפנים. אנחנו בסיטואציה דומה (גיל 4, גיל שנתיים וגיל לידה) קנינו סקודה רומסטר. רכב מאוד קומפקטי מבחוץ (אנחנו תל אביבים, צריכים להשתחל לכל חנייה ולעבור ברחובות צרים וכו') ומאוד מאוד מרווח מבפנים, בגאז' ענק, ומכניס 2 מושבי בטיחות (קוסקו סנרה, אוונפלו טיטאן) וסלקל במושב האחורי.
לגבי מעבר לבוסטר גב אני כבר לא זוכרת ולא יכולה להגיד לך
 

mitmit11

New member
אצלי

מיצובישי לנסר
2 אוונפלו טיטאן (צרים יחסית, כמו הקוסקו סנרה מבחינת רוחב) ונכנס איתם בוסטר פשוט לגדול. לא היה שום מצב להכניס שלושה כסאות או בוסטר עם גב (על סלקל אני אישית מוותרת).
 
למעלה