שרשור רפואה משלימה הגדול

עוד טיפ קטן - עקיצת דבורה

במקרה היינו היום בגינה והיו המון דבורים ונזכרתי. אם נעקצתן ע"י דבורה חיתכו מהר מהר בצל ושפשפו על מקום העקיצה זה יוצא את העוקץ החוצה ויוריד באופן מיידי את הנפיחות. אם אין בצל בסביבתכן אז לשים בוץ טרי (לשפוך מים על החול ולמרוח על העקיצה) כשהבוץ יתייבש לקלף אותו יחד עם הבוץ יצא העוקץ והנפיחות תפחת משמעותית.
 

puchiluchi

New member
או עגבניה !

עקצה אותי דבורה לא מזמן,לא עקיצה שגרמה למותה או להשארת העוקץ ברגל אבל כואבת ביותר , ומה שהיה לי היה עגבניה...... אחת החברות שלי (עולה מרוסיה) אמרה לי שאצלם שמים עגבניות הייתי סקפטית אבל נואשת... וזה עבד ! תוך דקה נעלם הכאב !
 
מעולה טוב לדעת


 

mother cat

New member
טוב, כבר התבלבלתי - מנ עושים עם שפשופים ושריט

ושריטות? הבנתי שטראומיל זה טוב למכות יבשות. אבל מה שמים על שריטות ושפשופין פתוחים? שמן לוונדר? זה לא שורף? בקיצור, מה אני צריכה להחזיק בתיק שהולך איתי לגן הציבורי? תודה!
 
שמן לוונדר ../images/Emo13.gif

לא זה לא שורף בכלל זה מחטא את המקום ועוצר את הדימום. מה לקחת איתך לגינה? שמן לוונדר לחיטוא ועצירת דימום מייידי. ארניקה 30 בכדורי מציצה למכות יבשות שאת יודעת שיהפכו לכחולות (שטף דם) בעיקר בראש או בחלקים שבה עצם קרובה לפני השטח. טראומיל לשמור בבית למקרים של שרירים תפוסים או מכות קלות. עשה סדר?
 

lotem21

New member
אשמח אם תעני גם לי טיפה למעלה

כנראה שרשרתי לא טוב... :) תודה
 

mother cat

New member
כן, תודה ../images/Emo140.gif

לגבי הארניקה בכדורי מציצה: 1. אפשר להשיג בכל בית מרקחת? סופרפארם? 2. זה בטיחותי לחתלתול בן 1.10? לא מהווה סכנת חנק? סוכריות אני עוד לא נותנת לא משום סוג, אז אני לא בטוחה איך הוא יתמודד עם זה... תודה!
 
תשובות

לא בכל בית מרקחת רק בבתי מרקחת הומאופטיים יש סופרפאקמים שיש להם בית מרקחת הומאופטי אם תגידי לי מאיזה איזור את אני אמצא לך מקום קרוב לקנות. אין בכלל בעיה לתת אפילו לתינוקות מדובר במשהו כל כך קטן שגם תינוק בן כמה חודשים יכול בקלות לשים בפה בלי חשש בכלל. אני לא נותנת סוכריות בכלל גם לגדולים יותר מדובר במשהו בקוטר של מילימיטר, ככה שזה ממש פיצי.
 

ששת22

New member
אני גם אשמח לדעת איפה אפשר לקנות

אני מאיזור כרמיאל ויכולה להגיע גם לאיזור חדרה תודה
 

mother cat

New member
זה כמו רמדי שמכין הומאופט?

אם זה כזה אז בסדר - החתלתול כבר קיבל כאלה מהומאופט ואכן אין בעיה. מכינים במיוחד, או שיש לקנות מוכן? אני גרה בקרית אונו. יש בית-מרקחת הומאופטי בכיכר דרכטן. יש לך מושג אם יהיה להם שם? תודה!
 

mAmA MiSiSiPi

New member
שאלות על טיפוח גם אפשר?

משהו ביתי לניקוי פנים? עור שמנוני משהו לשפתיים סדוקות בשביל הבכור
 
אז ככה

לשפתיים סדוקות - חמאת שיאה - יותר טוב מוזלין ועושה אחלה עבודה אפשר לערבב עם קצת לוונדר ואז זה גם מבריא את הפצעים שכבר נוצרו. לניקוי פנים שטיפת פנים לכלח סוגי העור: 100 גרם שקדים טחונים 100 גרם קורנפלור 100 גרם סבון מוצק טבעי (עדיף על בסיס ירקות או זיתים) מערבלים בבלנדר היטב ואז מוסיפים: 2 טיפות שמן גרניום 2 טיפות שמן לימון 1 שמן בן אזוב (אם אין אפשר 2 טיפות לבנדר) לערבב שוב בבלנדר. לשמור במקום יבש- שמים מעט על כף היד מרטיבים ומורחים על הפנים... עושה עבודה נהדרת, ממריץ, פותח נקבוביות ועושה אחלה תחושה.
 
ועוד יותר פשוט...

מעט סוכר רגיל על אצבעות הידיים במקלחת ולשפשף בעדינות את הפנים. (בתנאי שאין נימי דם בולטים על הפנים)
 
באמת באמת...

פילינג טבעי לחלוטין. (קרובת משפחה שהגיעה בשנות התשעים המאחרות מרוסיה והיתה אישה יפיפיה ומטופחת ברמות על לימדה אותי את הפטנט הזה,היא עושה את זה יום כן יום לא במקלחת והעור שלה פשוט זורח.לי יש קופרוז(נימים אדומים בולטים בפנים) אז אני עושה פעם בשבועיים לערך וממש בעדינות,מיסי יכולה להעיד על עור הפנים שלי...<a) target=_blank rel=nofollow>http://www.timg.co.il/tapuzForum/images/Emo13.gif>)
 
למעלה