התלבטות בקשר הגן

roro41

New member
התלבטות בקשר הגן

בתי בת שנה ו 8 חודשים בגן הישן שלה היא הייתה בשנה שעברה המורות חמודות מאוד ואוהבות אותה מאוד והיא הסתגלה שם יפה.. הבעיה ששם הם מערבבים את הגיל של 3 חודשים עם כולם ועם המבוגרין כלומר געל 3 . נותנים במבה למרות שאמרתי לא לתת לה נותנים קורנפלקס ומעדנים ולא שומעים להוראות שלי שלא לתת. נועלים את הדלת במפתח בטענה שלא רוצים שהילדים ילכו. לכן חיפשתי לה גן חדש שם המורה מפרידה בין הגילאים , אוכל טבעוני המון פעיליות ומשחקים וסיפורים שהמורה עצמה בונה אישה משכילה שרואים שרוצה להעניק ולעבוד . אני מתלבטת כי מפחדת שלא תסתגל למרות נראה לי שכן הרי היום לקחתי אותה להכיר את המקום . הרגש של אהבה שם מול הגן החדש גורם לי להתלבט . אל בגן הישן לא תעשה שום פעילות הן משועממות וכל הזמן יושבות כאשר הילדים סביבין ומדברות .. לא נראה לי ששם תתפתח ותתקדם אני רוצה שהיא גם תעשה משהו לא רק תחכה עד שאבוא אאסוף אותה כפי שהיה בגן הישן ועניין המנעול פשוט משתיק אותי
מה דעתכם .
 
כמה דברים

לא רואה סיבה שהילדה לא תסתגל לגן חדש ובכל מקרה בעיני זה פחות שיקול. תמיד צריך להסתגל לדברים חדשים ולא תוכלי להקפיא עכשיו את החיים שלה כדי שישארו אותו דבר לנצח.
אני אישית לא אוהבת גן רב גילי בפורמט שתיארת. גם העובדה שלא הקשיבו לך בכל הנוגע לטיפול בילדה מדליקה אצלי נורה אדומה. נושא המנעול לעומת זאת ממש לא מפריע לי ואני לא מבינה למה מפריע לך. בוודאי שגן צריך להיות נעול. גם כדי שהילדים לא יצאו וגם כדי שאף אחד לא יכנס בלי רשות. את באמת רוצה לשים את הילדה שלך בגן שבו כל פסיכופת יכול להיכנס מהרחוב? טוב מאוד שהם נועלות. מי שרוצה להיכנס צריך לצלצל. להגיד מי הוא. לקבל רשות. בעיני זה בטיחותי ומצוין. ושוב, ילדים בני שנתיים ושלוש יודעים לפתוח מנעולים, יודעים לגרור כסא ולטפס עליו כדי להגיע. כל עוד פתיחת הנעילה אינה מסובכת ואינה מקשה על חילוץ בשעת חירום לא הפרט הזה שהיה מונע ממני להשאיר את הילדה שם. שאר הדברים - בהחלט.
 

roro41

New member
אז

מדאיג אותיש נועלים כי עושים בפנים הצגה שהכל בסדר וכשההורה בא כאילו הכל מושלם לפי דעתי בגלל זה המנעול כי כששאלתי לכל אחת הייתה תשובה אחרת והילדים יכלו כמובן לפתוח . הרגשה לא טובה כי קיבלתי שתי תשובות שונות וכי אני רוצה לעשות ביקורת טלהיכנס מתי שבא לי . פעם נכנסתי והילדה שיחקה לבד אז בקשתי שתשתלב עם השאר וכשאמרתי לא לשוקו ולשאר ושאלתי מה היא אכלה א רו לי שוקו והתחילה למנות למרות ששלחתי ארוחת בוקר מהבית כמו חביתה ושקשוקה.
האם עניין השעמום שהן משדרות גם הפריע לך כי ילדתי כבר בגיל שרוצה משהו שיעסיק אותה והיא גם מפונקת שצריכה מסגרת של סדר וארגון דבר שהרגשתי שנמצא בגן החדש ויש מנהלת שמפקחת
 

בועת sabon

New member
אענה לך גם כאמא וגם כמישהי שעבדה לא מעט בגנים כאלה

הדלת חייבת להיות נעולה למען בטיחות הילדים. לא נתון לדיון או בחירה. ההרגשה שלך לגבי הצגה שעושים להורים, משתיקים ילדים בוכים ומדרים מהר מהר דברים לפני שנותנים להורה להיכנס היא למרבה הצער נכונה בחלק מהמקומות.
גם אני לא אוהבת רב גילאי, במיוחד בטווח הגילאים הזה. זה שיקול שיש לו הרבה משקל אצלי.
גם לא אוהבת שלא מכבדים בקשות של ההורים (אצלך זה אוכל אבל אני מאמינה שזה גם התחומים אחרים). נראה שיש שם באופן כללי בעיית אמון וזה אחד השיקולים הכי חשובים.
לגבי חום של הצוות - זה לפעמים עניין של זמן עד שנוצר הקשר. הייתי נותנת צ'אנס לגן החדש. ההסתגלות תגיע גם אם ייקח קצת זמן.
 
תשמעי, אני הייתי מעבירה גן

מכל הדברים שסיפרת והאווירה הכללית שתיארת אני הייתי מעבירה גן.
אבל לא בגלל שנועלים את הדלת. מהמון סיבות אחרות אבל לא בגלל הדלת. הדלת צריכה להיות נעולה.
 

roro41

New member
תודה לכן

רשמתי אותה בגן החדש . ההתרשמות שלי ממנו דיי טובה .
מקווה שתתאקלם דיי מהר שם כי אני מאוד לחוצה
ורוצה כמובן בטובתה . מקווה שעשיתי את הצעד הנכון .
נו עד כמה אני יכולה להיות עצבנית שאולי נתנו לה במבה ושוקו והרדימו אותה וזנחו אותה לטובת הדיבורים שלהן .
 
למעלה